Testedate 17.-19. januar 2020

Negativ test på meg i dag, men er jo bare 9 dpo og brukte en vanlig test :)
 
10/11 dpo. Tok tre forskjellige tester i mårrest:).
 

Vedlegg

  • 912BD1CC-39C2-4C65-948C-72ED7C355232.jpeg
    912BD1CC-39C2-4C65-948C-72ED7C355232.jpeg
    40,6 KB · Visninger: 122
Gratulerer! ❤

Og forresten..
Forskerspiren i meg våkner av sånt som dette! Er strekene på tidligtesten og vanlig test like sterke i virkeligheten?
Ja det reagerte jeg også på. Synes egentlig de ser veldig like ut i virkeligheten og. Jeg har testet i to dager, og i overgår kunne jeg såvidt se noe på tidligtesten og helt blenda vanlig test, men i går fikk jeg svake streker på begge:bored:merkerlig
 
Okei.. Hvem tror jeg at jeg er som klarer å la vere å teste 8 dpo? Ble en kjapp en på utvanna kveldsurin, og den er nok helt blenda, MEN så dukket det plutselig opp en skygge som riktig nok var umulig å få med på bilde.. Ikke helt troen likevel da streken forsvant etter en stund, men gir heller ikke opp håpet :Heartred
IMG_20200119_184321.jpg

Legger ved bilde av testen som om jeg tror jeg bare innbiller meg at jeg ser noe der :dead:
 
Okei.. Hvem tror jeg at jeg er som klarer å la vere å teste 8 dpo? Ble en kjapp en på utvanna kveldsurin, og den er nok helt blenda, MEN så dukket det plutselig opp en skygge som riktig nok var umulig å få med på bilde.. Ikke helt troen likevel da streken forsvant etter en stund, men gir heller ikke opp håpet :Heartred Vis vedlegget 317146
Legger ved bilde av testen som om jeg tror jeg bare innbiller meg at jeg ser noe der :dead:
Jeg ser iværtfall skygge der jeg og:)
 
Blenda test på meg i dag 9 dpo.. forventa egentlig det. Krysser fingra for at det blir noe i morgen eller tirsdag:smiley-angelic001

fler som har testa?
 
Blenda test på meg i dag 9 dpo.. forventa egentlig det. Krysser fingra for at det blir noe i morgen eller tirsdag:smiley-angelic001

fler som har testa?
Testa jeg også, men blenda her også. Håper på kanskje strek i morgen :)
 
Negativ test her idag, så får teste igjen på tirsdag hvis ikke tr kommer innen det:)
 
Back
Topp