Sytetråd

LilleGull1517

Forumet er livet
Junibarna 2015
Sommerfuglene 2017

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Jeg vil syte for at jeg så denne og ikke kan spise noe av det. Det går helt fint å la være å spise dette i en evighet altså, men jeg må innrømme at jeg savner det. Særlig sammen med risgrøt, som jeg heller ikke kan spise lengre, fordi jeg må da være foruten spekemat til. Vet, sært...

IMG_1870.JPG

erta

Elsker forumet
Marsmellows-15
Sommerfuglene 2017
Jeg vil syte for at jeg så denne og ikke kan spise noe av det. Det går helt fint å la være å spise dette i en evighet altså, men jeg må innrømme at jeg savner det. Særlig sammen med risgrøt, som jeg heller ikke kan spise lengre, fordi jeg må da være foruten spekemat til. Vet, sært...

Vis vedlegget 204962
Jeg savner det også...
Lurer på hvordan jula blir..

erta

Elsker forumet
Marsmellows-15
Sommerfuglene 2017
Æsj. Jeg liker ikke taco lenger. Det som har vært en av mine favoritter. Nå klarer jeg det ikke. Blir for mange smaker på en gang..

linegj

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Fikk litt rosa på papiret når jeg var på do istad, 8 uker idag.. ble veldig bekymret men krysser fingrene for at alt er bra

Pisil

Gift med forumet
Sommerfuglene 2017
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Jeg er så lei hyperemesis og sykehusbesøk, og lurer på om jeg noen gang skal få nyte det å være gravid :( Også får jeg dårlig samvittighet for å syte, det er jo et liv inni denne magen.

Christine1986

Betatt av forumet
Vondt i korsryggen og masse bekymringer da det har kommet brunt i trusa :( da tenker jeg på hvor fæl sommeren var med 1 MA og 1 SA

Prego79

spent
Sliten i korsryggen og sliter vedeeldig med søvnen for tiden
Også vondt i korsryggen her...det skal bli festlig om det fortsetter i takt med voksende mage... sover også dårlig..kan ikke huske å sove dårlig så tidlig i svangerskap før...blæ :grumpy:

Kilikina

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Julibarna 2019
Kan dette være noe spesielt for uke 8 siden vi alle er der? Er jo foreløpig ikke mye, men blir jo så bekymret.
Blødde også i uke 8 (alt ok på ul) samme gjorde min søster (som har fått en nydelig gutt)...kanskje det er noe i det...hmmm...

Topp