Det er så slitsomt å gå å bekymre seg for om deg er noe galt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk <3*klem* til deg, Bokstavkjeks.
Håper den kvalmen kan slippe.
Veldig slitsomtDet er så slitsomt å gå å bekymre seg for om deg er noe galt!
Jeg savner det også...Jeg vil syte for at jeg så denne og ikke kan spise noe av det. Det går helt fint å la være å spise dette i en evighet altså, men jeg må innrømme at jeg savner det. Særlig sammen med risgrøt, som jeg heller ikke kan spise lengre, fordi jeg må da være foruten spekemat til. Vet, sært...
Vis vedlegget 204962
Fikk litt rosa på papiret når jeg var på do istad, 8 uker idag.. ble veldig bekymret men krysser fingrene for at alt er bra
Fikk litt rosa på papiret når jeg var på do istad, 8 uker idag.. ble veldig bekymret men krysser fingrene for at alt er bra
Me 2, kjempe nervøs! Er 8+3
Uffda...har du spottet mer siden du skrev dette?Spotter
Også vondt i korsryggen her...det skal bli festlig om det fortsetter i takt med voksende mage... sover også dårlig..kan ikke huske å sove dårlig så tidlig i svangerskap før...blæSliten i korsryggen og sliter vedeeldig med søvnen for tiden
Blødde også i uke 8 (alt ok på ul) samme gjorde min søster (som har fått en nydelig gutt)...kanskje det er noe i det...hmmm...Kan dette være noe spesielt for uke 8 siden vi alle er der? Er jo foreløpig ikke mye, men blir jo så bekymret.