Tanker under prøving :-)

Ikke gravid her. Ganske sikker. 5 dpo og alt er som i en vanlig syklus... :-( Eneste unormale for meg er veldig såre nipler, gjør vondt å amme. Men da har jeg prøvd det også tenker jeg bare. Er ikke gravid i alle fall... Skal det gå 4 nye mnd før jeg blir gravid? Eller mange flere kanskje... Bare negativ nå!

Kjære kjære deg! Sender deg bare en god hjerteklem jeg! Du ht vært gjennom mye nå. *hjerte*
 
Ikke gravid her. Ganske sikker. 5 dpo og alt er som i en vanlig syklus... :-( Eneste unormale for meg er veldig såre nipler, gjør vondt å amme. Men da har jeg prøvd det også tenker jeg bare. Er ikke gravid i alle fall... Skal det gå 4 nye mnd før jeg blir gravid? Eller mange flere kanskje... Bare negativ nå!

:( :( :(
Håper at kroppen bare trengte en pp for å riste av seg det den har vært igjennom....
Gedigen klem!!!
 
6 DPO: Idag skulle jeg ønske jeg var litt "overtroisk"... Ei dame jeg møtte spurte meg om jeg er gravid (jeg strakk meg litt bakover pga vond rygg og hadde mye klær på). Da jeg sa nei, sa hun "du skjønner at jeg pleier å se det på folk før de vet det selv også! Hadde hun bare hatt rett angående meg! Føler meg ikke gravid. Gjorde ikke det med lille heller, bare et stikk 5 isj dpo, ellers ikke noe mer før IKM. Nå har jeg såre nipler, litt mer lotion-utflod enn vanlig OG ellers ingenting. Tror ikke det har gått veien. Det har skjedd noe denne PPen som jeg aldri trodde skulle skje noen gang. Jeg har delvis gitt opp! Jeg er ikke gal etter å teste, tenker lite på det faktisk, og er bare litt pessimist og tenker at det her kommer til å ta tid. Skal teste fra 8 dpo, men klør virkelig ikke i fingrene. Gruer meg mer. Trist!
 
6 DPO: Idag skulle jeg ønske jeg var litt "overtroisk"... Ei dame jeg møtte spurte meg om jeg er gravid (jeg strakk meg litt bakover pga vond rygg og hadde mye klær på). Da jeg sa nei, sa hun "du skjønner at jeg pleier å se det på folk før de vet det selv også! Hadde hun bare hatt rett angående meg! Føler meg ikke gravid. Gjorde ikke det med lille heller, bare et stikk 5 isj dpo, ellers ikke noe mer før IKM. Nå har jeg såre nipler, litt mer lotion-utflod enn vanlig OG ellers ingenting. Tror ikke det har gått veien. Det har skjedd noe denne PPen som jeg aldri trodde skulle skje noen gang. Jeg har delvis gitt opp! Jeg er ikke gal etter å teste, tenker lite på det faktisk, og er bare litt pessimist og tenker at det her kommer til å ta tid. Skal teste fra 8 dpo, men klør virkelig ikke i fingrene. Gruer meg mer. Trist!

Sender deg en klem, og håper dama får rett ❤ Synes du skal bli med over i augustgruppa du og. Det å være prøver er definitivt ikke for pyser, og det er vanlig med "dårligere" perioder hvor man er litt pessimistisk til hele greia. Blir litt mye noen ganger. Hvis du ikke føler behovet for å teste, så prøv å vente? Så kommer kanskje lysten snikende, og kanskje en positiv test når du minst forventer det ❤
 
Sender deg en klem, og håper dama får rett ❤ Synes du skal bli med over i augustgruppa du og. Det å være prøver er definitivt ikke for pyser, og det er vanlig med "dårligere" perioder hvor man er litt pessimistisk til hele greia. Blir litt mye noen ganger. Hvis du ikke føler behovet for å teste, så prøv å vente? Så kommer kanskje lysten snikende, og kanskje en positiv test når du minst forventer det ❤
Det Frk1991 sa!
*hjerte*
Det vinduet er ikke forbi! ;)
Det hadde vært utrolig gøy hvis hu dama hadde rett....eller....det hadde vært utrolig gøy uansett :p
Tusen takk dere! 7 dpo i dag, og tenkte egentlig å teste i morgen, men nå er jeg usikker. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, og tenker at jeg ikke gidder kaste bort tester... MEEN jeg avgjør i morgen. Ingen typiske gravidsymptomer whatsoever!! Hadde så og si ingen med forrige heller sånn før IKM, men har jo hatt det i de andre svangerskapene såå... Og magefølelsen har jeg veldig troen på også, og den sier not pregnant! Men fy så gøy hvis damen fikk rett ja!!! Tenk at nå er alle dere 3 flotte damer gravide da! :-)
 
Tusen takk dere! 7 dpo i dag, og tenkte egentlig å teste i morgen, men nå er jeg usikker. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, og tenker at jeg ikke gidder kaste bort tester... MEEN jeg avgjør i morgen. Ingen typiske gravidsymptomer whatsoever!! Hadde så og si ingen med forrige heller sånn før IKM, men har jo hatt det i de andre svangerskapene såå... Og magefølelsen har jeg veldig troen på også, og den sier not pregnant! Men fy så gøy hvis damen fikk rett ja!!! Tenk at nå er alle dere 3 flotte damer gravide da! :)

På tidet at du følger etter oss i augustgruppa ;) Spennede å se hvem av deg og damen som får rett. Jeg håper på damen, må jeg ærlig innrømme :angelic:
 
På tidet at du følger etter oss i augustgruppa ;) Spennede å se hvem av deg og damen som får rett. Jeg håper på damen, må jeg ærlig innrømme :angelic:
Hihi du ass :p -Men jeg håper jo det samme selv også da, selv om realisten har tatt optimisten i hånden og sagt farvel for denne gang!
 
8 DPO: Det ble en test idag:
20161205_110239.jpg
20161205_101410.jpg
Blenda før fristen, og blenda etter fristen :-) ...Eller? Er en ørliten skygge der, hvis jeg bruker litt godvilje. Er nok like blenda i morgen da.
 
9 DPO; Iiih!! Nå begynner jeg å lure her...! Fikk en svak svak strek innen fristen idag!! Ses knapt, men den er der!
20161206_070525.jpg
Og de siste 2 dagene har jeg også kjent et "trykk" over magen, og igår kveld og idag har jeg litt vondt i magen. Har bare tenkt at jeg har hatt litt uregelmessige måltider og/eller vært sulten, men nå troor jeg kanskje noe annet...! Kjenner meg faktisk litt gravid! Igår kveld tisset jeg mer enn vanlig og var litt kvalm også. Utrolig hvor forskjellige svangerskap kan være! Med yngste begynte det jo som det her, med null tro på graviditet, men jeg har liksom likevel tenkt at det ikke vil skje igjen... Og forrige gang nå begynte jo også med myye symptomer! Ååå jeg tror faktisk selv jeg er gravid jeg nå!!! Fra nærmest deprimert igår,- svever jeg litt nå. MEN nå MÅ testene bli sterkere!!!
 
9 DPO; Iiih!! Nå begynner jeg å lure her...! Fikk en svak svak strek innen fristen idag!! Ses knapt, men den er der! Vis vedlegget 210466Og de siste 2 dagene har jeg også kjent et "trykk" over magen, og igår kveld og idag har jeg litt vondt i magen. Har bare tenkt at jeg har hatt litt uregelmessige måltider og/eller vært sulten, men nå troor jeg kanskje noe annet...! Kjenner meg faktisk litt gravid! Igår kveld tisset jeg mer enn vanlig og var litt kvalm også. Utrolig hvor forskjellige svangerskap kan være! Med yngste begynte det jo som det her, med null tro på graviditet, men jeg har liksom likevel tenkt at det ikke vil skje igjen... Og forrige gang nå begynte jo også med myye symptomer! Ååå jeg tror faktisk selv jeg er gravid jeg nå!!! Fra nærmest deprimert igår,- svever jeg litt nå. MEN nå MÅ testene bli sterkere!!!

Definitivt en strek der! Fikk frysninger!! Kom å hold oss med selskap i augustgruppa!! ❤
 
Oi så spennende. Jeg ser noe! Håper du er gravid og at det går bra denne gangen :)
 
Definitivt en strek der! Fikk frysninger!! Kom å hold oss med selskap i augustgruppa!! ❤
Oi så spennende. Jeg ser noe! Håper du er gravid og at det går bra denne gangen :)
Åååå!!! EEEr så spent på test i morgen!!! Håper så veldig nå kjenner jeg, at jeg kommer til å bli megaskuffet hvis testene ikke viser noe mer.... Tør ikke våge meg innom august engang, ikke enda!
 
Back
Topp