Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å! Du aner ikke hvor "glad" holdt jeg på å si at jeg nå så noen andre skrive om blødninger! (Håper virkelig det går fint for deg!)Blodprøven på tirsdag var 3822, igår var den 6618! Kanskje dette går veien tross blødninger![]()
Bare til informasjon. Noen produserer hcg senere, eller som gynekologen sa til meg "egget kan vandre litt før det graver seg ned" Med stabil syklus og god kontroll på eggløsning med mine første barn, så fikk jeg positiv test på tidligtester første ved 14-16 DPO. Symptomene kom noen dager førDen er negativ. Om du er sikker på eggløsningstidspunkt, ville du sett streken relativt tydelig nå :/
Ville kun kjøpt tester med rosa blekk, da de med blått ofte viser skyggestreker uavhengig om man er gravid eller ei.

Synes jeg ser en strek jeg også, men den er svak. Mine var ubersvake i startenKan det være antydning til strek her da, tro? Mannen ser ingenting, jeg kan muligens være en del preget av at jeg vil så gjerne ha strek og innbiller meg det
Om det skulle være en strek, så er det første gang jeg har fått det så tidlig som nå.
Ble så kvalm i dag og fikk vondt i hodet, så da ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte bare ta en test.
Får sjekke igjen i morgen/overmorgen, men timene går veldig tregt i denne venteperioden

Du må sikkert skalere bildet litt før du prøver å legge det ut.Får av ein eller anna grunn ikkje lov til å legge ut bilder.. Men streken blir sterkare og sterkare her! Nesten like sterk som kontroll streken no![]()

Korleis gjer man det?Du må sikkert skalere bildet litt før du prøver å legge det ut.![]()
Jeg tar screenshot av bilde på tlf også redigerer jeg etterpåKorleis gjer man det?![]()

Takk,skal teste å gjere detJeg tar screenshot av bilde på tlf også redigerer jeg etterpå![]()