Terminliste JULI

Ja og det er helt normalt :) er nok ikke helt smertefritt å lage et annet menneske <3 Jeg hadde det med førstemann også :)
 
Andre her som har mye mensmurringer? Jeg føler jeg skal begynne å blø når som helst. Er vondest på kvelden/natta. Tok nettopp 2 paracett for det..
Jeg å har murringer dilux...hadde ingenting med 1ste mann, men nå kjenner jeg det veldig! Godt d er helt normalt:)
 
Heihei :)
Jeg er 22 år, samboer og førstegangsgravid. Jeg bor på vestlandet og jobber i butikk samtidig som jeg tar økonmiutdanning på deltid. Jeg testet svakt positivt 11 dpo, testet igjen på ikm og testen var uten tvil positiv. :) I følge terminkalkulatoren har jeg termin 4.juli 2017. Når det kommer til symptomer så hadde jeg en liten blødning 5/6 dpo, og har siden det hatt stikkinger/murringer nå og da. Jeg har ikke noen andre symptomer utover det, så jeg føler meg ikke noe særlig gravid. Jeg og samboer har ikke tenkt å fortelle det til familien med det første, så jeg tenker å bruke forumet til å kunne diskutere svangerskapet og høre deres erfaringer og kanskje få noen råd på veien :)
Gratulerer og velkommen:D:D
 
Andre her som har mye mensmurringer? Jeg føler jeg skal begynne å blø når som helst. Er vondest på kvelden/natta. Tok nettopp 2 paracett for det..

Samma her. Masse murringer og lette menssmerter... Føles ut som om noen har flytta inn der og ommøblerer :p :D
 
Jente 27 år, gift, sykepleier natt, sørlending. Førstegangsgravid.
Testet positivt i går, termin ifølge terminkalkulatoren er foreløpig 04.juli 2017 :)
Vi har forsøkt siden mai i år, så det var en veldig velkommen positiv gtest i gårkveld! Mannen vet det ikke enda, da han ikke kommer hjem før i morgen, og jeg vil si det face to face! :-D Så nå håper jeg bare at lille klamrer seg fast helt frem til termin :)
Symptomer: forrige uke var jeg forbanna hele tiden, for ingenting.. Og denne uken har jeg hatt murringer i flere dager, og vært kvalm.. Og det var en feeling, på at noe er annerledes denne måneden. Og det var det! :-D

Gratulerer :)
 
Melder meg forsiktig inn her etter positive tester i et par dager:) termin beregnet ca til 6 juli. Herregud så spennende! Er 29 år, har et lite mirakel på snart 4 år fra før. 3 mislykkede prøverørsforsøk og mange års prøving bak oss. Ble gravid ved siste forsøk men mistet desverre sent i uke 4. Satser på bedre lykke denne gang:) er egentlig i sjokk over positiv test og tør ikke helt å juble enda:p
 
Da melder jeg meg ut av gruppen. SA igjen nå i dag. (Viss noen kan stryke meg fra listen). Dette var 8'ende gang. Kortvarig glede denne gang.
Prøver igjen og håper det sitter etter hvert. Lykke til damer :)
 
Melder meg forsiktig inn her etter positive tester i et par dager:) termin beregnet ca til 6 juli. Herregud så spennende! Er 29 år, har et lite mirakel på snart 4 år fra før. 3 mislykkede prøverørsforsøk og mange års prøving bak oss. Ble gravid ved siste forsøk men mistet desverre sent i uke 4. Satser på bedre lykke denne gang:) er egentlig i sjokk over positiv test og tør ikke helt å juble enda:p
Gratulere så mye! Krysser fingrene for at spiren sitter for oss alle frem til termin:Heartred
 
Da melder jeg meg ut av gruppen. SA igjen nå i dag. (Viss noen kan stryke meg fra listen). Dette var 8'ende gang. Kortvarig glede denne gang.
Prøver igjen og håper det sitter etter hvert. Lykke til damer :)
Huff så kjedelig!! Får håpe spiren sitter fort igjen...masse lykke til videre:D
 
Da melder jeg meg ut av gruppen. SA igjen nå i dag. (Viss noen kan stryke meg fra listen). Dette var 8'ende gang. Kortvarig glede denne gang.
Prøver igjen og håper det sitter etter hvert. Lykke til damer :)

Huff! :( Så trist! Masse lykke til videre! :)
 
Da melder jeg meg ut av gruppen. SA igjen nå i dag. (Viss noen kan stryke meg fra listen). Dette var 8'ende gang. Kortvarig glede denne gang.
Prøver igjen og håper det sitter etter hvert. Lykke til damer :)
Huff så trist. Sender gode tanker:Heartred
 
Da melder jeg meg ut av gruppen. SA igjen nå i dag. (Viss noen kan stryke meg fra listen). Dette var 8'ende gang. Kortvarig glede denne gang.
Prøver igjen og håper det sitter etter hvert. Lykke til damer :)
Ånei :-( så kjedelig! Føler med deg og krysser fingrene for at det kjapt flytter inn en ny spire som vokser sg sunn og sterk!! *klem*
 
Gratulerer så mye til deg også! Satser på å treffe både deg og Tust på føden på SSK da ;-) (med mindre du går for Flikk flakk Flekkefjord eller Arendal.....)

Blir nok Arendal på meg, er det nærmeste.. :) Det var kjedelig da, hadde vært hyggelig om det var flere her innenfra som lå på samme sted, så vi kunne ha holdt kontakten mellom rommene, hehe.
 
Hei :) Jeg er en jente på 28 år fra Sarpsborg. Har en sønn på 4 og en bonusdatter på 10, jobber som lastebilsjår :)
Hadde 1 MA i Mars og 1 SA i August. Testet positivt i dag og har foreløpig termin den 7/7 :) Håper at det blir sittende denne gangen. Det blir vårt første barn sammen <3
 
Back
Topp