Terminliste JULI

Melder meg forsiktig inn her etter positive tester i et par dager:) termin beregnet ca til 6 juli. Herregud så spennende! Er 29 år, har et lite mirakel på snart 4 år fra før. 3 mislykkede prøverørsforsøk og mange års prøving bak oss. Ble gravid ved siste forsøk men mistet desverre sent i uke 4. Satser på bedre lykke denne gang:) er egentlig i sjokk over positiv test og tør ikke helt å juble enda:p
Gratulrer så masse, vi får håpe de klamrer seg fast helt til sommeren! :-)

Hei :) Jeg er en jente på 28 år fra Sarpsborg. Har en sønn på 4 og en bonusdatter på 10, jobber som lastebilsjår :)
Hadde 1 MA i Mars og 1 SA i August. Testet positivt i dag og har foreløpig termin den 7/7 :) Håper at det blir sittende denne gangen. Det blir vårt første barn sammen <3
Gratulere og velkommen:D:D

Hei :) Jeg er en jente på 28 år fra Sarpsborg. Har en sønn på 4 og en bonusdatter på 10, jobber som lastebilsjår :)
Hadde 1 MA i Mars og 1 SA i August. Testet positivt i dag og har foreløpig termin den 7/7 :) Håper at det blir sittende denne gangen. Det blir vårt første barn sammen <3

Velkommen! Godt vi er flere i Østfold :) Jeg jobber i Sarp :)

Hei! Fant ut jeg er gravid i går, og det er ganske crazy siden vi nettopp begynte å prøve... Hadde mistanke om at det var noe på gang, men prøvde å innbille meg at det var menssmerter.. Haha, jeg trodde nesten ikke det gikk an på første forsøk! *lettere sjokkert*

Men altså, jeg er 4+2, og har i følge terminkalkulatoren termin 5. juli...

Hei!
Så endte jeg jammen opp på BV igjen! Testet positivt i går, termin 3/7. Dette er mitt 4. barn, har fra før en gutt på 12, og jenter på 7 og 8 pluss ei 7 år gammel bonusdatter

Hei! Fant ut jeg er gravid i går, og det er ganske crazy siden vi nettopp begynte å prøve... Hadde mistanke om at det var noe på gang, men prøvde å innbille meg at det var menssmerter.. Haha, jeg trodde nesten ikke det gikk an på første forsøk! *lettere sjokkert*

Gratulerer :)

Gratulerer:D:D

:D:D tenkte vi kunne forsøke å lage ei terminliste her;hvor vi alle blir ført opp og kan ha snakkis?? Gleder meg til å bli kjent med dere alle, :D:Dog må alle spirene holde seg helt til termin:D:D:D ps-det er ingen krav til å fortelle om seg og sitt;men jo mer vi deler, jo bedre kjent blir vi:cool::cool:

1 juli-
Mulan16:)
Lambi'83:)
Christine1986:)

2-juli
Fersking1988:)
Snuppaoglillebror:)

3-juli
Isa28:)
Smil!:)
Frokostkaffe:)
**POPPY**:)
Tust:)
Made In Caribbean:)

4-juli
Julibaby17:)
Comoso:)
Maha:)
Gravid med nr.1:)
Cla22:)
Lanjelin:)

5-juli
Julibabyrogaland:)
Trultemor27:)
Gravida_87:)

6-juli
Chriistiinax:)
Vilblimamma87
Glapia

7-juli
Wiiga:)
Trinemor_88:)

8-juli

9-juli

10-juli
Morzar:)

11-juli
Mummitrollspiren:)

12-juli

13-juli

14-juli

15-juli

16-juli

17-juli

18-juli

19-juli

20-juli

21-juli

22-juli

23-juli

24-juli

25-juli

26-juli

27-juli

28-juli

29-juli

30-juli

31-juli

Så koselig!! Dette er mitt tredje svangerskap men første gang jeg har vært med i et forum :-) veldg koselig å bli kjent med andre i samme situasjon! Mye har skjedd siden jeg gikk gravid med de andre to i 2007 og 2010. Den gang var det ingen app som holdt tellinga på ukene og kunne fortelle meg alt om fosteret Så det er veldig gøy å "være her" igjen, med voksende mageboer. Vi har prøvd i godt over ett år så det føles veldig uvirkelig! Mannen var igrunn fornøyd med 2, men jeg har alltid ville hatt 3 barn. Foreløpig er det kun undertegnede som vet om dobbelstreken, og planlegger å fortelle det til mannen i morgen. Da har vi barnefri ☺ Termin blir en gang mellom 1.-4.juli (EL 8.okt) og det kommer en vaskeekte sørlending til verden, så kanskje vi sees på føden i beg. Av juli Tust?? ☺
Selv er jeg 31 år, førskolelærer og styrer i bhg.
Krysser fingrene for at magene her inne vokser som de skal og at det blir sommerbaby på hele gjengen!
Du som har 2 barn fra før;har du for vane å gå til termin,føde før eller etterpå??ser vi har termin på samme dag:);) gooooo sørlansbeibi:D:cool:

Heisan jenter:happy:
Håper og har god tro på at det er en spire på vei her som vil vokse seg stor og fin❤️
Noe usikker på eksakt dato, da jeg hadde en SA i uke 5 forrige mnd og da ble syklusen noe klusset med.
Men uansett, positiv test i dag og en spysyke fra helgen som ikke gir slipp:depressed:
Så holder en knapp på 6. Juli, og om ikke så er det 13. Juli og en veeeeldig tidlig positiv test:happy:

Last edited:
Håper og har god tro på at det er en spire på vei her som vil vokse seg stor og fin❤️
Noe usikker på eksakt dato, da jeg hadde en SA i uke 5 forrige mnd og da ble syklusen noe klusset med.
Men uansett, positiv test i dag og en spysyke fra helgen som ikke gir slipp:depressed:
Så holder en knapp på 6. Juli, og om ikke så er det 13. Juli og en veeeeldig tidlig positiv test:happy:
Gratulerer så mye:D:D da satt jeg deg opp på 6.juli;):D

Hehe, noen nybegynnerfeil på meg her:joyful:

Gratulere :D:D

Back
Topp