B1 - PP1 - CD27 + 13DPO

Jeg er så trøtt og sulten om dagen og i dag var egentlig vanlig strimmel sterkere enn tidligstrimmel:bored:
 

Vedlegg

  • IMG_0023.jpeg
    IMG_0023.jpeg
    2 MB · Visninger: 170
  • IMG_0032.jpeg
    IMG_0032.jpeg
    360,4 KB · Visninger: 147
Last edited:
B1 - PP2 - CD1

Plutselig SA. Litt overraskende men samtidig ikke uventet. Hannen virket umiddelbart mer skuffet enn meg, men det går bra. Da blir det bursdagsfeiring uten at jeg slipper å bekymre meg for alkoholbiten. Har ikke drukket siden vi satte i gang med prøvingen og svigers har bydd på Amarone og rom type hver dag i det siste #feriemodushelå. Jeg er ganske sikker på at det er SA. Vi lå nede på stranden og solte oss og plutselig var de hvite shortsene mine røde. Det er over 5 år siden sist mens, men jeg tipper det er for store mengder til å kun være en mellomblødning selv om vi i noen timer holdt en knapp på at det kunne være en tvilling, mellomblødning eller et hematom. Så nå krysser vi fingre og tær for februartermin i stede :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_0065.jpeg
    IMG_0065.jpeg
    952,5 KB · Visninger: 94
Last edited:
B1 - PP2 - CD2

Jeg som aldri har blødd noe særlig har blødd som en gris det siste døgnet. Blødde igjennom fire ganger bare i går kveld, på baderomsgulvet i natt og i sengen i dag morges. Det er helt ekstremt. Heldigvis rakk jeg innom butikken i går kveld, men i gammel trall kjøpte jeg kun normale tamponger noe som har holdt plenty før. Måtte innom en tur i dag også for å si det sånn :facepalm:

Fint vær er det nå i hvertfall og nå har svigers dratt tilbake til hverdagen, så får vi være bare oss de neste dagene.
 

Vedlegg

  • IMG_0078.jpeg
    IMG_0078.jpeg
    512,1 KB · Visninger: 53
Last edited:
Så leit at du mistet :Heartred
Håper det klaffer i denne PP :) vi er i samme termingruppe igjen, så blir spennende å følge deg :)
 
Så leit at du mistet :Heartred
Håper det klaffer i denne PP :) vi er i samme termingruppe igjen, så blir spennende å følge deg :)
Det går så fint så, satser på at det klaffer for oss det ikke klaffet for neste runde. Synes det er minst like gøy å følge med dere andre :happy:
 
B1 - PP2 - CD3

Da har vi bestemt oss for å reise hjem et par dager før planen siden været her sier regn og været hjemme sier strålende sol. Samtidig rekker vi da også hjem på CD4 noe som betyr at jeg akkurat rekker å ta i bruk CBFM denne syklusen. Den har ligget ubrukt hjemme da jeg ikke har hatt skikkelig blødning etter uttak av spiral. Det betyr at neste syklus innebærer temping, strimler rundt EL og monitor gjennomgående og det gleder jeg meg egentlig til. Synes hele denne kartleggingen av meg selv er ganske fascinerende for en legger merke til så mye med seg selv som en aldri har lagt merke til eller tenkt over tidligere. Ikke minst får det tiden til å gå kjapt. Synes det er helt banalt at vi allerede er inne i PP2 for det føles som vi akkurat ble enige om å bli prøvere men det er jo 2-3 måneder siden allerede :bounce
 
Last edited:
Om man er litt i overkant glad i statistikk og kvalitative data er sånt supermorsomt å deale med! Har hatt noen lister og fargekoda tabeller selv ;)
 
Enig i at det er gøy å tracke syklus! Ble ganske kjapt helt opphengt i det ja :hilarious: Veldig fascinerende som du sier, å legge merke til ting man ikke har merket/koblet til syklus før.
Også elsker jeg lister, system og oversikt :hello2 så ekstra gøy da sikkert, slippe nerden litt fri:laughing002
 
B1 - PP2 - CD4

Dagens første ferge rakk vi på sekundet, bommen var nede og jeg var superhappy på min evig tidsoptimistiske halvdel. Jeg er pisken i forholdet for å si det sånn, men vi hadde faktisk ikke rukket det om jeg ikke var pisken i dag
:pisk:
Kun flaks gjorde at fergen lot oss bli med slik at vi også rakk Sandefjordfergen til Strömstad.

Nå er det hjemover
:flagg:
 

Vedlegg

  • IMG_0116.jpeg
    IMG_0116.jpeg
    2,8 MB · Visninger: 67
Last edited:
B1 - PP2 - CD5

Da er CBFM programmert og klar til bruk. Tok også en EL-strimmel i dag ettersom at Premom ba meg om å gjøre det og jeg er ikke vond å be. Den var ikke uventet tilsvarende i styrke som EL-strimmel på CD5 i PP1 :wtf:
 

Vedlegg

  • IMG_0139.jpeg
    IMG_0139.jpeg
    7,3 MB · Visninger: 66
Last edited:
B1 - PP2 - CD6

Våknet til død telefon og ingen alarm som vekket meg til temping
:haar:
Dagen har gått med til visning x2 samt ny garderobe til hannen. Hadde jeg bare hatt 9M på konto så hadde vi hoppet på denne leiligheten på flekken for herregud den var perfekt. I morgen er ilddåpen til CBFM og det gledes at vi nærmer oss EL og DPO-land.
 
Last edited:
B1 - PP2 - CD7

Sett bort i fra at hannen er på vakt i kveld/natt så kjenner jeg skikkelig på at livet smiler for tiden. Det er lenge siden sist jeg har kjent på positivt lynne. Da spesielt etter at vi flyttet til Kongsvinger hvor jeg mistrives sterkt, men fy så deilig det er å føle seg relativt lykkelig og det til og med før sommeren er ordentlig i gang. Nå er det om å gjøre og steke så lenge solen byr på etterlengtede varmegrader :gen026

Sparket i gang CBFM i dag og som forventet lyste det low. LH har også sunket fra i går på strimmel mens tempen er stabilt lav så vi får se hva de neste dagene bringer
:blomst:
 
Last edited:
B1 - PP2 - CD8

Pinseaften og hannen jobber natt hele helgen til og med fredag neste uke. I kjent stil sliter jeg med å få sove når jeg må sove alene :dead: Dagens monitor lyste low, EL-strimmelen hadde sunket ytterligere, mens tempen har økt noe. Det er første syklus hvor jeg kan sammenligne temperatur og så langt er den mønsterlik forrige syklus:
 

Vedlegg

  • IMG_0183.jpeg
    IMG_0183.jpeg
    674,3 KB · Visninger: 46
Last edited:
Har du brukt monitor før eller er det første syklus nå? :)
Lurer så på om jeg skal investere i den fra cb :bored: koster jo litt, men liker tanken på å få enda sikrer oversikt over el.
 
Har du brukt monitor før eller er det første syklus nå? :)
Lurer så på om jeg skal investere i den fra cb :bored: koster jo litt, men liker tanken på å få enda sikrer oversikt over el.
Første syklus. Kjøpte den tilbake i mars men har ikke hatt en skikkelig blødning før nå i mai og var derfor usikker på hvor jeg var i syklus. En kan nemlig bare starte på dag 1-4 i syklus med CBFM så jeg valgte å vente til ev ny syklus slik at jeg var helt sikker. Testene er for dyre til å tulle det til :wtf:

Jeg kjøpte min brukt på Finn til 500 kr for jeg synes den var for dyr til nypris :)
 
B1 - PP2 - CD9

Lite nytt. Fortsatt low på CBFM, noe stigning på EL-strimmel og senkning i temperatur. Vil egentlig bare få unnagjort EL og komme meg inn i DPO-land og bli gravid. I dag poppet det opp nok en leilighet og den er hyperaktuell. Visning om en ukes tid og vi håper ingen andre vil ha den :nailbiting:
 
Last edited:
PP2 - CD9

Lite nytt. Fortsatt low på CBFM, noe stigning på EL-strimmel og senkning i temperatur. Vil egentlig bare få unnagjort EL og komme meg inn i DPO-land og bli gravid. I dag poppet det opp nok en leilighet og den er hyperaktuell. Visning om en ukes tid og vi håper ingen andre vil ha den :nailbiting:
Håper el kommer snart, slik at du plutselig er i dpo-land :) Gøy med visninger, lykke til!
 
B1 - PP2 - CD10

Dagens high på CBFM (LH + østrogen) og nesten blendede strimmel (LH). Kurven følger stien til forrige måned og jeg har tegn på at kroppen nærmer seg EL, så her er det fremgang. Noe brun spotting i morges men tipper det er rester fra siste mens :)
 

Vedlegg

  • IMG_0206.jpeg
    IMG_0206.jpeg
    729,3 KB · Visninger: 73
  • IMG_0202.jpeg
    IMG_0202.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 77
  • IMG_0203.jpeg
    IMG_0203.jpeg
    82,7 KB · Visninger: 76
Last edited:
Back
Topp