Tanker under prøving :-)

Jada, og den er også positiv!!! Kom opp etter ett minutt, og fin og rosa :D Fikk ikke tatt bilde før nå når den er tørr da (tok den kl 06).Vis vedlegget 210641Jeg har begynt å tro på det nå, spesielt siden jeg kjenner mer symptomer også. Vondt i magen, noe oppblåst, såvidt kvalm ved lenge siden mat, mer våt down there, og generelt litt gravid-følelse.

Hurraaaaa! :)) Da får vi gleden av ditt selskap i augustforumet snart regner jeg med! :))
 
Termin ja.... Det kommer an på om jeg går ut ifra EL eller mens da. Men siden legen går ut ifra sistnevnte får jeg også gjøre det, og da blir det 20. august!

Jeg tenker at dersom man vet når man har el, er det bedre å "lyve" om mensdato til legen sånn at man faktisk får riktig termindato. Hadde jeg tatt utgangspunkt i mensdato ville jeg vært regnet som en hel uke lengre på vei - noe jeg vet jeg ikke er :) Forskyver bare mensdato heller sånn at den passer med standard 28 dagers syklus :-P

Tenker at det er rett i forhold til ultralyder som er viktig å få til rett tid for eksempel.
 
Skjønner deg godt, testene er kjempedyre! Fikk melding om de to siste var kommet i posten, så mulig jeg tester allerede i morgen. Må regne litt på hcg tallene :) tror egentlig det lureste er å vente til fredag. Kjipe penger om den viser 1-2!
Ja, hvis først tanken er å få 2-3, kan det være greit å safe litt ekstra! Jeg bruker kun de digitale for å se ordentlig stigning, så da blir det 4+3 og 5+3 sånn ca, eller en dag senere...
 
Ja, hvis først tanken er å få 2-3, kan det være greit å safe litt ekstra! Jeg bruker kun de digitale for å se ordentlig stigning, så da blir det 4+3 og 5+3 sånn ca, eller en dag senere...

Ser nok ann strimmeltesten i morra :) Er det økning i morra prøver jeg meg, men tror økningen var i dag, så mest sannsynlig blir det på fredag (4+3). :)
 
Jeg tenker at dersom man vet når man har el, er det bedre å "lyve" om mensdato til legen sånn at man faktisk får riktig termindato. Hadde jeg tatt utgangspunkt i mensdato ville jeg vært regnet som en hel uke lengre på vei - noe jeg vet jeg ikke er :) Forskyver bare mensdato heller sånn at den passer med standard 28 dagers syklus :p

Tenker at det er rett i forhold til ultralyder som er viktig å få til rett tid for eksempel.

Det spiller ingen rolle! OUL har fus i alt uansett :P
 
Jeg tenker at dersom man vet når man har el, er det bedre å "lyve" om mensdato til legen sånn at man faktisk får riktig termindato. Hadde jeg tatt utgangspunkt i mensdato ville jeg vært regnet som en hel uke lengre på vei - noe jeg vet jeg ikke er :) Forskyver bare mensdato heller sånn at den passer med standard 28 dagers syklus :p

Tenker at det er rett i forhold til ultralyder som er viktig å få til rett tid for eksempel.
Ser meg forhåpentligvis i augustforum snaart ja, om noen dager...! For meg akkurat nå ifht jobben er det best å "være lengst mulig på vei" når jeg forteller det, såå tror jeg går for menstermin. Og som Lambi sier har jo OUL fus hehe. Men du har et godt poeng ifht når man får OUL da, så skulle gjerne sagt den datoen egentlig.
 
Det spiller ingen rolle! OUL har fus i alt uansett :P

Ja jaja, jo jo! :) Men hvis man skal på tul uke 12 og det er viktig at det faktisk ER i uke 12 (organrettet undersøkelse) så er det greiere å få det så rett som mulig likevel :-P I tillegg til at jeg syns det er best å ha det noenlunde rett fra starten av.
 
Ser meg forhåpentligvis i augustforum snaart ja, om noen dager...! For meg akkurat nå ifht jobben er det best å "være lengst mulig på vei" når jeg forteller det, såå tror jeg går for menstermin. Og som Lambi sier har jo OUL fus hehe. Men du har et godt poeng ifht når man får OUL da, så skulle gjerne sagt den datoen egentlig.

I forhold til oul har det ikke SÅ mye å si, for man kan vel få sjekket noenlunde det samme mellom uke 17 og 19 mener jeg. Muligens fra uke 16 også :) Gleder meg til å se deg der inne også snart! :))
 
11 DPO, 3+4:
20161208_094322.jpg

Ikke supersterk, men mine tester har alltid brukt lang tid på å bli sterke. Men at jeg følger med på stigningen fremover, definitivt!!! Men er fornøyd med stigningen fra igår nå da :-)
 
Ja jaja, jo jo! :) Men hvis man skal på tul uke 12 og det er viktig at det faktisk ER i uke 12 (organrettet undersøkelse) så er det greiere å få det så rett som mulig likevel :p I tillegg til at jeg syns det er best å ha det noenlunde rett fra starten av.

For all del, opp i hodet mitt så følger jeg min EL termin og ikke menstermin. Men gidder ikke bruke energi på å "krangle" med fastlegen/jordmor for noen dager :P Spesielt når de egentlig bare følger retningslinjene..
 
Back
Topp