Hva er cd? Pleier å få el ca 1-1.5 uke etter mensHehe, ikke hyttetur neste gang. Hvilken CD er du på nå? Og hvilken CD pleier el og komme?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er cd? Pleier å få el ca 1-1.5 uke etter mensHehe, ikke hyttetur neste gang. Hvilken CD er du på nå? Og hvilken CD pleier el og komme?
♡Jente 05.07.2013♡
Syklusdag. Altså CD 1 er samme dag som du får mensen. Har man normal syklus får man vanligvis el på CD 14 og ny mens på CD 28... Eller positiv testHva er cd? Pleier å få el ca 1-1.5 uke etter mens
Ok. Er på cd 2 daSyklusdag. Altså CD 1 er samme dag som du får mensen. Har man normal syklus får man vanligvis el på CD 14 og ny mens på CD 28... Eller positiv test
♡Jente 05.07.2013♡
Og da kommer el vanligvis på CD?Ok. Er på cd 2 da
Blir vel 8 trur jeg. Er snart 2 år siden jeg testet sist. Så blir spennende å se.Og da kommer el vanligvis på CD?
♡Jente 05.07.2013♡
Det var tidlig. Blir kjempe spennende.Blir vel 8 trur jeg. Er snart 2 år siden jeg testet sist. Så blir spennende å se.
Så gøy GratulererDa er det avgjort får ei liten jente i april så da får vi en av hver blir spennende!
TakkSå gøy Gratulerer
Æææ, det var kos og høre! Fantastisk Gratulerer så mye.Da er det avgjort får ei liten jente i april så da får vi en av hver blir spennende!
Oi oi! Gratulerer så mye!Jeg som sa jeg skulle vente ei stund.. nr 2 kom i Oktober
Gratulerer!Da er det avgjort får ei liten jente i april så da får vi en av hver blir spennende!
Så kjipt! Håper du får det til neste pp. Jeg har bare 17 dager igjen til KS! Æææææ!!Her lar det visst vente på seg med nr2. Ble skikkelig skuffa sist mens. Men får vel bare prøve videre. Har bestilt tester og nå. Er mer gira enn sist
Så spennende. Ja jeg venter på el nå. Men er stressa før jul da vi skal feire den på hytta med min familie. Så spørs hvordan det blir denne mnd. Lykke til med ksSå kjipt! Håper du får det til neste pp. Jeg har bare 17 dager igjen til KS! Æææææ!!
Tusen takk! Lykke til dere også. Håper dere får det til nå!Så spennende. Ja jeg venter på el nå. Men er stressa før jul da vi skal feire den på hytta med min familie. Så spørs hvordan det blir denne mnd. Lykke til med ks
Oiii!! Så spennende! Da blei det ikke nyttårsbarn da i hvertfallSå kjipt! Håper du får det til neste pp. Jeg har bare 17 dager igjen til KS! Æææææ!!
Blir heldigvis ikke nyttårsbarn, nei! Nå er jo ikke 22.desember så kul dato heller, men....Oiii!! Så spennende! Da blei det ikke nyttårsbarn da i hvertfall
Det går nok fint. Broren til mannen er født 23 desember. Hu hadde en kjempe fin jul og han har hatt bursdag på dagen sin hvert år.Blir heldigvis ikke nyttårsbarn, nei! Nå er jo ikke 22.desember så kul dato heller, men....