Testene våre ✨

Tom for tester, men med skikkelig testetrang, så tok jeg en LH test. Den var knallstrerk, og det er ikke eggløsning jeg har foråsiresånn!
Tror jeg må kjøpe en digital i morgen.. vil så gjerne ha 3+. Tenkte jeg skulle la være, men får ikke til :hilarious:

Hei!

Hva tenker dere om disse testene? Er redd for at strekene og stigningen litt svak :confused:
IMG_2631.jpeg
Tok også en digital test 18dpo som sa 1-2 uker.

Hei!

Hva tenker dere om disse testene? Er redd for at strekene og stigningen litt svak :confused:
Vis vedlegget 454916
Synes du har fin stigning jeg, ser forskjell fra dag til dag, og spesielt mellom 17 og 19, syns streken ser dobbelt så sterk ut. HCG er jo veldig individuelt, så er ikke nødvendigvis hvor sterke de er som betyr noe, men hvorvidt de stiger. Om du er beskymret kan du sikkert be om blodprøve med legen, så får du svar på om det dobler seg eller ikke.

Hei alle!
Jeg er gravid igjen etter å ha mistet et barn i dødfødsel. Overtenker nå alt… Er disse strekene altfor svake? og ser stigningen dårlig ut? CB er fra DPO12/13.
Make sure er DPO 11-13-14.
Sist oppdaget jeg ikke graviditeten før jeg var over 5 uker og hadde da tydelige streker..

Vedlegg

• IMG_8252.jpeg
    IMG_8252.jpeg
    380,6 KB · Visninger: 41
  • IMG_8267.jpeg
    IMG_8267.jpeg
    968,9 KB · Visninger: 38
Last edited:
Hei alle!
Jeg er gravid igjen etter å ha mistet et barn i dødfødsel. Overtenker nå alt… Er disse strekene altfor svake? og ser stigningen dårlig ut? CB er fra DPO12/13.
Sist oppdaget jeg ikke graviditeten før jeg var over 5 uker og hadde da tydelige streker..
Det må vere vanskeleg å ikkje bekymre seg <3 Mine såg ca sånn ut når eg fekk 1-2 veker på vekeindikator :Heartpink

Hei!

Vis vedlegget 454916
Ville kanskje vurdert å bestilt en time til HCG-måling over 48 timer.
Enkelte produserer ikke så mye HCG som andre, men reagerer på at du fremdeles fikk 1-2, 18 DPO. Kan du ha hatt eggløsnings senere enn du tror?

Hei alle!
Tror legen vil la deg få ta en HCG-måling om du ønsker, med tanke på din historie :Heartpink

Synes du har fin stigning jeg, ser forskjell fra dag til dag, og spesielt mellom 17 og 19, syns streken ser dobbelt så sterk ut. HCG er jo veldig individuelt, så er ikke nødvendigvis hvor sterke de er som betyr noe, men hvorvidt de stiger. Om du er beskymret kan du sikkert be om blodprøve med legen, så får du svar på om det dobler seg eller ikke.
Ville kanskje vurdert å bestilt en time til HCG-måling over 48 timer.
Enkelte produserer ikke så mye HCG som andre, men reagerer på at du fremdeles fikk 1-2, 18 DPO. Kan du ha hatt eggløsnings senere enn du tror?
Takk for svar! Håper det bare er jeg som overtenker, eller at jeg har hatt eggløsning mye senere enn jeg tror. Sist svangerskap hadde jeg veldig sterke streker fra tidlig av, så blir litt usikker nå bare. Har vært i kontakt med legekontoret og forklart situasjonen, men de mente det ikke var vits med noen måling fordi jeg hadde fått positiv digital test(?). Måtte bestille meg en vanlig legetime, og så skal jeg høre med han da. Timen er på mandag om en uke, så er kjipt å gå og bekymre seg så lenge :confused:

Ja, jeg fikk faktisk akkurat beskjed om at jeg kunne få det, så skal ta første målingen i dag!❤️
Tenker du at testene ser for lyse ut?
Så bra! Håper du slipper å vente så lenge på resultatet.
Jeg føler det er vanskelig å si ut i fra kun strimmeltester, men synes kanskje at stigningen ser litt treg ut. Men, blodprøver er 100% korrekte, så ville mye heller stolt på det :Heartred

Takk for svar! Håper det bare er jeg som overtenker, eller at jeg har hatt eggløsning mye senere enn jeg tror. Sist svangerskap hadde jeg veldig sterke streker fra tidlig av, så blir litt usikker nå bare. Har vært i kontakt med legekontoret og forklart situasjonen, men de mente det ikke var vits med noen måling fordi jeg hadde fått positiv digital test(?). Måtte bestille meg en vanlig legetime, og så skal jeg høre med han da. Timen er på mandag om en uke, så er kjipt å gå og bekymre seg så lenge :confused:
Tror ikke vanlige leger helt forstår hvor stressendes det kan være med graviditet, min var også litt sånn "strek er strek" og ja nei, hva skal en si :banghead:

Bra du fikk time da, håper det ordner seg anngående prøvene, men regner nesten med at legen din lar deg teste når du kommer på time.

Så bra! Håper du slipper å vente så lenge på resultatet.
Jeg føler det er vanskelig å si ut i fra kun strimmeltester, men synes kanskje at stigningen ser litt treg ut. Men, blodprøver er 100% korrekte, så ville mye heller stolt på det :Heartred
Hmm ja, den er nok litt treg dessverre..
Ja, håper jeg får svar på den fort

Hei alle!
Vet du hvilket Lot.nummer Make Sure strimlene er?

Back
Topp