Sytetråd

Er såååå trøtt!!! Sliter virkelig med å holde meg våken når jeg har nattevakter nå :dead::hilarious:
 
Jeg er kvalm 24/7 spiser jeg ikke blir det verre, spiser jeg blir det også verre... Var bare dårlig ettermiddag/kveld med de to første. Føler meg ikke noe fin heller da jeg ser ut som et pizzatrynet.. Alltid strevd med kviser men dette er helt ekstremt..
 
For uvel til å være på jobb.. Kjedelig når man har ny jobb :(
 
Jeg har den siste uke bare spist spekeskinke på brødskiva :( blir nok stopp på det nå :mad:
 
Det verste var at jeg fikk melding fra han om det når han var på jobb i dag tidlig også har dagen bare gått sin gang, eneste han har sakt til meg i dag var takk for maten å ellers ikke et ord. Ja jeg og synes dette er så umodent som du kan få det til å forventer faktisk mer av en mann på 30 år! Men men håper han tar til fornuft..

Tusen takk for det❤️

Så utrolig kjipt! Han har sikkert litt panikk, men man jo kunne være voksen for det. Har du vurdert om dere kan ta en prat med noen på Amathea om det i lag? Ikke for å diskutere abort, men de kan være veldig flinke når det er litt emosjonelt vanskelig med graviditeten. De er flinke til å hjelpe folk å rydde opp i følelsene.

Jeg fikk beskjed av mannen om at jeg må begynne å spise mer på jobb, for jeg er så trøtt og sur og SULTEN når jeg kommer fra jobb at alt jeg kan si er "fór meg ellers dreper jeg deg". Han tror ikke på at jeg spiser hele tiden. :D
 
Trøtt så j**** trøtt :( skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen
Samme her, er så sliten... Kommer meg gjennom arbeidsdagen på et vis, men så sover jeg resten av døgnet :( Vurderer å be om 20-40% sykemelding, så jeg får en eller to dager og komme meg på. Men det sitter langt inne, siden jeg i utgangspunktet er i fin form. Men er fryktelig kjedelig å ikke få mer ut av dagen enn noen halvgode timer på jobb...
 
Jordmor sendte henvisning til TUL forrige onsdag.. ringte inn på gyn i ste for å høre om de hadde mottatt. De hadde fått henvisninga men ikke satt opp time enda. . :p iriterende at det skal ta så lang tid. .
 
Jeg har kronisk migrene til vanlig, og kan ikke ta medisinene nå lenge :/
Ikke lett å jobbe, passe to barn, husarbeid med migrene :(
 
Samme her, er så sliten... Kommer meg gjennom arbeidsdagen på et vis, men så sover jeg resten av døgnet :( Vurderer å be om 20-40% sykemelding, så jeg får en eller to dager og komme meg på. Men det sitter langt inne, siden jeg i utgangspunktet er i fin form. Men er fryktelig kjedelig å ikke få mer ut av dagen enn noen halvgode timer på jobb...

Har du blitt sykemeldt nå ?
 
Har du blitt sykemeldt nå ?

Ja, jeg tok kontakt med legen, og han synes det var en god ide å prøve å jobbe litt mindre en måneds tid. Litt blanda følelser rundt det, jeg synes det er kjempevondt å ikke skulle være på jobb, men samtidig skal det bli godt å få hvile litt. Etter en tøff sommer med spontanabort og en periode på jobb med en fryktelig vanskelig sak, er jeg ganske utslitt... Så jeg håper dette kan hjelpe på litt :)
 
Ja, jeg tok kontakt med legen, og han synes det var en god ide å prøve å jobbe litt mindre en måneds tid. Litt blanda følelser rundt det, jeg synes det er kjempevondt å ikke skulle være på jobb, men samtidig skal det bli godt å få hvile litt. Etter en tøff sommer med spontanabort og en periode på jobb med en fryktelig vanskelig sak, er jeg ganske utslitt... Så jeg håper dette kan hjelpe på litt :)

Absolutt, støtter deg i den:)
 
Jeg er ganske lubben, og jeg gruer meg til å bli tjukk.. Når folk skal stryke på babymagen så er det bare en masse fett... :shifty:
 
Jeg er ganske lubben, og jeg gruer meg til å bli tjukk.. Når folk skal stryke på babymagen så er det bare en masse fett... :shifty:
Du får babymage om noen måneder ;) Fettet dras ut det også. Jeg personlig lot ikke noen andre enn mannen ta på magen.
 
Alt føles ut som et ork å få gjort
 
:)
 
Er så kvalm, sliten, uvell og trøtt at jeg klarer ikke å glede meg over graviditeten akkurat nå :( håper det snur seg når formen er bedre.. redd jeg aldri vil bli glad for å få en baby til :(
 
*klem* til deg, Bokstavkjeks.
Håper den kvalmen kan slippe.
 
Back
Topp