Oi, den lot jo virkelig vente på seg! Nå blir det staks veldig spennendeDa kom mensen endelig. Så da er det bare å vente til den er ferdig
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, den lot jo virkelig vente på seg! Nå blir det staks veldig spennendeDa kom mensen endelig. Så da er det bare å vente til den er ferdig
Det gikk 10 mnd. Men har eggløsning en uke tidligere enn normalen. Det fant jeg ut den mnd jeg ble gravid. Brukte cbfm. Så skal ta den i bruk nå i håp om at det tar kortere tid.Oi, den lot jo virkelig vente på seg! Nå blir det staks veldig spennendeHvor raskt satt forrige?
♡Jente 05.07.2013♡
Håper virkelig det tar kortere tid denne gangen. Krysser alt jeg har. Vet det er mange som tar el tester i tillegg, siden de forteller rett i forkant av selve el, mens CBFM sier at NÅ har du det. Er jo bra å legge inn litt aksjer i forkant også. Ganske billig på billig-teste.dk (hvis du kjøper for under kr 200 så er det ikke noe problem. Du har dem på 2-3 dager.)Det gikk 10 mnd. Men har eggløsning en uke tidligere enn normalen. Det fant jeg ut den mnd jeg ble gravid. Brukte cbfm. Så skal ta den i bruk nå i håp om at det tar kortere tid.
Gratulerer så mye med 12 ukerJeg er 12+2 i dag, og har vært på første kontrollen hos legen i dagSå nå er papirer sendt og jeg kan bare vente på oul dato
Formen er mye beder enn den var i starten i forrige svangerskap
Men er veldig hormonell
![]()
Masse lykke til, til alle dere som prøver![]()
Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡
Takk!Gratulerer så mye med 12 uker![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Den sa ifra 2 dager i forkant. Var på hytta med familien så fikk bare gjort det den dagen. Fungerte detHåper virkelig det tar kortere tid denne gangen. Krysser alt jeg har. Vet det er mange som tar el tester i tillegg, siden de forteller rett i forkant av selve el, mens CBFM sier at NÅ har du det. Er jo bra å legge inn litt aksjer i forkant også. Ganske billig på billig-teste.dk (hvis du kjøper for under kr 200 så er det ikke noe problem. Du har dem på 2-3 dager.)
♡Jente 05.07.2013♡
Oioi, når skulle du hatt besøk? Har du testet?Jeg venter nå i spenning om syklusen surrer, eller om TR uteblir av en annen grunn
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Gale dame! Seff var den negativ forrige helg. Det var alt for tidlig. Du må jo teste! Har du noe liggende?4 dager sidenhar ikke testet nå, fordi kan aldri verden tro det har gått så fort... testet forrige helg, men den var blenda hvit
så blir nok sikkert negativ test :/ har bare hatt TR engang etter jg sluttet på cerazette.
![]()
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Ja, det er ikke lenge igjen nå! Heldiggris! Jeg er bare halvveis jeg. En pause sier du? Hvor mange skal du ha? Her blir det ikke fler enn disse to.Jeg føder snart igjen jeg heheblir en liten pause etter denne merker jeg :0
Ja, det er ikke lenge igjen nå! Heldiggris! Jeg er bare halvveis jeg. En pause sier du? Hvor mange skal du ha? Her blir det ikke fler enn disse to.
♡Jente 05.07.2013♡
Det må jeg si er sporty! Håper ikke plagene blir hengende så lenge etter fødselen. Lykke til hvertfall. Når er termin igjen?Ønsker meg fire men man vet jo ikke om man er heldig å kan få så mange barn, kroppen skal jo være med på det. Sliter så med bekkenløsning nå å får ikke gjort stort så blir masse trening før nestevi får se , å ta det som det kommer
![]()
Wow, kan skje når som helst det nå!30 augusttakk
![]()