Tenker på nr 2...

Takk. Jeg kan nesten ikke tru det selv. Selv om jeg er så oppblåst at jeg ser gravid ut. Til å med når jeg står opp om morran.
 
Veit dere om ett sted hvor man får kjøpt genser eller noe med skriften" jeg skal bli storesøster"? Hadde vært morsomt å fortalt det til familien på den måten. Men synes det er så vanskelig å finne noe sånt i str 86-92. Tenker å spørre på anonym når helga er over også. Er noen her inne som ikke skal vite at jeg er gravid enda
 
Veit dere om ett sted hvor man får kjøpt genser eller noe med skriften" jeg skal bli storesøster"? Hadde vært morsomt å fortalt det til familien på den måten. Men synes det er så vanskelig å finne noe sånt i str 86-92. Tenker å spørre på anonym når helga er over også. Er noen her inne som ikke skal vite at jeg er gravid enda
Bestilte det på nettet :) kan se om jeg finner linken :)
 
Veit dere om ett sted hvor man får kjøpt genser eller noe med skriften" jeg skal bli storesøster"? Hadde vært morsomt å fortalt det til familien på den måten. Men synes det er så vanskelig å finne noe sånt i str 86-92. Tenker å spørre på anonym når helga er over også. Er noen her inne som ikke skal vite at jeg er gravid enda
kuletshirts.no :)
 
Nå synes jeg at det kan bli litt mer prat her inne. Hehe. Veit de fleste hat flytt til andre forum. Samme har jeg men der er det liksom ikke det samme. De har jo en vekttråd og de som ikke har gått opp eller har gått ned får beskjed om at de er flinke. Og ingen har nådd 12 uker enda. Skumle greier. Ble sjokkert jeg bår jeg leste det
 
Nå synes jeg at det kan bli litt mer prat her inne. Hehe. Veit de fleste hat flytt til andre forum. Samme har jeg men der er det liksom ikke det samme. De har jo en vekttråd og de som ikke har gått opp eller har gått ned får beskjed om at de er flinke. Og ingen har nådd 12 uker enda. Skumle greier. Ble sjokkert jeg bår jeg leste det
Folk fokuserer på mye rart! Hvordan er formen din om dagen? Hun nyeste min er 5,5 mnd nå og hadde navnefest i går.
 
Ja det har blitt stille på Juli forumet :) har nå en liten en på 1 mnd hjemme + storebror som snart blir 2 :) går veldig bra og nyter alt jeg kan av siste permisjon. Da dette er siste barn, så prøver jeg å nyte så mye tid jeg bare kan med begge 2 :) <3 merket at tiden går veldig fort :)
 
Folk fokuserer på mye rart! Hvordan er formen din om dagen? Hun nyeste min er 5,5 mnd nå og hadde navnefest i går.
Den er faktisk veldig bra. Jeg har bare veldig god luktesans. Lukter omtrent at dattera har tenkt til å bæsje. Hehe. Og er veldig oppblåst. Så ser litt gravid ut i grunn, men ikke sånn at noen tør å spørre. Hehe. Så koselig. Håper dere koste dere masse
 
Ja det har blitt stille på Juli forumet :) har nå en liten en på 1 mnd hjemme + storebror som snart blir 2 :) går veldig bra og nyter alt jeg kan av siste permisjon. Da dette er siste barn, så prøver jeg å nyte så mye tid jeg bare kan med begge 2 :) <3 merket at tiden går veldig fort :)
Ja den går utrolig fort. Synes jenta mi begynner å bli så stor. Hu prater som en foss og greier faktisk å late som hu sover når jeg legger hu.
 
Sant, det har blitt mye roligere her. Men i alle dager så opptatt noen er av vekt da. Mitt forum har heldigvis ikke vært slik (jeg er i juli2015 forumet). Her vokser magen som bare det og jeg gleder meg til å møte den lille i slutten av juli :)
 
Ja ikke sant. Ble helt sjokkert jeg når jeg leste det. De skjønner ikke hva som skjer når de har gått opp 2 kg på 8 uker osv, de synes det er såååå mye og skjønner ikke hvordan resten sjal bli. Og det prates om slanking. Jeg har ikke gått opp noe og er 7+3 og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gått opp. Jeg gjør på en måte alt for det. Dattera mi var liten selv om jeg gikk opp mye. Og jeg er var nesten nedi sånn jeg var før jeg ble gravid nå. Selv om jeg ikke har gjort så mye for det. Hehe.
 
Høres absolutt ut som at du har et mye sunnere forhold til svangerskapet da ja. Det er jo bare bra å trene og holde seg i form, men å direkte slanke seg? Det er sånt man kan drive med når man ikke har et barn i magen...
 
Høres absolutt ut som at du har et mye sunnere forhold til svangerskapet da ja. Det er jo bare bra å trene og holde seg i form, men å direkte slanke seg? Det er sånt man kan drive med når man ikke har et barn i magen...
Ja var det jeg tenkte også. Jeg vil mye heller ha ett friskt barn enn ett lite ett og være slank selv etter fødselen.
 
Da er jeg endelig gravid etter nesten 1 år med prøving på nummer 2. Synd det er så stille her inne. Synes det er så koselig her og vegrer med til å flytte over til januar 16.

Gratulerer så mye :) Vi har nettopp startet prøvingen. kjempe spennende
 
Ja det har blitt stille her, må innrømme at jeg har sluttet å sjekke om det har skjedd noe også;) Vi fikk en lillesøster for 4 mnd siden:) Så vi storkoser oss med de fine jentene våres:D men syns faktisk overgangen fra 1 til 2 var vanskelig. Og det syns 2 åringen også;)
 
Back
Topp