Tenker på nr 2...

Hehe, ikke hyttetur neste gang. Hvilken CD er du på nå? Og hvilken CD pleier el og komme?


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Hva er cd? Pleier å få el ca 1-1.5 uke etter mens

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hva er cd? Pleier å få el ca 1-1.5 uke etter mens

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Syklusdag. Altså CD 1 er samme dag som du får mensen. Har man normal syklus får man vanligvis el på CD 14 og ny mens på CD 28... Eller positiv test :D


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Syklusdag. Altså CD 1 er samme dag som du får mensen. Har man normal syklus får man vanligvis el på CD 14 og ny mens på CD 28... Eller positiv test :D


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ok. Er på cd 2 da:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Og da kommer el vanligvis på CD?


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Blir vel 8 trur jeg. Er snart 2 år siden jeg testet sist. Så blir spennende å se.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Blir vel 8 trur jeg. Er snart 2 år siden jeg testet sist. Så blir spennende å se.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Det var tidlig. Blir kjempe spennende.


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Da er det avgjort :) får ei liten jente i april :) så da får vi en av hver :) :) blir spennende!
 
Her lar det visst vente på seg med nr2. Ble skikkelig skuffa sist mens. Men får vel bare prøve videre. Har bestilt tester og nå. Er mer gira enn sist;)
 
Så kjipt! Håper du får det til neste pp. Jeg har bare 17 dager igjen til KS! Æææææ!!
Så spennende. Ja jeg venter på el nå. Men er stressa før jul da vi skal feire den på hytta med min familie. Så spørs hvordan det blir denne mnd. Lykke til med ks:)
 
Så spennende. Ja jeg venter på el nå. Men er stressa før jul da vi skal feire den på hytta med min familie. Så spørs hvordan det blir denne mnd. Lykke til med ks:)
Tusen takk! Lykke til dere også. Håper dere får det til nå!
 
Blir heldigvis ikke nyttårsbarn, nei! Nå er jo ikke 22.desember så kul dato heller, men....
Det går nok fint. Broren til mannen er født 23 desember. Hu hadde en kjempe fin jul og han har hatt bursdag på dagen sin hvert år.
 
Back
Topp