Ja! G-test = graviditetstest.G-test? Graviditetstest? Har bare tatt en jeg, holder det? Lurer på å dra på tidlig ultralyd denne gangen, bare for å få svar på om alt ser bra ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! G-test = graviditetstest.G-test? Graviditetstest? Har bare tatt en jeg, holder det? Lurer på å dra på tidlig ultralyd denne gangen, bare for å få svar på om alt ser bra ut.
Hadde det vært firlinger ville bok hcg slått ut da det gjerne er mye mer hcg med flerlinger enn med bare enTermin 6.juli følge bv-appen. Fikk bare negativt på tisseprøven og siden jeg helst sku ha vaksine tok jeg blodprøve for å være sikker. Fikk igår beskjed om 3-4 uker på vei.
Jeg er 29 år og bor i Bergen. Dette er min første graviditet. Viktigste for meg å vite nå er hvor mange. Er lei av mareritt om firlinger...
Er tjukk så ikke lett å se på megHadde det vært firlinger ville bok hcg slått ut da det gjerne er mye mer hcg med flerlinger enn med bare enog du hadde antagelig begynt å få mage alt hehe
men kan det ligge noe i dette?
![]()
![]()
Graviditets test ja, det holder mer en nok med enG-test? Graviditetstest? Har bare tatt en jeg, holder det? Lurer på å dra på tidlig ultralyd denne gangen, bare for å få svar på om alt ser bra ut.

Har termin 5/7tenkte vi kunne forsøke å lage ei terminliste her;hvor vi alle blir ført opp og kan ha snakkis?? Gleder meg til å bli kjent med dere alle,
og må alle spirene holde seg helt til termin
ps-det er ingen krav til å fortelle om seg og sitt;men jo mer vi deler, jo bedre kjent blir vi
1 juli-
Mulan16
Lambi'83
Christine1986
Maria
2-juli
Fersking1988
Snuppaoglillebror
Lykketreff
3-juli
Isa28
Smil!
Frokostkaffe
**POPPY**
Tust
Made In Caribbean
4-juli
Julibaby17
Comoso
Maha
Gravid med nr.1
Cla22
Lanjelin
Bøllefrø1
Lykkeoo
5-juli
Julibabyrogaland
Trultemor27
Gravida_87
6-juli
Chriistiinax
Glapia
1zzyMarena
7-juli
Wiiga
Trinemor_88
Misi
M+K
En eller to?
8-juli
9-juli
Elisabethh
Mummitrollspiren
10-juli
Morzar
Nunnemor
Magetroll
11-juli
12-juli
13-juli
Trallemamma
14-juli
15-juli
16-juli
17-juli
18-juli
19-juli
20-juli
21-juli
22-juli
23-juli
24-juli
25-juli
26-juli
27-juli
28-juli
29-juli
30-juli
31-juli
Gratulerer❤12 Juli ❤
Gratulerer❤Hei! Fikk positiv test i dag (CB) 2-3 ukerJeg er 23 år, dette er min andre graviditet. Narvik er stedet. Har termin i følge bv-app 7.juli 2017 (noe som stemmer veldig bra i forhold til el).
Gratulerer❤Har termin 5/7![]()
Kult! Mandal herSå koseliger i ifra lindesnes jeg
![]()
Dette er som se meg, haha! Jeg klarer ikke helt å tro på at jeg faktisk er gravid, og da blir det mange testerJeg har tatt 7tok 3 første dagen, 2 andre, og deretter 1. Idag tok jeg sånn med ukeindikator bare for å være HEELT sikker
Vis vedlegget 204913
Hehe tilsammen på 3 dager har jeg brukt 30 strimler. 4 dagen en digital som var positiv. Da roet jeg megDette er som se meg, haha! Jeg klarer ikke helt å tro på at jeg faktisk er gravid, og da blir det mange tester![]()
Ja samme her. Det var ukesindikatoren som roet meg til slutt. Når det stod "gravid, 2-3 uker". Samme som på din. Blir like glad hver gang en test viser positiv, deilig å få bekreftelsen. Jeg er så redd for å miste spiren, blir stresset hvis det går lang tid mellom hver "krampe"/stikking i livmoren.Hehe tilsammen på 3 dager har jeg brukt 30 strimler. 4 dagen en digital som var positiv. Da roet jeg meg![]()
Ja det er litt skummelt dette her. Men jeg er rolig jeg. Føler meg gravidJa samme her. Det var ukesindikatoren som roet meg til slutt. Når det stod "gravid, 2-3 uker". Samme som på din. Blir like glad hver gang en test viser positiv, deilig å få bekreftelsen. Jeg er så redd for å miste spiren, blir stresset hvis det går lang tid mellom hver "krampe"/stikking i livmoren.