Tanker under prøving :-)

Det var endelig godt at du fikk time allerede på mandag!! Jeg tviholder på håpet!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Og det derre med å "kun ta en test" og "vær glad nå som du er gravid" syntes jeg faktisk er fornærmende! Akkurat som om vi ikke har lyst til å være glade?!!
Du har gjort alt riktig! :) Derfor syntes jeg du skal få en frisk spire!!!!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Bra at du fikk time fort, selv om du helst skulle fått den i går...

Noen har tydeligvis en kropp som ikke vil slippe taket... Det tenkte i alle fall jeg etter (en god) stund. At kroppen min ville det så gjerne og ikke slapp taket... Hvor langt på vei var du sist gang?

Absolutt! Har bestilt et lass med tester selv nå... Og kommer til å gjøre som deg neste gang...

Huff, det går nok bra skal du se❤️ Du får prøve å tenke at du får i alle fall et svar... Kanskje det hjelper litt, selv om han ikke er favorittgynekologen...? Mager trøst i det hele, men... Ord blir fattige når man står i noe sånn...
Nå har jeg begynt å blø.......... Gråter bare. Skal ha jobb-helg, hurra. Tror ikke det blir gyn nå, selv om jeg på en måte kunne tenkt meg å se om alt er i orden. Men ikke når jeg blør. Gruer meg til det som kommer nå, merker magen begynner å jobbe. Tar meg pause fra BV en stund tror jeg, i alle fall til neste EL. Hvis jeg klarer da. Tusen takk for gode ord og tanker, det hjelper så at noen har giddet å følge meg i dette med noen ord! Og heldigvis var jeg nå forberedt pga testene... Klem til gode dere!
 
Nå har jeg begynt å blø.......... Gråter bare. Skal ha jobb-helg, hurra. Tror ikke det blir gyn nå, selv om jeg på en måte kunne tenkt meg å se om alt er i orden. Men ikke når jeg blør. Gruer meg til det som kommer nå, merker magen begynner å jobbe. Tar meg pause fra BV en stund tror jeg, i alle fall til neste EL. Hvis jeg klarer da. Tusen takk for gode ord og tanker, det hjelper så at noen har giddet å følge meg i dette med noen ord! Og heldigvis var jeg nå forberedt pga testene... Klem til gode dere!
Neeeei ❤❤❤❤❤❤❤
Dette er så innmari trist!

Vet du. Ring lege og ordne en sykemelding. Du skal ikke jobbe nå. Du skal la kropp og sinn sørge for så å komme deg opp igjen❤ Føler sånn med deg nå :( Dette var kjempetrist!
 
Nå har jeg begynt å blø.......... Gråter bare. Skal ha jobb-helg, hurra. Tror ikke det blir gyn nå, selv om jeg på en måte kunne tenkt meg å se om alt er i orden. Men ikke når jeg blør. Gruer meg til det som kommer nå, merker magen begynner å jobbe. Tar meg pause fra BV en stund tror jeg, i alle fall til neste EL. Hvis jeg klarer da. Tusen takk for gode ord og tanker, det hjelper så at noen har giddet å følge meg i dette med noen ord! Og heldigvis var jeg nå forberedt pga testene... Klem til gode dere!

Nei og nei :( så trist❤️ Sender deg mange klemmer.

Forstår veldig godt at du tenker på å ta en pause. Gjør det som du føler er best. Ta deg tid til å bearbeide det som har skjedd. Og selv om du var "forberedt" pga testene, blir man nok aldri helt forberedt på det likevel... Og det gjør nok uansett like vondt...

Du trenger virkelig ikke å jobbe nå. Ta deg en sykemelding/egenmelding... ett eller annet. Få en liten pause

Midt i det hele håper jeg at prosessen går greit, kroppen din ordner opp. Og at du slipper å gå lenge med en kropp i ubalanse.
Så er du tilbake når du er klar.

Tenker masse på deg, klem❤️
 
Neeeei ❤❤❤❤❤❤❤
Dette er så innmari trist!

Vet du. Ring lege og ordne en sykemelding. Du skal ikke jobbe nå. Du skal la kropp og sinn sørge for så å komme deg opp igjen❤ Føler sånn med deg nå :( Dette var kjempetrist!
Ja, for meg er det utrolig trist. Pga mange ting! Jeg er jo ikke langt på vei, meen likevel. Jeg har begynt i ny jobb og skal ha opplæring, så gratulerer til meg,- jeg må bare prøve å bite tennene sammen tror jeg :dead: Får ta smertestillende hvis det blir for ille.. Jeg vil prøve å bli gravid så fort som mulig, men er jo såklart litt sånn usikker ifht hvis det var ettervirkninger av medisinene som gjorde dette, om det samme evt vil skje igjen... Nå er jeg bare trist, æsj. Ville ikke ha barn så sent på året, nå blir det det, eller det som er enda verre, at det blir enda et skoleår mellom søsknene. Bah, problemer!!! Og hvem vet hvor lang tid det tar å bli gravid igjen.. Jaja. Takk for ordene dine!
 
Nei og nei :( så trist❤️ Sender deg mange klemmer.

Forstår veldig godt at du tenker på å ta en pause. Gjør det som du føler er best. Ta deg tid til å bearbeide det som har skjedd. Og selv om du var "forberedt" pga testene, blir man nok aldri helt forberedt på det likevel... Og det gjør nok uansett like vondt...

Du trenger virkelig ikke å jobbe nå. Ta deg en sykemelding/egenmelding... ett eller annet. Få en liten pause

Midt i det hele håper jeg at prosessen går greit, kroppen din ordner opp. Og at du slipper å gå lenge med en kropp i ubalanse.
Så er du tilbake når du er klar.

Tenker masse på deg, klem❤️
Takk, blue!!! Jeg er jo altså glad for at kroppen ordner opp da, og uten å vente så lenge som sist! Da var jeg 7+4. Håper å komme raskt tilbake i vanlig syklus nå. Kommer til å prøve med en gang tror jeg. Men hvis jeg da mister kommer jeg nok til å klandre meg selv for ikke å ha ventet... Litt ambivalent, men klarer ikke tanken på å vente heller. Jeg var forberedt, men du vet, man klamrer seg til det minste håp....! Neste gang skal jeg be om HCG og TUL fra begynnelsen av, og de kan prøve å nekte! Det blir en ekstra sikkerhet for meg... Takk for klemmer! :-)
 
Nå har jeg begynt å blø.......... Gråter bare. Skal ha jobb-helg, hurra. Tror ikke det blir gyn nå, selv om jeg på en måte kunne tenkt meg å se om alt er i orden. Men ikke når jeg blør. Gruer meg til det som kommer nå, merker magen begynner å jobbe. Tar meg pause fra BV en stund tror jeg, i alle fall til neste EL. Hvis jeg klarer da. Tusen takk for gode ord og tanker, det hjelper så at noen har giddet å følge meg i dette med noen ord! Og heldigvis var jeg nå forberedt pga testene... Klem til gode dere!

Nei, nei, nei! Var ikke slik det skulle gå :( Det er virkelig ikke rettferdig å miste to ganger på rad :/ Fullstendige forståelse med en pause, det kan bli litt mye inne her noen ganger. Sender deg en god klem ❤
 
Nå har jeg begynt å blø.......... Gråter bare. Skal ha jobb-helg, hurra. Tror ikke det blir gyn nå, selv om jeg på en måte kunne tenkt meg å se om alt er i orden. Men ikke når jeg blør. Gruer meg til det som kommer nå, merker magen begynner å jobbe. Tar meg pause fra BV en stund tror jeg, i alle fall til neste EL. Hvis jeg klarer da. Tusen takk for gode ord og tanker, det hjelper så at noen har giddet å følge meg i dette med noen ord! Og heldigvis var jeg nå forberedt pga testene... Klem til gode dere!

Nå gråter jeg litt med deg :( :( :( Dette er så urettferdig!!! Forberedt kanskje ja, men allikevel :( :(
Gjør hva enn du må for å passe på deg selv og vit at mange varme tanker sendes din vei <3
 
Nei, nei, nei! Var ikke slik det skulle gå :( Det er virkelig ikke rettferdig å miste to ganger på rad :/ Fullstendige forståelse med en pause, det kan bli litt mye inne her noen ganger. Sender deg en god klem ❤
Takk! Har hatt annenhver baby-MA-baby-MA. Blir bra å bruke litt mindre tid her en liten stund ja, men er nok snart tilbake ;-)
 
Nå gråter jeg litt med deg :( :( :( Dette er så urettferdig!!! Forberedt kanskje ja, men allikevel :( :(
Gjør hva enn du må for å passe på deg selv og vit at mange varme tanker sendes din vei <3
Takk kjære deg!!! Ja, forberedt blir man vel aldri... Men er en mening med alt. Men æsj ass! Og jeg som skulle henge med deg hele veien også! Nå må du holde ut for oss begge, så kommer jeg etter så snart som mulig :-) Du, dumt spm kanskje, men tror du det er dumt med GU 2-5 dager etter EL hvis man kanskje er gravid? De hadde ikke time før om ganske lenge ser du, men jeg ville benytte at jeg har fått henvisning til å se om alt ser bra ut... Må spørre orakelet :p Takk for klemmer og tanker, dette er ikke morsomme dager...
 
Takk! Har hatt annenhver baby-MA-baby-MA. Blir bra å bruke litt mindre tid her en liten stund ja, men er nok snart tilbake ;-)

Men likevel er det en tøff opplevelse som du har gått gjennom to ganger ❤ Gleder meg allerede til du er tilbake :D
 
Takk kjære deg!!! Ja, forberedt blir man vel aldri... Men er en mening med alt. Men æsj ass! Og jeg som skulle henge med deg hele veien også! Nå må du holde ut for oss begge, så kommer jeg etter så snart som mulig :) Du, dumt spm kanskje, men tror du det er dumt med GU 2-5 dager etter EL hvis man kanskje er gravid? De hadde ikke time før om ganske lenge ser du, men jeg ville benytte at jeg har fått henvisning til å se om alt ser bra ut... Må spørre orakelet :p Takk for klemmer og tanker, dette er ikke morsomme dager...

Mening sjmening :P Nå er det lov å være sinna på verden!! Og vi som skulle henge hele veien!!!!! :( :( :(
Det vil nok ikke ha noe si med en GU 2-5 dager etter EL, men regner også med at du informerer gyn om hvor du er i syklusen, men trolig vil ikke det ha noe å si. Kjempe lurt å benytte deg av henvisningen!
Tenker masse på deg og håper at dagene fremover nå går fort over! Klem!!!
 
Mening sjmening :p Nå er det lov å være sinna på verden!! Og vi som skulle henge hele veien!!!!! :( :( :(
Det vil nok ikke ha noe si med en GU 2-5 dager etter EL, men regner også med at du informerer gyn om hvor du er i syklusen, men trolig vil ikke det ha noe å si. Kjempe lurt å benytte deg av henvisningen!
Tenker masse på deg og håper at dagene fremover nå går fort over! Klem!!!
Oki sjef! Ja, de dagene her kunne jeg gjerne hoppet over. Men jaja, man får ta det som det er. Skal spise masse snop i kveld :D
 
Huff for en trist lesning! Får du utredning nå tror du?
Ja, det var jo ikke sånn det skulle gå! Utredning blir det nok ikke snakk om nei. Har jo fått baby mellom mine to MA, såå. Men skal til gyn om et par uker, så det blir bra å få sett om alt står bra til der nede!
 
Back
Topp