Terminliste JULI

Hei. Jeg er helt ny her, men har fulgt med på uke 43 uten å være medlem. Dette er min første pp, og jammen så satt ikke spiren med en gang! Kjenner det kan bli hyggelig å dele erfaringer med folk her inne, da dette er min første graviditet. Jeg er en smule redd for hva som er i vente :p

Kan bare sette meg opp på termin 7 juli :) Gleder meg til å bli kjent med dere!
Så kjekt at det klaffet så fort, gratulerer:happy:
Husker selv min første graviditet, jeg googla ALT, og hadde ørten apper der jeg fulgte nøye med hver uke. Det er sååå spennende (og skummelt) første gang:happy:
Vi venter nr 2 nå, men googler mye denne gangen ogsåxsmile9 Har helt glemt hva jeg kan spise og ikke... Har i hvertfall husket folat:happy:

Hei! Fant ut jeg er gravid i går, og det er ganske crazy siden vi nettopp begynte å prøve... Hadde mistanke om at det var noe på gang, men prøvde å innbille meg at det var menssmerter.. Haha, jeg trodde nesten ikke det gikk an på første forsøk! *lettere sjokkert*

Men altså, jeg er 4+2, og har i følge terminkalkulatoren termin 5. juli...
Gratulerer:happy: vi har termin samme dag, jeg venter nr 2:happy:

:happy:
Melder meg forsiktig inn her etter positive tester i et par dager:) termin beregnet ca til 6 juli. Herregud så spennende! Er 29 år, har et lite mirakel på snart 4 år fra før. 3 mislykkede prøverørsforsøk og mange års prøving bak oss. Ble gravid ved siste forsøk men mistet desverre sent i uke 4. Satser på bedre lykke denne gang:) er egentlig i sjokk over positiv test og tør ikke helt å juble enda:p
Ååååå, jeg er sååå glad på deres vegne:happy: Endelig:happy: Gratulerer så masse!! Krysser fingrene:happy:

Termin ca 7. juli.
Endelig positiv graviditetstest igjen etter 11pp og 1sa.
Har en gutt på 1,5 år fra før.

Hei, jeg har sagt ifra om jeg har termin etter hva jeg først regnet ut den 11.juli, men jeg kan byttes opp til 9.juli istede da det er mer sannsynlig:happy:

Hei

33 år, bor i Rælingen (utenfor Lillestrøm) og fått positiv test nettopp for få dager siden. Termin 9. juli. Dette er andre gang jeg er gravid i år, og håper det går bedre denne gangen enn sist. Mistet i juli i uke 10+0. Kjenner jeg ikke helt klarer å slippe jubelen løs pga det som skjedde sist. Men håper det går fint hele veien til juli neste år nå. Dette er første barnet.
Er i lignende situasjon som du, mistet i august men var ikke kommet like langt som du, men er litt redd for å glede meg for mye enda..
Men samtidig så er jeg så fantastisk glad:happy:
Jeg heter å Elisabeth og har om ifølge de fleste kalkulatorer termin 9.juli, håper vi begge er her til da:)

Får begynne jeg:) 27 år,samboer,ei jente på 20 mnd fra før, fikk positiv test i dag 20 oktober-termin 3 juli,sørlending, jobber på forsterket skjermet enhet som sykepleier;men er opprinnelig vernepleier:):)
Jeg er også fra sørlandet :) Er fra Kristiansand, men bor nå i Vennesla. Hva med deg, Tust? :)

Er i lignende situasjon som du, mistet i august men var ikke kommet like langt som du, men er litt redd for å glede meg for mye enda..
Men samtidig så er jeg så fantastisk glad:happy:
Jeg heter å Elisabeth og har om ifølge de fleste kalkulatorer termin 9.juli, håper vi begge er her til da:)

Å, det håper jeg også, at vi begge går til termin! Ser etter blod hver gang jeg må på do nå. Kommer ikke til å slappe av før jeg er langt forbi der jeg var sist.

Å, det håper jeg også, at vi begge går til termin! Ser etter blod hver gang jeg må på do nå. Kommer ikke til å slappe av før jeg er langt forbi der jeg var sist.
er der selv, akuratt nå syns blir ikke g-testene mine noe sterkere så det gir jo meg grunn til å kanskje frykte noe som egentlig ikke er noe å være redd for.
kjedelig å kjenne på denne frykten..
men er tidlig enda så håper jo fortsatt på det beste :)

er der selv, akuratt nå syns blir ikke g-testene mine noe sterkere så det gir jo meg grunn til å kanskje frykte noe som egentlig ikke er noe å være redd for.
kjedelig å kjenne på denne frykten..
men er tidlig enda så håper jo fortsatt på det beste :)

G-test? Graviditetstest? Har bare tatt en jeg, holder det? Lurer på å dra på tidlig ultralyd denne gangen, bare for å få svar på om alt ser bra ut.

Back
Topp