Tanker under prøving :-)

Ja, rart med det; denne streken er svakere enn jeg har hatt 11 dpo før, men likevel er jeg fornøyd... Har bare troen liksom :) -Og når du også har det...! :joyful:

Herlig!!! :D :D
 
Forresten dama hadde jo rett!!! SYKT CREEPY!
 
For all del, opp i hodet mitt så følger jeg min EL termin og ikke menstermin. Men gidder ikke bruke energi på å "krangle" med fastlegen/jordmor for noen dager :P Spesielt når de egentlig bare følger retningslinjene..

Ja, skjønner :) Litt annerledes med meg da. Da en uke til eller i fra faktisk har mye å si for at jeg skal slippe bomtur til Trondheim i feil uke :) Derfor sier jeg heller at første dag i siste mens er en uke senere sånn at legen faktisk regner rett siden de ikke pleier å bry seg om det om man sier at man har el en hel uke senere enn normen :)
 
Ja, skjønner :) Litt annerledes med meg da. Da en uke til eller i fra faktisk har mye å si for at jeg skal slippe bomtur til Trondheim i feil uke :) Derfor sier jeg heller at første dag i siste mens er en uke senere sånn at legen faktisk regner rett siden de ikke pleier å bry seg om det om man sier at man har el en hel uke senere enn normen :)
Skjønner godt at du gjør det sånn!!!
 
Mye vondt i magen idag 12 dpo!! Og jeg fryyyyyyyyyser!!! La meg under dynen for en hvil med alle klærne på, og med skjerf,- og jeg frøs!!! :laughing025 Symptomer noteres med takk! Litt småkvalm av og til også. Kvalmen ønsker jeg derimot ikke velkommen, har hatt et svangerskap med og et uten, og jeg foretrekker sistnevnte.... Bare det er noen andre symptomer så :gen014 Sliten og trøtt.no også, litt tidlig å ikke orke noe!?! Men hei, jeg er graviiiiiiiiid!!! :smiley-bounce016 Nå tror jeg virkelig på det, etter streken idag. Skal til og med være så tøff at jeg melder meg inn i august-forumet! Hihi... Nå må det bare bli videre stigning på testene! :happy119
 
Gratulerer så mye :-)
 
Back
Topp