Testedate 17.-19. januar 2020

Skriv meg opp på fredag, er da 12-13 dpo, usikker på EL.

Stresser egentlig ikke, for jeg føler meg ganske gravid og at jeg bare *vet* det :wideyed: aldri tenkt dette før, men symptomene mer enn stemmer, så får vi se om magefølelsen og gjør det :happy:
 
Skriv meg opp på fredag, er da 12-13 dpo, usikker på EL.

Stresser egentlig ikke, for jeg føler meg ganske gravid og at jeg bare *vet* det :wideyed: aldri tenkt dette før, men symptomene mer enn stemmer, så får vi se om magefølelsen og gjør det :happy:
Så spennende da :)
 
Den testingen på søndag som jeg egentlig skulle styre unna kommer heeelt sikkert til å bli en realitet. Jeg er kjempe«støl» helt nederst i magen, i tillegg til at jeg har begynt å løpe på do om natten. Sistnevnte er ekstremt unormalt for meg:happy090
 
10dpo på lørdag, om testene kommer i posten blir jeg med! :)
 
Tok en tidlig-test fra clearblue i dag, negativ. 10 dpo (er jo første mnd uten pilla, så er jo ikke sikker på om jeg har hatt EL i det hele tatt :rolleyes:). Så får se igjen til helga, har vel ingen veldig store forhåpninger om at det skal sitte allerede da jeg ikke aner hvordan det egentlig står til med syklusen :facepalm:
 
Dagens test :nailbiting:
 

Vedlegg

  • BF03FAD6-429E-4C88-B007-8E1DCC635B72.jpeg
    BF03FAD6-429E-4C88-B007-8E1DCC635B72.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 153
10 DPO og helt blenda test. Synes kroppen min er litt kjip med meg hvis det ikke er noe, for nå er det fjerde dagen med ømme pupper. Og jeg har aldri ømme pupper... krysser fingrene for bedre resultat i morgen :)
 
10 dpo idag. Prøver å holde meg til søndag i og med at jeg kun har en test igjen hjemme. Det blir jo ikke nervepirrende i det hele tatt!
 
Back
Topp