Tanker under prøving :-)

Okay, man ser faktisk ikke så mye forskjell når de ligger samlet og er tørre :hilarious: MEN kontrollstreken idag har svakere farge, og dermed også teststreken. Og de er nesten like i farge idag. Og de kom mye raskere opp en tidligere. Her er testen alene:
20161217_115931.jpg
Og så testene samlet:
20161217_115536.jpg
Og når jeg sammenligner med forrige fullbårne svangerskap (nederste er fra denne gang):
20161217_120410.jpg
Forrige gang ser jeg at fargen i testene var mye kraftigere da. Jaja. I virkeligheten idag, ser jeg en sterkere test som kom raskt opp :p Og da er jeg fornøyd...
 
4+6: JAAAAAAAAAAAAA TESTEN ER STERKERE IDAG!!!!!!!! :smiley-bounce016 Akkurat nå kjennes det nesten like bra ut som når jeg fikk den første positive,- nesten! PUH :smiley-ashamed004 :D Skal ta bilde når den er tørr, så er det lettere å sammenligne. Men begge strekene kom opp samtidig også idag! Dumme test igår. Åå for en lettelse idag!! Nå må det bare bli 3+ på onsdag, så er det good by tester for denne gang! Og DET skal bli godt! :woot:
Hipphuhipphurraaaaaaa! [emoji16]Dette var godt å lese!
 
4+6: JAAAAAAAAAAAAA TESTEN ER STERKERE IDAG!!!!!!!! :smiley-bounce016 Akkurat nå kjennes det nesten like bra ut som når jeg fikk den første positive,- nesten! PUH :smiley-ashamed004 :D Skal ta bilde når den er tørr, så er det lettere å sammenligne. Men begge strekene kom opp samtidig også idag! Dumme test igår. Åå for en lettelse idag!! Nå må det bare bli 3+ på onsdag, så er det good by tester for denne gang! Og DET skal bli godt! :woot:

JIPPIIIIIIII!!!!!! :D :D :D :D
 
5+1: Idag begynner det bittelille hjertet til vår vakre skatt å slå! :Heartbigred Det er så utrolig rart å tenke på! Om to dager skal jeg ta en digital test til, og hvis den viser 3+ er testingen over. Rart det også, for da mister man liksom litt kontroll i noen uker, frem til man kan høre hjertelyd... :) Håper den viser det jeg vil, den testen.. Ellers har jeg en ekstra digital som jeg isåfall tar på fredag. Men har et stort håp på onsdag! Og idag fikk jeg endelig den sterke testen jeg håpet på!!!
20161219_071435.jpg
Så godt som like, de strekene ;) Og nå har jeg bare en strimmeltest igjen, så det var perfekt! Her er testene samlet, og nå ser jeg god forskjell fra tidligere dager!
20161219_190836.jpg
Nå har jeg virkelig håp om at dette kan gå veien!!! :D
 
5+1: Idag begynner det bittelille hjertet til vår vakre skatt å slå! :Heartbigred Det er så utrolig rart å tenke på! Om to dager skal jeg ta en digital test til, og hvis den viser 3+ er testingen over. Rart det også, for da mister man liksom litt kontroll i noen uker, frem til man kan høre hjertelyd... :) Håper den viser det jeg vil, den testen.. Ellers har jeg en ekstra digital som jeg isåfall tar på fredag. Men har et stort håp på onsdag! Og idag fikk jeg endelig den sterke testen jeg håpet på!!!Vis vedlegget 212308Så godt som like, de strekene ;) Og nå har jeg bare en strimmeltest igjen, så det var perfekt! Her er testene samlet, og nå ser jeg god forskjell fra tidligere dager! Vis vedlegget 212309Nå har jeg virkelig håp om at dette kan gå veien!!! :D

Kjempe fine tester <3 :D
 
Kjempe fine tester <3 :D
Nydelige tester! [emoji1] [emoji106] [emoji122][emoji122]
Ja, ikke sant!!!! Grugleder meg til digital i morgen nå... Har vekselvis lite og litt mer symptomer, og med en gang jeg ikke kjenner noe, begynner jeg å tenke.. Så håper å bli beroliget med en 3+ i morgen nå!! Hvis ikke har jeg en til jeg kan ta på fredag evt, ikke alle får 3+ 5+3 heller :-)
 
Nå er det påtide med en oppdatering!!o_O
Okay du! Jeg er 7+5 idag!!! Og alt virker normalt denne gangen. Men jeg har nå fått time til TUL, noe som kommer til å bli veldig beroligende hvis alt er som det skal!! Holder gleden på vent til da... Ikke noe blod, og testene brukte jeg opp og tok siste 5+3. Av og på kvalm, trett, oppblåst av og til, bekkenet sier fra osv. Alt tilsier heldigvis at alt er bra! Livmoren har enda ikke kommet opp over symfysen, men det er vel litt tidlig. Synes disse ukene er veldig limboland,- etter testing men før man vet noe mer konkret... Var hos legen for å få time til TUL idag, og da målte de HCG da, så blir spennende å høre over helgen.
Denne dagboken blir nok bare liggende her på FS og gli lenger og lenger bak i systemet, for det er noen jeg kjenner som snoker på august nå, og da vil jeg helst ikke at dagboken skal bli funnet ;) Så blir nok lenge mellom oppdateringene også dessverre!
 
Okay du! Jeg er 7+5 idag!!! Og alt virker normalt denne gangen. Men jeg har nå fått time til TUL, noe som kommer til å bli veldig beroligende hvis alt er som det skal!! Holder gleden på vent til da... Ikke noe blod, og testene brukte jeg opp og tok siste 5+3. Av og på kvalm, trett, oppblåst av og til, bekkenet sier fra osv. Alt tilsier heldigvis at alt er bra! Livmoren har enda ikke kommet opp over symfysen, men det er vel litt tidlig. Synes disse ukene er veldig limboland,- etter testing men før man vet noe mer konkret... Var hos legen for å få time til TUL idag, og da målte de HCG da, så blir spennende å høre over helgen.
Denne dagboken blir nok bare liggende her på FS og gli lenger og lenger bak i systemet, for det er noen jeg kjenner som snoker på august nå, og da vil jeg helst ikke at dagboken skal bli funnet ;) Så blir nok lenge mellom oppdateringene også dessverre!

Jeg skal minne deg på at du må oppdatere jeg :P Men dette var godt å høre!!! :D Når er TUL?
 
Back
Topp