Sytetråd

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Vi har jo en jubeltråd. Så tenkte vi måtte ha en sytetråd også.

For selv om det er et mirakel, at det er fantastisk det vi får oppleve, så er det ikke bare bare heller med symptomer og bekymringer.

:arghh:
 
Tiden går så fryktelig sakte.. :(
 
Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt :( Burde vel prise meg lykkelig for å slippe kvalmen og alt som hører med, men bortsett fra å være trøtt og sliten har jeg ingen symptomer... Hadde nok føltes mer virkelig om jeg hadde hatt noen symptomer...
 
Jeg er så kvalm.. Får ikke i meg noe mat.. Skulle gjort husarbeid men, blæ!
 
Formen er så elendig :sorry::sorry:
Kvalm er bare fornavnet :(
 
Jeg har ikke energi til noenting :( Men jeg har jo masse planer :(
 
Synes også tiden går gruelig sakte... Er sulten helt til jeg spiser, og når jeg spiser blir jeg uvel.. så går det over også er jeg sulten igjen... Men - merker jo at kroppen gjennomgår noe nytt :)
 
Trøtt :p
 
Sulten! :p Haha... Men er så trett at jeg ikke orker å lage meg noe. ;-)
 
Var på sesongens første (og siste) håndballkamp i går, var med å spilte i to angrep..
Krasja med en motspiller og kneet mitt kollapset. .

Har operert korsbånd før, og nå kjennes det ut som det er røket/strekt..

Dagens klage ♡♡
 
Vi skulle ikke ha flere, men plutselig var det en liten spire der likevel, jeg ønsker ikke å ta det bort men mannen truet i dag med skilsmisse hvis jeg ikke tar det bort å i tillegg klarer vi ikke å snakke sammen så nå har han gått å lagt seg mens jeg bare sitter her å er uendelig lei meg.. akkurat nå er jeg der at jeg gir totalt faen i hele mannen men problemet er at jeg elsker han å har faktisk to barn med han allerede.. huff
 
Vi skulle ikke ha flere, men plutselig var det en liten spire der likevel, jeg ønsker ikke å ta det bort men mannen truet i dag med skilsmisse hvis jeg ikke tar det bort å i tillegg klarer vi ikke å snakke sammen så nå har han gått å lagt seg mens jeg bare sitter her å er uendelig lei meg.. akkurat nå er jeg der at jeg gir totalt faen i hele mannen men problemet er at jeg elsker han å har faktisk to barn med han allerede.. huff
Synes det var en lite moden handling. . True med skilsmisse for så å legge seg!?

La gubben få tid, tre barn er da virkelig ikke verdens undergang!?

♡♡♡ sender mange klemmer din vei!
 
Vi skulle ikke ha flere, men plutselig var det en liten spire der likevel, jeg ønsker ikke å ta det bort men mannen truet i dag med skilsmisse hvis jeg ikke tar det bort å i tillegg klarer vi ikke å snakke sammen så nå har han gått å lagt seg mens jeg bare sitter her å er uendelig lei meg.. akkurat nå er jeg der at jeg gir totalt faen i hele mannen men problemet er at jeg elsker han å har faktisk to barn med han allerede.. huff

:Heartbigred
 
Synes det var en lite moden handling. . True med skilsmisse for så å legge seg!?

La gubben få tid, tre barn er da virkelig ikke verdens undergang!?

♡♡♡ sender mange klemmer din vei!

Det verste var at jeg fikk melding fra han om det når han var på jobb i dag tidlig også har dagen bare gått sin gang, eneste han har sakt til meg i dag var takk for maten å ellers ikke et ord. Ja jeg og synes dette er så umodent som du kan få det til å forventer faktisk mer av en mann på 30 år! Men men håper han tar til fornuft..

Tusen takk for det❤️
 
Back
Topp