Tenker på nr 2...

Da skal jeg ringe og spørre om eksakt tall i morgen :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Høres lurt ut, men nå er det jo lenge siden du tok den. Informer om at du ennå ikke har fått tr og si at du får svak strek på noen tester og spør om å få komme i dag og ta ny. Du trenger ikke legetime for å ta den.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Høres lurt ut, men nå er det jo lenge siden du tok den. Informer om at du ennå ikke har fått tr og si at du får svak strek på noen tester og spør om å få komme i dag og ta ny. Du trenger ikke legetime for å ta den.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Hcg var på 0 forrige tirsdagen. Fått henvisning til å ta ny blodprøve om tr fortsatt ikke dukker opp. Hadde ikke igjen vitamin d i kroppen så det kan vel forklare trøttheten i hvertfall.

Hehe... Kroppen min er og forblir ett mysterium;) Jeg tenker også at det er mest sannsynlig at el var på dag 5. Vi får se når jeg tar i bruk CBFM - håper den kan gi en viss oversikt :) Vis vedlegget 53415

Det tok kjempe lang tid før jeg fikk positiv test når jeg ble gravid, jeg hadde helt slått det fra meg, men så kom aldri tr, og jeg tok en ny test, og den var slik som denne, svaaaaak rosa... Slik som din, kanskje svakere... Men jeg var gravid:) Jeg tror du er gravid! 99%sikker:)
Lykke til:)

Prinsen ble født 07.07.13❤️

Det tok kjempe lang tid før jeg fikk positiv test når jeg ble gravid, jeg hadde helt slått det fra meg, men så kom aldri tr, og jeg tok en ny test, og den var slik som denne, svaaaaak rosa... Slik som din, kanskje svakere... Men jeg var gravid:) Jeg tror du er gravid! 99%sikker:)
Lykke til:)

Prinsen ble født 07.07.13❤️

Tusen takk! :) Krysser fingrene. Fortsatt ingen tr og masse hvit utflod så løper og sjekker om det er tr ganske ofte.

Tusen takk! :) Krysser fingrene. Fortsatt ingen tr og masse hvit utflod så løper og sjekker om det er tr ganske ofte.

Hvordan går det med deg?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Dytter!!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Jeg fikk mensen i går og pp 4 er plutselig startet! Lå rett ut med omgangssyke i en uke fra dagen etter eggløsning. Tydeligvis ikke en heldig situasjon. Pokker!!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Hvordan går det med deg?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Fikk tr i går. Egentlig gått og ventet på den. Men nå fikk jeg tatt i bruk CBFM i hvertfall da;) Hvorsan går det med dere?

Jeg fikk mensen i går og pp 4 er plutselig startet! Lå rett ut med omgangssyke i en uke fra dagen etter eggløsning. Tydeligvis ikke en heldig situasjon. Pokker!!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Så ikke dette innlegget før etter forrige post jeg.... Kanskje vi havner på samme IKM uke nå da :)

Så ikke dette innlegget før etter forrige post jeg.... Kanskje vi havner på samme IKM uke nå da :)

Ser sånn ut... Så dumt at det tok så lang tid før den kom når den først skulle komme da!
Jeg regner med el kommer på CD 16 og lutealfasen er på 13 dager. Altså har jeg ikm på dpo 14 og en syklus på 29 dager. Håper jeg holder meg frisk nå. Venter på at noen skal lage ikm uke 17, jeg orker ikke ha ansvaret en uke til...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Ser sånn ut... Så dumt at det tok så lang tid før den kom når den først skulle komme da!
Jeg regner med el kommer på CD 16 og lutealfasen er på 13 dager. Altså har jeg ikm på dpo 14 og en syklus på 29 dager. Håper jeg holder meg frisk nå. Venter på at noen skal lage ikm uke 17, jeg orker ikke ha ansvaret en uke til...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Håper du holder deg frisk! :) Her ser det ikke så veldig lovende ut i skrivende stund, men håper på det beste :)

Sprekt av dere damer :) Har begynt å leke litt med tanken på nr 2. Men ser litt mørkt på og ha to bleiebarn i ei lita leilighet + 1 hund og en mann som jobber offshore. Vi skal bygge hus om noen år så blir å bo her frem til den tid, men ser bare for meg det blir kaos. På den andre side vil jeg ikke vente med å få nr to til huset er oppe, da dette kan ta litt tid.

Sprekt av dere damer :) Har begynt å leke litt med tanken på nr 2. Men ser litt mørkt på og ha to bleiebarn i ei lita leilighet + 1 hund og en mann som jobber offshore. Vi skal bygge hus om noen år så blir å bo her frem til den tid, men ser bare for meg det blir kaos. På den andre side vil jeg ikke vente med å få nr to til huset er oppe, da dette kan ta litt tid.
Dilemma det der... :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Venter nr. 3 i midten av september, ikke planlagt :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Venter nr. 3 i midten av september, ikke planlagt :)

Gratulerer! Blir nok vel så koselig selv om det ikke var planlagt. Hadde jeg blitt gravid på første prøveperiode ville jeg også fått termin i september ;)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Ultralyd nå på onsdag.. Veldig spent. Uke 19 nå og fremdeles usikker på om jeg har kjent liv eller "bobler" - er uberdårlig da så noe bør det være. ;)

Back
Topp