Tanker under prøving :-)

Lykke til imorgen med ny test! :)
 
Åååå!!! EEEr så spent på test i morgen!!! Håper så veldig nå kjenner jeg, at jeg kommer til å bli megaskuffet hvis testene ikke viser noe mer.... Tør ikke våge meg innom august engang, ikke enda!

Ser ut som dama fikk rett likevel ;) Lov å snike litt da vettu. Og 9 DPO daa!! Iiiih, dette er så sykt spennende! :D
 
Nå tok jeg meg selv i å holde pusten litt lenge:wideyed::wideyed: Åh, tenk om!?! :woot::woot: Åh, kjære-hvem-som-helst, la det bli en ordentlig stigning!!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Pust med magen.... (Den siste kommentaren var til meg selv altså:hilarious:)

P.S. Du skjønte vel at jeg ikke har noe problemer med å se de strekene, men det visste du vel:hilarious:
 
Nå tok jeg meg selv i å holde pusten litt lenge:wideyed::wideyed: Åh, tenk om!?! :woot::woot: Åh, kjære-hvem-som-helst, la det bli en ordentlig stigning!!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 Pust med magen.... (Den siste kommentaren var til meg selv altså:hilarious:)

P.S. Du skjønte vel at jeg ikke har noe problemer med å se de strekene, men det visste du vel:hilarious:
Kjære deg, sjekk testen min over her daaa!! Er helt i 140!! haha visste at du ser alt ja :joyful: Åå, jeg er så glad!!!!!!!! Og litt redd, men det prøver jeg å fortrenge... Det er visst meningen at vi skal ha mnd etter hverandre!
 
Ny test i dag? :) :) :)
Nå er jeg spent!!
Jada, og den er også positiv!!! Kom opp etter ett minutt, og fin og rosa :D Fikk ikke tatt bilde før nå når den er tørr da (tok den kl 06).
20161207_101815.jpg
Jeg har begynt å tro på det nå, spesielt siden jeg kjenner mer symptomer også. Vondt i magen, noe oppblåst, såvidt kvalm ved lenge siden mat, mer våt down there, og generelt litt gravid-følelse.
 
Jada, og den er også positiv!!! Kom opp etter ett minutt, og fin og rosa :D Fikk ikke tatt bilde før nå når den er tørr da (tok den kl 06).Vis vedlegget 210641Jeg har begynt å tro på det nå, spesielt siden jeg kjenner mer symptomer også. Vondt i magen, noe oppblåst, såvidt kvalm ved lenge siden mat, mer våt down there, og generelt litt gravid-følelse.

Æææææh!! Fine testen :D den må jo slå ut på digital?
 
Kjære deg, sjekk testen min over her daaa!! Er helt i 140!! haha visste at du ser alt ja :joyful: Åå, jeg er så glad!!!!!!!! Og litt redd, men det prøver jeg å fortrenge... Det er visst meningen at vi skal ha mnd etter hverandre!

Åh, jeg er så glad for at du er glad :D :D :D :D HURRA!!!! :D :D Fint at du ikke er langt unna altså! Når er termin??
 
Ja, hadde kanskje det, men vil ikke bruke pengene før jeg tror det blir 2-3 :)

Skjønner deg godt, testene er kjempedyre! Fikk melding om de to siste var kommet i posten, så mulig jeg tester allerede i morgen. Må regne litt på hcg tallene :) tror egentlig det lureste er å vente til fredag. Kjipe penger om den viser 1-2!
 
Back
Topp