Tanker under prøving :-)

Positiv EL-test idag!!!
20161126_110939.jpg
Men har for få testeeer!! Kun en igår, en idag og en imorgen -så er det slutt... Har bestilt nye, men de rakk ikke frem før helgen :-( Jaja. EL blir det likevel!! Hatt smerter i kveld, men vet jo ikke om de kommer før, under eller etter EL. Stakk ordentlig på venstre side! Og sex var vondt egentlig... Nå er det bare å håpe :-) Blir nok ekstra aksjer imorgen da, for å sikre oss!
 
Positiv EL-test idag!!! Vis vedlegget 209051Men har for få testeeer!! Kun en igår, en idag og en imorgen -så er det slutt... Har bestilt nye, men de rakk ikke frem før helgen :-( Jaja. EL blir det likevel!! Hatt smerter i kveld, men vet jo ikke om de kommer før, under eller etter EL. Stakk ordentlig på venstre side! Og sex var vondt egentlig... Nå er det bare å håpe :-) Blir nok ekstra aksjer imorgen da, for å sikre oss!

WOHOW!!!!!!! :D :D Det er jenta som kan produsere egg ja ;) Nydelig test!! :D :D
 
Positiv EL-test idag!!! Vis vedlegget 209051Men har for få testeeer!! Kun en igår, en idag og en imorgen -så er det slutt... Har bestilt nye, men de rakk ikke frem før helgen :-( Jaja. EL blir det likevel!! Hatt smerter i kveld, men vet jo ikke om de kommer før, under eller etter EL. Stakk ordentlig på venstre side! Og sex var vondt egentlig... Nå er det bare å håpe :-) Blir nok ekstra aksjer imorgen da, for å sikre oss!
Jeg tror jeg har el når det er på sitt vondeste, og da gjør det faktisk vondt å ha sex også ??? Men du har jo noen tester igjen, bare spre de ut over og husk det viktigste: sex :)) Da har det ikke SÅ mye å si om el er i dag eller i morgen. Tenk at du kom deg til hektene SÅ fort. Du har en vidunderkropp du! Superwoman! Nå sender det ut et nytt babyegg siden det ble forveksling forrige el!
 
Positiv EL-test idag!!! Vis vedlegget 209051Men har for få testeeer!! Kun en igår, en idag og en imorgen -så er det slutt... Har bestilt nye, men de rakk ikke frem før helgen :-( Jaja. EL blir det likevel!! Hatt smerter i kveld, men vet jo ikke om de kommer før, under eller etter EL. Stakk ordentlig på venstre side! Og sex var vondt egentlig... Nå er det bare å håpe :-) Blir nok ekstra aksjer imorgen da, for å sikre oss!

WOHOOO! Det er jenta si det :D :D
 
Positiv EL-test idag!!! Vis vedlegget 209051Men har for få testeeer!! Kun en igår, en idag og en imorgen -så er det slutt... Har bestilt nye, men de rakk ikke frem før helgen :-( Jaja. EL blir det likevel!! Hatt smerter i kveld, men vet jo ikke om de kommer før, under eller etter EL. Stakk ordentlig på venstre side! Og sex var vondt egentlig... Nå er det bare å håpe :) Blir nok ekstra aksjer imorgen da, for å sikre oss!

Kom igjen GULLEGGET ❤
 
WOHOW!!!!!!! :D :D Det er jenta som kan produsere egg ja ;) Nydelig test!! :D :D
Jeg tror jeg har el når det er på sitt vondeste, og da gjør det faktisk vondt å ha sex også ??? Men du har jo noen tester igjen, bare spre de ut over og husk det viktigste: sex :)) Da har det ikke SÅ mye å si om el er i dag eller i morgen. Tenk at du kom deg til hektene SÅ fort. Du har en vidunderkropp du! Superwoman! Nå sender det ut et nytt babyegg siden det ble forveksling forrige el!
Søte dere er :-) Forveksling forrige EL hahaha den var fin...! Ja, nå håper jeg virkelig det er babyegg!!! Speent på om oppblåstheten kommer om 2-3 dager eller ikke... :nailbiting: EL idag regner jeg med altså, virker sånn. Svakere test idag i alle fall, selv om den fortsatt var supersterk. Har ikke flere tester, så fikk ikke testet i kveld. Men i morgen regner jeg 1 dpo, og ENDELIG er jeg der igjen! Selv om jeg er imponert over kroppen hvor flink den har vært til å komme seg raskt igjen!! :happy: Og ja; sex har det blitt 3 dager på rad, så nå bør det være en hel horde soldater rundt egget, kjempende om den seirende plassen (nesten så man ser det for seg i HD)! Faktisk så mange at det burde bli 10-linger! Men la oss HÅPE det ikke skjer hihi :p
 
Positiv EL-test idag!!! Vis vedlegget 209051Men har for få testeeer!! Kun en igår, en idag og en imorgen -så er det slutt... Har bestilt nye, men de rakk ikke frem før helgen :-( Jaja. EL blir det likevel!! Hatt smerter i kveld, men vet jo ikke om de kommer før, under eller etter EL. Stakk ordentlig på venstre side! Og sex var vondt egentlig... Nå er det bare å håpe :) Blir nok ekstra aksjer imorgen da, for å sikre oss!
Kjempepositiv! Happy humping :D
 
Søte dere er :) Forveksling forrige EL hahaha den var fin...! Ja, nå håper jeg virkelig det er babyegg!!! Speent på om oppblåstheten kommer om 2-3 dager eller ikke... :nailbiting: EL idag regner jeg med altså, virker sånn. Svakere test idag i alle fall, selv om den fortsatt var supersterk. Har ikke flere tester, så fikk ikke testet i kveld. Men i morgen regner jeg 1 dpo, og ENDELIG er jeg der igjen! Selv om jeg er imponert over kroppen hvor flink den har vært til å komme seg raskt igjen!! :happy: Og ja; sex har det blitt 3 dager på rad, så nå bør det være en hel horde soldater rundt egget, kjempende om den seirende plassen (nesten så man ser det for seg i HD)! Faktisk så mange at det burde bli 10-linger! Men la oss HÅPE det ikke skjer hihi :p

10-linger?!! Nå er du litt ivrig her:hilarious::hilarious::hilarious:
 
2 DPO, PP 4: Redd for å håpe for mye... Samtidig som jeg liksom tenker at vi har vært gjennom nok og at det kan være vår tur nå!!! Speent på om jeg blir oppblåst de neste 3 dagene... Og om jeg kjenner stikkinger det neste døgnet slik som med 2 av de andre graviditetene (2-3 dpo). Redd for å bli skuffet...
 
2 DPO, PP 4: Redd for å håpe for mye... Samtidig som jeg liksom tenker at vi har vært gjennom nok og at det kan være vår tur nå!!! Speent på om jeg blir oppblåst de neste 3 dagene... Og om jeg kjenner stikkinger det neste døgnet slik som med 2 av de andre graviditetene (2-3 dpo). Redd for å bli skuffet...
Heia heia heia! Helt enig! Nå fortjener du gull!
 
2 DPO, PP 4: Redd for å håpe for mye... Samtidig som jeg liksom tenker at vi har vært gjennom nok og at det kan være vår tur nå!!! Speent på om jeg blir oppblåst de neste 3 dagene... Og om jeg kjenner stikkinger det neste døgnet slik som med 2 av de andre graviditetene (2-3 dpo). Redd for å bli skuffet...

Sitter her og kjenner følelsen du sitter med langt inn i magen! Nesten sånn at man kan slutte å puste et lite sekund... Håper du ikke blir skuffa!!!
 
Heia heia heia! Helt enig! Nå fortjener du gull!
Sitter her og kjenner følelsen du sitter med langt inn i magen! Nesten sånn at man kan slutte å puste et lite sekund... Håper du ikke blir skuffa!!!
Hei frøken! :) Hvordan går det med deg?
Dere er vel gode :happy: Hmm nå sier magefølelsen at det ikke har klaffet. Æsj. Sikkert fordi jeg enda ikke har kjent stikkinger eller er oppblåst. Litt "stramt" over venstre side når jeg beveger meg mye bare. Sikkert fordi jeg vet EL var der. Men 3 dpo kan man ikke gi opp :p Selv om jeg stoler mye på magefølelsen får jeg gi den noen dager til hehe... Heldige dere som er gravide! Nå er det 5 mnd siden vi startet prøving her,- nettopp for å ikke få så stor aldersforskjell mellom barna. Men nå øker den mnd for mnd... Ikke moro. Jaja! 7 dager før jeg kan gi opp håpet enda...
 
Det har du rett i - det går ikke an å gi opp håpet 3 dpo :) :) Håper optimismen får fotfeste iløpet av de neste dagene og at det likevel er klaff! :)
 
Dere er vel gode :happy: Hmm nå sier magefølelsen at det ikke har klaffet. Æsj. Sikkert fordi jeg enda ikke har kjent stikkinger eller er oppblåst. Litt "stramt" over venstre side når jeg beveger meg mye bare. Sikkert fordi jeg vet EL var der. Men 3 dpo kan man ikke gi opp :p Selv om jeg stoler mye på magefølelsen får jeg gi den noen dager til hehe... Heldige dere som er gravide! Nå er det 5 mnd siden vi startet prøving her,- nettopp for å ikke få så stor aldersforskjell mellom barna. Men nå øker den mnd for mnd... Ikke moro. Jaja! 7 dager før jeg kan gi opp håpet enda...

Måtte du bli stukket (få stikkinger) asap!!! Sikka, sikka god følelsen :D
 
Ikke gravid her. Ganske sikker. 5 dpo og alt er som i en vanlig syklus... :-( Eneste unormale for meg er veldig såre nipler, gjør vondt å amme. Men da har jeg prøvd det også tenker jeg bare. Er ikke gravid i alle fall... Skal det gå 4 nye mnd før jeg blir gravid? Eller mange flere kanskje... Bare negativ nå!
 
Back
Topp