Tenker på nr 2...

Lykke til med prøvinga huleboer, veldig fint med barn mot våren igjen - det var det vi skulle sikte mot neste gang men... :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hvordan går det med dere Huleboer, Bridget og Smurfine?
12+3 i dag:D skal på tidlig ul til tirsdag. Regner med å bli flyttet 3-4 dager tilbake. Mye dårlig, men det hører jo med :p
Hvordan går det med deg?

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

12+3 i dag:D skal på tidlig ul til tirsdag. Regner med å bli flyttet 3-4 dager tilbake. Mye dårlig, men det hører jo med :p
Hvordan går det med deg?

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Så spennende! :) Oss går det bra med. Tatt en liten pause fra prøvingen pga oppussing samt at jeg har begynt å jobbe igjen. Men håper at vi snart kan begynne prøvingen igjen :) Du må holde meg oppdatert;)

Så spennende! :) Oss går det bra med. Tatt en liten pause fra prøvingen pga oppussing samt at jeg har begynt å jobbe igjen. Men håper at vi snart kan begynne prøvingen igjen :) Du må holde meg oppdatert;)
Så dumt det ikke har klaffet enda! Krysser fingrene for at den sitter snart, fint med et vårbarn :D
Jeg har dagbok på januar 2015 som jeg skriver litt i... Men kan godt oppdatere på tirsdag :D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Vi skal da snart ha nr 2 vi så jeg har flytta inn på august 2014:) tida går fort når man har en på 1 år fra før gitt, er ikke som m første da man telte timer;) snart bh start å bli storebror samme mnd så masse spennede for gutten vår i sommer :)

Lykke til, til dere andre som prøver og som venter neste :)

Vi skal da snart ha nr 2 vi så jeg har flytta inn på august 2014:) tida går fort når man har en på 1 år fra før gitt, er ikke som m første da man telte timer;) snart bh start å bli storebror samme mnd så masse spennede for gutten vår i sommer :)

Lykke til, til dere andre som prøver og som venter neste :)
Heldiggris! Hadde fått i september 2014 om den hadde sitti på første forsøk. Nå kan jeg risikere å få romjulsbarn. Baah! Tenk så små dem er når dem begynner på skolen da, da! Masse lykke til med en til:D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Jeg venter visst nr 2 ;) Litt overrasket! Var ikke helt det vi hadde planlagt nå :p Men men.. Termin i februar:)

Prinsesse juli 13

Jeg venter visst nr 2 ;) Litt overrasket! Var ikke helt det vi hadde planlagt nå :p Men men.. Termin i februar:)

Prinsesse juli 13
Så koselig:D Gratulerer så mye, de får nok mye glede av hverandre.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Heldiggris! Hadde fått i september 2014 om den hadde sitti på første forsøk. Nå kan jeg risikere å få romjulsbarn. Baah! Tenk så små dem er når dem begynner på skolen da, da! Masse lykke til med en til:D

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Spennende tider imøtet for oss alle:)

13+0 i dag. Mensterminen sier det samme og jeg har ei lita jente i magen igjen❤

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Da har jeg sluttet på cerazette pga mage vondt.( ca 1 uke siden). I natt hadde vi sex. Så spennende å se om det fortsetter siden mannen helst vil vente til høsten. Men har eggløsning 8 dager etter mens

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Da har jeg sluttet på cerazette pga mage vondt.( ca 1 uke siden). I natt hadde vi sex. Så spennende å se om det fortsetter siden mannen helst vil vente til høsten. Men har eggløsning 8 dager etter mens

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Såååå spennende :)

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Back
Topp