Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter nr. 3 i midten av september, ikke planlagt
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Gratulerer så mye!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Takk hyyyylGratulerer så mye!!
Sent from my iPad using BV Forum
12+3 i dag skal på tidlig ul til tirsdag. Regner med å bli flyttet 3-4 dager tilbake. Mye dårlig, men det hører jo medHvordan går det med dere Huleboer, Bridget og Smurfine?
12+3 i dag skal på tidlig ul til tirsdag. Regner med å bli flyttet 3-4 dager tilbake. Mye dårlig, men det hører jo med
Hvordan går det med deg?
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Så dumt det ikke har klaffet enda! Krysser fingrene for at den sitter snart, fint med et vårbarnSå spennende! Oss går det bra med. Tatt en liten pause fra prøvingen pga oppussing samt at jeg har begynt å jobbe igjen. Men håper at vi snart kan begynne prøvingen igjen Du må holde meg oppdatert
Heldiggris! Hadde fått i september 2014 om den hadde sitti på første forsøk. Nå kan jeg risikere å få romjulsbarn. Baah! Tenk så små dem er når dem begynner på skolen da, da! Masse lykke til med en tilVi skal da snart ha nr 2 vi så jeg har flytta inn på august 2014 tida går fort når man har en på 1 år fra før gitt, er ikke som m første da man telte timer snart bh start å bli storebror samme mnd så masse spennede for gutten vår i sommer
Lykke til, til dere andre som prøver og som venter neste
Så koselig Gratulerer så mye, de får nok mye glede av hverandre.Jeg venter visst nr 2 Litt overrasket! Var ikke helt det vi hadde planlagt nå Men men.. Termin i februar
Prinsesse juli 13
Jeg venter visst nr 2 Litt overrasket! Var ikke helt det vi hadde planlagt nå Men men.. Termin i februar
Prinsesse juli 13
Heldiggris! Hadde fått i september 2014 om den hadde sitti på første forsøk. Nå kan jeg risikere å få romjulsbarn. Baah! Tenk så små dem er når dem begynner på skolen da, da! Masse lykke til med en til
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
13+0 i dag. Mensterminen sier det samme og jeg har ei lita jente i magen igjen❤
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤
Såååå spennendeDa har jeg sluttet på cerazette pga mage vondt.( ca 1 uke siden). I natt hadde vi sex. Så spennende å se om det fortsetter siden mannen helst vil vente til høsten. Men har eggløsning 8 dager etter mens
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app