Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gårsdagen var preget av hyppig vannlating, oppblåsthet og murringer/svake mensensmerter. EL er angivelig 6/5, så er det over i DPO-land fra og med i over i morgen også temping frem til medio mai med IKM 20/5. Gøy
Til min store frustrasjon var basaltermometeret mitt ødelagt i dag morges og dermed blir tempingen de neste dagene gjort med febertermometer og dermed ikke like nøyaktig. Sykt kjipt når jeg har drevet med temping i over 40 dager og på dagen hvor en virkelig kan vente seg en endring så går det ikke. Styrte rundt i 5-10 min før jeg dessverre måtte vekke sambo for å få ham til å lete frem febertermometeret slik at jeg i det hele tatt fikk tatt en temperatur, men er usikker på om den ble riktig.
Reklamasjonse-post sendt og nytt basaltermometer fra et annet merke bestilt, slik at jeg er beredt dersom det skulle finne på å skje igjen
Våknet med kvalme som gikk over med hjelp av litt ekstra søvn. Har vært trøttere enn normalt de siste 2-3 dagene. FF har dyttet EL frem fra 5/5 til 6/5 og IKM fra 18/5 til 19/5. Premom og P Tracker sier EL 5/5 og IKM 18/5-19/5, men jeg holder meg til datoene jeg begynte med inntil videre. Temperaturen er vedvarende høyere enn tidligere i syklusen
Forrige uke ble plutselig oppvaskmaskinen ‘ødelagt’ (heldigvis enkel fiks), i går begynte bakepapiret å brenne i det jeg skulle sette hvitløksbrødet inn i stekeovnen og i dag røyk pæren i stekeovnen. Hva blir det neste
Dagen i dag har gått til skole og steking av marengsbunn
Uttalt trøtt, frysen, morgenkvalme og enda et byks i grafen. Nå er det bare en uke igjen før IKM. I dag er det nærmere 20 grader ute og det er så deilig
Jeg og samboer har aldri feiret noen høytider sammen, selv om vi er sammen på tredje året ettersom vi begge har hatt/ har jobber i helsevesenet og det har alltid vært en av oss som har måtte jobbe. Årets 17. mai er intet unntak. Vi valgte allikevel å hoppe i bunaden/dressen i en 2 timers tid før hannen måtte på vakt, så her har det gått i vasking av klær og pakking hele ettermiddagen
Det er litt kjipt for jeg er veldig glad i 17. mai men her vi bor nå kjenner vi ingen uansett, så gjerne like greit at det ble som det ble i år. Gleder meg til å flytte nærmere venner og familie om forhåpentligvis ikke alt for lenge. I morgen skal vi til Kragerø for en ukes tid og det gledes
10 timer reisetid fra A til B. I dag føles buksen skrekkelig stram og puppene er merkbart større enn de pleier å være. Plutselig har jeg fullført 4 uker i morgen. Tiden flyr