Sytetråd

Jeg vil syte for at jeg så denne og ikke kan spise noe av det. Det går helt fint å la være å spise dette i en evighet altså, men jeg må innrømme at jeg savner det. Særlig sammen med risgrøt, som jeg heller ikke kan spise lengre, fordi jeg må da være foruten spekemat til. Vet, sært...

IMG_1870.JPG
 
Jeg vil syte for at jeg så denne og ikke kan spise noe av det. Det går helt fint å la være å spise dette i en evighet altså, men jeg må innrømme at jeg savner det. Særlig sammen med risgrøt, som jeg heller ikke kan spise lengre, fordi jeg må da være foruten spekemat til. Vet, sært...

Vis vedlegget 204962
Jeg savner det også...
Lurer på hvordan jula blir..
 
Æsj. Jeg liker ikke taco lenger. Det som har vært en av mine favoritter. Nå klarer jeg det ikke. Blir for mange smaker på en gang..
 
Fikk litt rosa på papiret når jeg var på do istad, 8 uker idag.. ble veldig bekymret men krysser fingrene for at alt er bra
 
Jeg er så lei hyperemesis og sykehusbesøk, og lurer på om jeg noen gang skal få nyte det å være gravid :( Også får jeg dårlig samvittighet for å syte, det er jo et liv inni denne magen.
 
Vondt i korsryggen og masse bekymringer da det har kommet brunt i trusa :( da tenker jeg på hvor fæl sommeren var med 1 MA og 1 SA
 
Sliten i korsryggen og sliter vedeeldig med søvnen for tiden
Også vondt i korsryggen her...det skal bli festlig om det fortsetter i takt med voksende mage... sover også dårlig..kan ikke huske å sove dårlig så tidlig i svangerskap før...blæ :grumpy:
 
Kan dette være noe spesielt for uke 8 siden vi alle er der? Er jo foreløpig ikke mye, men blir jo så bekymret.
Blødde også i uke 8 (alt ok på ul) samme gjorde min søster (som har fått en nydelig gutt)...kanskje det er noe i det...hmmm...
 
Back
Topp