Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går så fint så, satser på at det klaffer for oss det ikke klaffet for neste runde. Synes det er minst like gøy å følge med dere andreSå leit at du mistet
Håper det klaffer i denne PP vi er i samme termingruppe igjen, så blir spennende å følge deg
SkyldigOm man er litt i overkant glad i statistikk og kvalitative data er sånt supermorsomt å deale med! Har hatt noen lister og fargekoda tabeller selv
Første syklus. Kjøpte den tilbake i mars men har ikke hatt en skikkelig blødning før nå i mai og var derfor usikker på hvor jeg var i syklus. En kan nemlig bare starte på dag 1-4 i syklus med CBFM så jeg valgte å vente til ev ny syklus slik at jeg var helt sikker. Testene er for dyre til å tulle det tilHar du brukt monitor før eller er det første syklus nå?
Lurer så på om jeg skal investere i den fra cb koster jo litt, men liker tanken på å få enda sikrer oversikt over el.
Håper el kommer snart, slik at du plutselig er i dpo-land Gøy med visninger, lykke til!PP2 - CD9
Lite nytt. Fortsatt low på CBFM, noe stigning på EL-strimmel og senkning i temperatur. Vil egentlig bare få unnagjort EL og komme meg inn i DPO-land og bli gravid. I dag poppet det opp nok en leilighet og den er hyperaktuell. Visning om en ukes tid og vi håper ingen andre vil ha den