Tanker under prøving :-)

Hvordan går det hos deg? ❤️
 
Det hun sa :D
 
Hvordan går det hos deg? ❤️
Hei hei ja, litt mindre her om dagen...! Joda, her venter jeg på tegn til EL bare. Ikke mer blod, og er vare spent på hvor mye senere EL blir. Noe ser det ut som, for jeg er på CD 13 og testen idag var nesten hvit :-) Skal til gyn på torsdag da, veldig spent på hva som ses der! Takk for omtanken :Heartred Må snart oppdatere meg litt på andres dagbøker osv også nå kjenner jeg. Hvordan ligger dere 2 an da???
 
Hei hei ja, litt mindre her om dagen...! Joda, her venter jeg på tegn til EL bare. Ikke mer blod, og er vare spent på hvor mye senere EL blir. Noe ser det ut som, for jeg er på CD 13 og testen idag var nesten hvit :) Skal til gyn på torsdag da, veldig spent på hva som ses der! Takk for omtanken :Heartred Må snart oppdatere meg litt på andres dagbøker osv også nå kjenner jeg. Hvordan ligger dere 2 an da???

Men det er i såfall ikke rart hvis EL drøyer! Selv om venting ikke akkurat er...ja....gøy:meh:

Fant hjertelyden i går, men er på`n igjen med rødt så eh....ja :nailbiting: 8+6....
 
Hei hei ja, litt mindre her om dagen...! Joda, her venter jeg på tegn til EL bare. Ikke mer blod, og er vare spent på hvor mye senere EL blir. Noe ser det ut som, for jeg er på CD 13 og testen idag var nesten hvit :-) Skal til gyn på torsdag da, veldig spent på hva som ses der! Takk for omtanken :Heartred Må snart oppdatere meg litt på andres dagbøker osv også nå kjenner jeg. Hvordan ligger dere 2 an da???
Håper den dukker opp igjen fort! Og nå skal du huske på at denne gangen blir det baby! Ikke lov til mer tull nå!! Annahver gang får jammen holde! :)
 
Men det er i såfall ikke rart hvis EL drøyer! Selv om venting ikke akkurat er...ja....gøy:meh:

Fant hjertelyden i går, men er på`n igjen med rødt så eh....ja :nailbiting: 8+6....
Nei, det er ikke rart! Men nå ser det lovende ut her... Ikke mer blod??!!?? Seriøst, det skal da ikke være mulig å holde på sånn!! Håper det kun blir med bittelitt...
 
Nei, det er ikke rart! Men nå ser det lovende ut her... Ikke mer blod??!!?? Seriøst, det skal da ikke være mulig å holde på sånn!! Håper det kun blir med bittelitt...

Nei, det mener jeg også!!:arghh: Det er ikke like mye som det har vært, men det er frisk igjen og må drive og bytte innlegg... Også har jeg teite murringer igjen... Men det er kanskje ikke så rart for det tømmer seg jo, bare den lille blir igjen:sorry:
Men nå er jeg der at pokker heller...det går som det går, ikke et knekk jeg får gjort med det!
 
CD 14, PP 4: Yesss, sterkere test og EL-slim :-) Ikke så langt etter skjema med andre ord! Mangler litt på positiv test, men kanskje i morgen? Da har visst aborten ført til noe positivt kan det se ut som, mer stabil og vanlig syklus...
 
Nei, det mener jeg også!!:arghh: Det er ikke like mye som det har vært, men det er frisk igjen og må drive og bytte innlegg... Også har jeg teite murringer igjen... Men det er kanskje ikke så rart for det tømmer seg jo, bare den lille blir igjen:sorry:
Men nå er jeg der at pokker heller...det går som det går, ikke et knekk jeg får gjort med det!
Fysj, friskt blod vil man jo ikke se!!! Får håpe det bare er siste rest av tvillingen!! Fint lite man får gjort uansett ja, men den følelsen er ikke god uansett... Klem til deg idag, dette har vært en ordentlig berg og dalbane!!!
 
Fysj, friskt blod vil man jo ikke se!!! Får håpe det bare er siste rest av tvillingen!! Fint lite man får gjort uansett ja, men den følelsen er ikke god uansett... Klem til deg idag, dette har vært en ordentlig berg og dalbane!!!

Ja, jeg er litt svimmel kan du si....:sorry: Men takk!!
 
Hei hei ja, litt mindre her om dagen...! Joda, her venter jeg på tegn til EL bare. Ikke mer blod, og er vare spent på hvor mye senere EL blir. Noe ser det ut som, for jeg er på CD 13 og testen idag var nesten hvit :-) Skal til gyn på torsdag da, veldig spent på hva som ses der! Takk for omtanken :Heartred Må snart oppdatere meg litt på andres dagbøker osv også nå kjenner jeg. Hvordan ligger dere 2 an da???

Ikke noe rart. Du må bare ta den tiden du trenger. EL kan vel forskyves noe ja. Forhåpentligvis får du vite litt mer etter timen hos gyn :)
Det er jo bra at du ikke blør mer, ett skritt nærmere. Krysser fingrene for at du er superfertil nå!

Joda, dén fine tempen helt frem til i dag (3dpo). Så da datt håpet og den gode følelsen litt også... Men noterte meg på samme dag i mai at jeg hadde mistet troa... Etter og hatt godfølelsen... Kom jo tilbake og testet positivt 8 dager senere. Så jeg håper på reprise :p
 
Puuh, gykologen skremte meg idag!! Han begynte med å si, når UL-apparatet var på plass; men du er jo ikke ferdig med å blø, her er det jo mye igjen!! Og jeg bare: Whaaat seriøst??? Ifølge mine beregninger er liksom EL like rundt hjørnet... Da sier han, ja, men da kan det stemme, for her er jo livmorveggen tykk og fin (den han tenkte skulle vært støtt ut)! Jeg har da 12 mm tykk vegg og egg som er på vei snaart fra venstre eggstokk. Og masse fine egg igjen også. Og han sa, 10 mm burde du hatt for å prøve, du har 12, en flott vannseng for et befruktet egg! Så lykke til.... :-) Ingenting i veien for å kjøre på! Så da blir det kos i heimen hihi.... Hurra!
 
Puuh, gykologen skremte meg idag!! Han begynte med å si, når UL-apparatet var på plass; men du er jo ikke ferdig med å blø, her er det jo mye igjen!! Og jeg bare: Whaaat seriøst??? Ifølge mine beregninger er liksom EL like rundt hjørnet... Da sier han, ja, men da kan det stemme, for her er jo livmorveggen tykk og fin (den han tenkte skulle vært støtt ut)! Jeg har da 12 mm tykk vegg og egg som er på vei snaart fra venstre eggstokk. Og masse fine egg igjen også. Og han sa, 10 mm burde du hatt for å prøve, du har 12, en flott vannseng for et befruktet egg! Så lykke til.... :-) Ingenting i veien for å kjøre på! Så da blir det kos i heimen hihi.... Hurra!

Åååh, så bra å høre! Dette går nok bra :) kos dere med kos ;) hurra, hurra!
 
Puuh, gykologen skremte meg idag!! Han begynte med å si, når UL-apparatet var på plass; men du er jo ikke ferdig med å blø, her er det jo mye igjen!! Og jeg bare: Whaaat seriøst??? Ifølge mine beregninger er liksom EL like rundt hjørnet... Da sier han, ja, men da kan det stemme, for her er jo livmorveggen tykk og fin (den han tenkte skulle vært støtt ut)! Jeg har da 12 mm tykk vegg og egg som er på vei snaart fra venstre eggstokk. Og masse fine egg igjen også. Og han sa, 10 mm burde du hatt for å prøve, du har 12, en flott vannseng for et befruktet egg! Så lykke til.... :-) Ingenting i veien for å kjøre på! Så da blir det kos i heimen hihi.... Hurra!
Hurra så godt å høre! :)) Dette var hyggelig lesing. Du fortjener så veldig noe skikkelig BRA nå. Ja, som for eksempel to streker som ender med baby ;-* ;)
 
Puuh, gykologen skremte meg idag!! Han begynte med å si, når UL-apparatet var på plass; men du er jo ikke ferdig med å blø, her er det jo mye igjen!! Og jeg bare: Whaaat seriøst??? Ifølge mine beregninger er liksom EL like rundt hjørnet... Da sier han, ja, men da kan det stemme, for her er jo livmorveggen tykk og fin (den han tenkte skulle vært støtt ut)! Jeg har da 12 mm tykk vegg og egg som er på vei snaart fra venstre eggstokk. Og masse fine egg igjen også. Og han sa, 10 mm burde du hatt for å prøve, du har 12, en flott vannseng for et befruktet egg! Så lykke til.... :) Ingenting i veien for å kjøre på! Så da blir det kos i heimen hihi.... Hurra!

Nå holdt jeg på å bli blå her, for jeg holdt pusten:nailbiting: Men PUH!!!!! Og så utrolig bra!!! Kroppen sin det, ordner vannseng til den lille - litt av en vertinne :D :D
 
Nå holdt jeg på å bli blå her, for jeg holdt pusten:nailbiting: Men PUH!!!!! Og så utrolig bra!!! Kroppen sin det, ordner vannseng til den lille - litt av en vertinne :D :D
Haha jeg holdt på å få livmoren helt opp i halsen når gyn sa det første også kan du tro... Må jeg liksom ha utskrapning for det her nå??? tenkte jeg... Og ble sååå glad og lettet når det ikke stemte og EL nærmer seg :-) Håper kroppen har tenkt å ta inn en gjest nå ja!!
 
Haha jeg holdt på å få livmoren helt opp i halsen når gyn sa det første også kan du tro... Må jeg liksom ha utskrapning for det her nå??? tenkte jeg... Og ble sååå glad og lettet når det ikke stemte og EL nærmer seg :) Håper kroppen har tenkt å ta inn en gjest nå ja!!

:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Back
Topp