Terminliste JULI

Du som har 2 barn fra før;har du for vane å gå til termin,føde før eller etterpå??ser vi har termin på samme dag:);) gooooo sørlansbeibi:D:cool:
Med førstemann fødte jeg en uke før termin. Med andremann fødte jeg dagen før termin. Så håper jeg slipper overtid denne gangen også :-) vi har 10 års bryllupsdag på st.hans aften så det hadde vært en strålende bryllupsdagsgave :-D
Og du selv da?

Med førstemann fødte jeg en uke før termin. Med andremann fødte jeg dagen før termin. Så håper jeg slipper overtid denne gangen også :-) vi har 10 års bryllupsdag på st.hans aften så det hadde vært en strålende bryllupsdagsgave :-D
Og du selv da?
Så gøy:D det hadde være en flott gave ja:D:D jeg fødte 6 dager før termin,så blir spennende å se:D:D SIKKERT overtid sånn typisk:rolleyes:

Hei. Jeg er helt ny her, men har fulgt med på uke 43 uten å være medlem. Dette er min første pp, og jammen så satt ikke spiren med en gang! Kjenner det kan bli hyggelig å dele erfaringer med folk her inne, da dette er min første graviditet. Jeg er en smule redd for hva som er i vente :P

Kan bare sette meg opp på termin 7 juli :) Gleder meg til å bli kjent med dere!

Hei. Jeg er helt ny her, men har fulgt med på uke 43 uten å være medlem. Dette er min første pp, og jammen så satt ikke spiren med en gang! Kjenner det kan bli hyggelig å dele erfaringer med folk her inne, da dette er min første graviditet. Jeg er en smule redd for hva som er i vente :P

Velkommen! Vi er flere her som er førstegangsgraviditet :) Heldigvis er det også flere her med masse erfaring og kunnskap, som kan være til støtte og hjelp :p

Så koselig! :) Gratulerer så mye :D Er så hyggelig at det kommer fler og fler :) <3

Føler mange av dere erfarne skriver at dere har opplevd SA eller MA. Føler jeg leser det hele tiden inne på dette forumet. Er det så vanlig altså? Blir kjempe redd av tanken på å miste spiren. Lest at 20% av alle graviditeter har endt i SA. Tips til hvordan unngå det? :)

Hei :-) Termin 13.juli. Menstermin blir noe før, men fikk forskjøvet EL så holder meg til den. Barn nr 3 (!), det er så rart... Føler det er så kort siden jeg ventet nr 1!

Føler mange av dere erfarne skriver at dere har opplevd SA eller MA. Føler jeg leser det hele tiden inne på dette forumet. Er det så vanlig altså? Blir kjempe redd av tanken på å miste spiren. Lest at 20% av alle graviditeter har endt i SA. Tips til hvordan unngå det? :)
Jeg har heldigvis aldri opplevd det (#banke-hardt-ibordet#)
Fant dette på et forum:

5-8 uke 89,2% sjanse for at det går bra

9-12 uke 93,8% sjanse for at det går bra

13-16 uke 96,3% sjanse for at det går bra

17-20 uke 98,9 sjanse for at det går bra

21-24 uke 99,3% sjanse for at det går bra

25-28 uke 99,8% sjanse for at det går bra
Så oddsene for at det går bra;er jo rimelig stor:D:D

Hei

33 år, bor i Rælingen (utenfor Lillestrøm) og fått positiv test nettopp for få dager siden. Termin 9. juli. Dette er andre gang jeg er gravid i år, og håper det går bedre denne gangen enn sist. Mistet i juli i uke 10+0. Kjenner jeg ikke helt klarer å slippe jubelen løs pga det som skjedde sist. Men håper det går fint hele veien til juli neste år nå. Dette er første barnet.

Hei, jeg er 24år og bor i Kristiansund område. Har ei datter på 4 år og har prøvd i lag tid på nr to nå (nesten et år). Jeg jobber som helsefagarbeider på sykehjem og i hjemmesykepleien.Testet svakt positivt i dag 12 dpo, så håper lille spiren klamrer seg fast og vil komme til oss i juli. Ut i fra mine beregninger er jeg 3+5 og har termin 6.juli. :):dummy:Vis vedlegget 204304
Tok denne i dag 25.oktober, kan nesten ikke tro det det er sant!:Heartpink:dummy:
GRATULERER:happy::happy::happy:

Hei

33 år, bor i Rælingen (utenfor Lillestrøm) og fått positiv test nettopp for få dager siden. Termin 9. juli. Dette er andre gang jeg er gravid i år, og håper det går bedre denne gangen enn sist. Mistet i juli i uke 10+0. Kjenner jeg ikke helt klarer å slippe jubelen løs pga det som skjedde sist. Men håper det går fint hele veien til juli neste år nå. Dette er første barnet.
Ååå, krysser fingrene for at det går bra denne gangen:happy: Gratulerer:happy:

Back
Topp