Tenker på nr 2...

Da har jeg sluttet på cerazette pga mage vondt.( ca 1 uke siden). I natt hadde vi sex. Så spennende å se om det fortsetter siden mannen helst vil vente til høsten. Men har eggløsning 8 dager etter mens

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Blir spennende å se :)

Uke 19 i dag, var på ultralyd på tirsdag og vi venter en liten lillebror :)
Så då får eg en av hver :) blir kjekt :)
Merker at tiden flyr avgårde no når eg har en liten en å løpe etter om dagene ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Merker at tiden flyr avgårde no når eg har en liten en å løpe etter om dagene ;)

Gratulerer så mye! Jeg er 14+2 i dag :) Helt enig at dagene flyr. Går mye fortere nå enn da vi ventet første. Frøkna er rimelig aktiv om dagen. :)

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Gratulerer så mye! :)

Gratulerer så mye! Jeg er 14+2 i dag :) Helt enig at dagene flyr. Går mye fortere nå enn da vi ventet første. Frøkna er rimelig aktiv om dagen. :)

♡Jente 05.07.2013♡

Ja frøkna her og e kjempeaktiv! :P klatrer overalt og ramler og slår seg! :P

Gratulerer :D

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Ble gravid da førstemann var 1 år, så d er 1 år og 9 mnd mellom dem :) synes det har gått veldig greit :) slitsomt, MEN de har myyyye glede av hverandre nå :)
Tok bare noen uker så hadde han første glemt hvordan d var å være alene hehehehe ;)

Ble gravid da førstemann var 1 år, så d er 1 år og 9 mnd mellom dem :) synes det har gått veldig greit :) slitsomt, MEN de har myyyye glede av hverandre nå :)
Tok bare noen uker så hadde han første glemt hvordan d var å være alene hehehehe ;)
Så koselig å høre! Er det ett eller to kallenderår mellom? Jeg kan jo risikerer begge deler med termin nesten på nyttårsaften, så dette blir spennende. Selv om det blir 1 år og 6 mnd mellom blir det likevel enten ett eller to mellom pga årsskiftet.

♡Jente 05.07.2013♡

Så koselig å høre! Er det ett eller to kallenderår mellom? Jeg kan jo risikerer begge deler med termin nesten på nyttårsaften, så dette blir spennende. Selv om det blir 1 år og 6 mnd mellom blir det likevel enten ett eller to mellom pga årsskiftet.

♡Jente 05.07.2013♡

det er to kalenderår mellom de da, 2011 og 2013. synes egentlig det er veldig greit mht når de begynner på skole ;) og andre ting hehe :)

Da har vi kuttet ut prevensjon og begynt å prøve :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Da har vi kuttet ut prevensjon og begynt å prøve :D

så spennende! Håper den sitter fort! Skal du henge litt på april/mai eller på FS?

♡Jente 05.07.2013♡

Da er jeg 3 uker etter forventet mens og ikke gravid. Knurr:(

så spennende! Håper den sitter fort! Skal du henge litt på april/mai eller på FS?

♡Jente 05.07.2013♡
Henger her foreløbig :) så får vi se når testen viser positiv :)

Da er jeg 3 uker etter forventet mens og ikke gravid. Knurr:(

Åh, kanskje du har sen hcg stigning?... Kanskje ikke så sen. Nei, la mensen komme om du allikevel ikke er gravid, slik at man kan prøve igjen!

♡Jente 05.07.2013♡

Hvor i syklusen er du nå?

♡Jente 05.07.2013♡
Litt usikker;) men mistenker at jeg har EL nå :)

Da kom mensen endelig. Så da er det bare å vente til den er ferdig:p

Back
Topp