Akkurat sånn!Sulten! Haha... Men er så trett at jeg ikke orker å lage meg noe. ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat sånn!Sulten! Haha... Men er så trett at jeg ikke orker å lage meg noe. ;-)
Det verste var at jeg fikk melding fra han om det når han var på jobb i dag tidlig også har dagen bare gått sin gang, eneste han har sakt til meg i dag var takk for maten å ellers ikke et ord. Ja jeg og synes dette er så umodent som du kan få det til å forventer faktisk mer av en mann på 30 år! Men men håper han tar til fornuft..
Tusen takk for det
Samme her, er så sliten... Kommer meg gjennom arbeidsdagen på et vis, men så sover jeg resten av døgnet Vurderer å be om 20-40% sykemelding, så jeg får en eller to dager og komme meg på. Men det sitter langt inne, siden jeg i utgangspunktet er i fin form. Men er fryktelig kjedelig å ikke få mer ut av dagen enn noen halvgode timer på jobb...Trøtt så j**** trøtt skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen
Samme her, er så sliten... Kommer meg gjennom arbeidsdagen på et vis, men så sover jeg resten av døgnet Vurderer å be om 20-40% sykemelding, så jeg får en eller to dager og komme meg på. Men det sitter langt inne, siden jeg i utgangspunktet er i fin form. Men er fryktelig kjedelig å ikke få mer ut av dagen enn noen halvgode timer på jobb...
Har du blitt sykemeldt nå ?
Ja, jeg tok kontakt med legen, og han synes det var en god ide å prøve å jobbe litt mindre en måneds tid. Litt blanda følelser rundt det, jeg synes det er kjempevondt å ikke skulle være på jobb, men samtidig skal det bli godt å få hvile litt. Etter en tøff sommer med spontanabort og en periode på jobb med en fryktelig vanskelig sak, er jeg ganske utslitt... Så jeg håper dette kan hjelpe på litt
Du får babymage om noen måneder Fettet dras ut det også. Jeg personlig lot ikke noen andre enn mannen ta på magen.Jeg er ganske lubben, og jeg gruer meg til å bli tjukk.. Når folk skal stryke på babymagen så er det bare en masse fett...