Testedate 17.-19. januar 2020

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Noen som vil være med på testedate til helgen?

Skriv gjerne hvilken dag du skal teste og hvor i dpo land du er eller annen info :)



Fredag 17.januar

Rosafrue 10dpo
Julismil
Liljepia 12-13dpo
Lovisa


Lørdag 18.januar

MiniMe80 10dpo
Snorkfrøken_83 ca 10dpo
Stinky 10dpo
Nallill 11dpo


Søndag 19.januar

Hennie88 8dpo tester kanskje :) Gravid 20.01
MariaS 9dpo
B82 9dpo
Mammatil. 10dpo TR
Lake 10-11dpo Gravid 20.01
Fantoorangen 11dpo
NebbdyretPerry 11dpo
Marho 13dpo
Mortilprins 14-15dpo


I løpet av helgen

EvaSofie TR 14.01
Nettinitti
Lilledrue IKM 19.01
Bondemamma85 IKM 20.01 kanskje teste? ;)
 
Last edited:
jeg er med! om ikke tr kommer til da! er usikker på hvor jeg er i syklus da jeg fødte for 10 mnd siden :) tester nok hele helgen :)
 
Jeg tester nok på søndag, er 9 dpo da :)
 
Dette så jo veldig hyggelig ut! Jeg er bare 2 dpo i dag, så å teste til helgen er egentlig en liten stretch. Meeen kan jo godt hende jeg mister hodet på søndag ;)
 
Tror jeg tester på søndag, er 10-11 dpo da. Har bare vanligtester da, er det for tidlig å bruke det da? Eller må jeg ha tidligtest?
 
Så kjekt at så mange vil være med :) Håper på mange positive tester :)
 
Tror jeg tester på søndag, er 10-11 dpo da. Har bare vanligtester da, er det for tidlig å bruke det da? Eller må jeg ha tidligtest?
Noen får positiv test så tidlig med vanlige tester også men det varierer.
 
Dette så jo veldig hyggelig ut! Jeg er bare 2 dpo i dag, så å teste til helgen er egentlig en liten stretch. Meeen kan jo godt hende jeg mister hodet på søndag ;)
Spennende å se hva som skjer på søndag :D
 
10 dpo på søndag, skal prøve å vente med å teste til da, men kan jo hende jeg tester på lørdag, 9 dpo.
 
Jeg er med på søndag :happy: 11 dpo
 
Kommer garantert til å teste i helga, men er bare sånn 9 dpo da:hilarious: Blir nok blenda, men sliter med å vente allerede nå så holder nok ikke ut en hel helg:banghead:
 
Skal se om jeg klarer å holde meg til lørdag. Da er jeg 11 dpo.

Men skal ikke se bort fra at jeg ryker til allerede på torsdag :hilarious:
 
Kommer garantert til å teste! Ryker sikkert allerede fredagen. Kanskje til og med torsdag :dontknow
 
Skal se om jeg klarer å holde meg til lørdag. Da er jeg 11 dpo.

Men skal ikke se bort fra at jeg ryker til allerede på torsdag :hilarious:
Ikke alltid like lett å holde seg til da man egentlig skal starte testinga :D
 
Fy søren som det frister å være med på dette!:shy: IKM på mandag og har lovd mannen å ikke teste før etter da:facepalm::nailbiting: #klørifingreneallerede:hilarious:
 
Fy søren som det frister å være med på dette!:shy: IKM på mandag og har lovd mannen å ikke teste før etter da:facepalm::nailbiting: #klørifingreneallerede:hilarious:
Skrev det opp jeg i tilfelle du sprekker ;)
 
Back
Topp