Wow, kan skje når som helst det nå!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Håper virkelig det helst igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, kan skje når som helst det nå!
♡Jente 05.07.2013♡
Hehe jeg har det får ta en test i morgenGale dame! Seff var den negativ forrige helg. Det var alt for tidlig. Du må jo teste! Har du noe liggende?
♡Jente 05.07.2013♡
Flott. Husk å legge ut bildeHehe jeg har det får ta en test i morgen
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Den var fortsatt blenda hvit, så da er det nok pga uregelmessig syklus at tr ikke har kommetFlott. Husk å legge ut bilde
♡Jente 05.07.2013♡
Ja håper detDen var fortsatt blenda hvit, så da er det nok pga uregelmessig syklus at tr ikke har kommet
Jammen herreguuuuud, hvor er bilde??? Sorry sent svar. Midt i flytting!!!! Æææææææ!!! Hopper av gledeTo tester til idag, og svak positiv de også
Du er jo så gravid som det går ann å få blitt! Gratulerer så mye Du må jo ha hatt litt sen hcg stigning bare, hehe! Herreguuuud! Så fantastisk!! Blir maibarn på deg da! Så spennende
Det er jo kjempe bra! Men du må jo enten ha hatt el senere enn normalt eller veldig sen hcg stigning? Jeg blir ikke overrasket om du blir flyttet litt eller ul. For at terminen skal stemme må el ha vært ca 24/7, og da burde du ha testet positivt 7/8...Tusen takk! i følge mens termin så er det 18 april første dag i forrige mens var ca 10 juli er så overrasket at det gikk så fort
Unge blir det uansett! Skal du på tidlig ul?Ja det kan nok hende siden det var første syklus så vet jeg liksom ikke helt jeg husker ikke helt alle gangene vi la inn aksjer det var mye en periode, men de siste ukene ikke så mye
Oi, så flink du er!!Tror jeg venter til oul