Terminliste JULI

G-test? Graviditetstest? Har bare tatt en jeg, holder det? Lurer på å dra på tidlig ultralyd denne gangen, bare for å få svar på om alt ser bra ut.
Ja! G-test = graviditetstest.;)

Tenker å ringe til legen på mandag. Pga min alder og tidligere sa føler jeg for litt ekstra oppfølging denne gangen. Håper på å bli tatt på alvor og få tidlig ul, blodprøver og andre undersøkelser. Vet det er veldig tidlig enda, og etter uke 7 vil jeg nok føle meg bedre da begge sa har vært i uke 6.
Det er så rart at man føler en sånn lykke og er så nervøs på samme tid!

Termin 6.juli følge bv-appen. Fikk bare negativt på tisseprøven og siden jeg helst sku ha vaksine tok jeg blodprøve for å være sikker. Fikk igår beskjed om 3-4 uker på vei.
Jeg er 29 år og bor i Bergen. Dette er min første graviditet. Viktigste for meg å vite nå er hvor mange. Er lei av mareritt om firlinger...

Termin 6.juli følge bv-appen. Fikk bare negativt på tisseprøven og siden jeg helst sku ha vaksine tok jeg blodprøve for å være sikker. Fikk igår beskjed om 3-4 uker på vei.
Jeg er 29 år og bor i Bergen. Dette er min første graviditet. Viktigste for meg å vite nå er hvor mange. Er lei av mareritt om firlinger...
Hadde det vært firlinger ville bok hcg slått ut da det gjerne er mye mer hcg med flerlinger enn med bare en :) og du hadde antagelig begynt å få mage alt hehe :) men kan det ligge noe i dette? :)
2210bec6695f4d5754cdae83bb7d7a4a

:D:D tenkte vi kunne forsøke å lage ei terminliste her;hvor vi alle blir ført opp og kan ha snakkis?? Gleder meg til å bli kjent med dere alle, :D:Dog må alle spirene holde seg helt til termin:D:D:D ps-det er ingen krav til å fortelle om seg og sitt;men jo mer vi deler, jo bedre kjent blir vi:cool::cool:

1 juli-
Mulan16:)
Lambi'83:)
Christine1986:)
Maria:)

2-juli
Fersking1988:)
Snuppaoglillebror:)
Lykketreff:)

3-juli
Isa28:)
Smil!:)
Frokostkaffe:)
**POPPY**:)
Tust:)
Made In Caribbean:)

4-juli
Julibaby17:)
Comoso:)
Maha:)
Gravid med nr.1:)
Cla22:)
Lanjelin:)
Bøllefrø1:)
Lykkeoo:)

5-juli
Julibabyrogaland:)
Trultemor27:)
Gravida_87:)

6-juli
Chriistiinax:)
Glapia:)
1zzyMarena:)

7-juli
Wiiga:)
Trinemor_88:)
Misi:)
M+K:)
En eller to?:)

8-juli

9-juli
Elisabethh:)
Mummitrollspiren:)

10-juli
Morzar:)
Nunnemor:)
Magetroll:)

11-juli

12-juli

13-juli
Trallemamma:)

14-juli

15-juli

16-juli

17-juli

18-juli

19-juli

20-juli

21-juli

22-juli

23-juli

24-juli

25-juli

26-juli

27-juli

28-juli

29-juli

30-juli

31-juli
Har termin 5/7 :)

Hei! Fikk positiv test i dag (CB) 2-3 uker :-) Jeg er 23 år, dette er min andre graviditet. Narvik er stedet. Har termin i følge bv-app 7.juli 2017 (noe som stemmer veldig bra i forhold til el).

Hehe tilsammen på 3 dager har jeg brukt 30 strimler. 4 dagen en digital som var positiv. Da roet jeg meg:p
Ja samme her. Det var ukesindikatoren som roet meg til slutt. Når det stod "gravid, 2-3 uker". Samme som på din. Blir like glad hver gang en test viser positiv, deilig å få bekreftelsen. Jeg er så redd for å miste spiren, blir stresset hvis det går lang tid mellom hver "krampe"/stikking i livmoren.

Ja samme her. Det var ukesindikatoren som roet meg til slutt. Når det stod "gravid, 2-3 uker". Samme som på din. Blir like glad hver gang en test viser positiv, deilig å få bekreftelsen. Jeg er så redd for å miste spiren, blir stresset hvis det går lang tid mellom hver "krampe"/stikking i livmoren.
Ja det er litt skummelt dette her. Men jeg er rolig jeg. Føler meg gravid:) og tror det komme til å gå bra :)

Back
Topp