Sytetråd

Skulle ønske jeg beskymret meg mindre! Føler jeg ikke klarer å glede meg på samme måte som mange andre gravide det med å tørre å virkelig glede seg. 3 aborter gjør virkelig noe med en:( håper han kommer ut sunn og frisk og uten noe dramatisk fødsel. Dagens og første syteinlegg fra meg her inne:dead::)

Fullstendig normalt med en slik historie. Jeg bekymrer meg svært lite, men forrige svangerskap var grusomt. Hadde nettopp vært igjennom en senabort, og var redd hele tiden. Denne gangen har jeg erfaring med å føde et friskt barn, og slapper mye bedre av. Det hjelper deg nok ikke noe særlig å høre det, men vit at du ikke er alene med slike følelser <3
 
Fullstendig normalt med en slik historie. Jeg bekymrer meg svært lite, men forrige svangerskap var grusomt. Hadde nettopp vært igjennom en senabort, og var redd hele tiden. Denne gangen har jeg erfaring med å føde et friskt barn, og slapper mye bedre av. Det hjelper deg nok ikke noe særlig å høre det, men vit at du ikke er alene med slike følelser <3
Trist å høre hva du har gått igjennom, men godt å høre at neste svangerskapet gikk bra og at dette svangerskapet er mindre beskymringer. Hvis jeg er heldig å få oppleve dette på nytt så tror jeg vil være mindre stressa pga da har jeg gått igjennom det før. Men fint å vite at jeg ikke er alene om å ha disse følelsene <3
 
Har så lyst på en is, har drømt om en is i 3 dager. Men jeg har svangerskapsdiabetes.... :(

Å, den er lei! Men nå er der ikke lenge igjen og du kan nyte så mye is du bare vil :) (Enkelt for hun som ikke har svangerskapsdiabetes å si og som lesser innpå minst en is om dagen).
 
Trist å høre hva du har gått igjennom, men godt å høre at neste svangerskapet gikk bra og at dette svangerskapet er mindre beskymringer. Hvis jeg er heldig å få oppleve dette på nytt så tror jeg vil være mindre stressa pga da har jeg gått igjennom det før. Men fint å vite at jeg ikke er alene om å ha disse følelsene <3

Som Sylvanas sier, du er ikke alene. Jeg føler meg ikke trygg på at dette går bra før mini er ute.

Det er så fint med denne termingruppen - så mange fine og støttende jenter som gjør dagen litt bedre når man sliter med tankekrøll :Heartpink
 
Som Sylvanas sier, du er ikke alene. Jeg føler meg ikke trygg på at dette går bra før mini er ute.

Det er så fint med denne termingruppen - så mange fine og støttende jenter som gjør dagen litt bedre når man sliter med tankekrøll :Heartpink
Det er litt godt at det ikke er bare meg som føler det sånn <3 de jeg skjenner som er gravide gleder seg så og er så avslappet. Kjøpte barneseng i går og jeg holdt på nesten på å få litt panikk, at jeg virkelig skulle handle seng liksom. Må bare krysse fingrene for at dette skal gå veien :) og for oss alle her inne<3
 
Å, den er lei! Men nå er der ikke lenge igjen og du kan nyte så mye is du bare vil :) (Enkelt for hun som ikke har svangerskapsdiabetes å si og som lesser innpå minst en is om dagen).
ja...prøver å trøste meg selv med å være glad over at jeg ikke går så mye opp vekt...at det er bare babyen som vokser og ikke meg.
 
ja...prøver å trøste meg selv med å være glad over at jeg ikke går så mye opp vekt...at det er bare babyen som vokser og ikke meg.
Det er en liten trøst ja. Mindre å måtte kvitte seg med etterpå..
 
Skulle være flink å vaske badet. Endte med å måtte legge meg ned etter å ha vasket vasken, for da skjøt pulsen i været og det kjentes ut som jeg fikk heteslag og ble svimmel! [emoji85] Dette blir ikke en effektiv dag gitt!
 
Jeg er så lei av smerter :smiley-angry019:smiley-angry016:smiley-angry007:smiley-angry005:smiley-angry002
Fantaserer om å fjerne et par ribbein for å lage mer plass! Smertene er så intense innimellom at jeg blir kvalm og uvel :smiley-angry003

"Bare" 6 uker igjen til termin :smiley-angry017
 
Sliten og vann i kroppen. Noen dager vil jeg bare bli i senga, frister ikke å dra på jobb i det hele tatt [emoji20]
 
Min mann er allergisk mot husarbeid. Han får hodepine hver gang vi har planer om å rydde dagen etter. Det slår aldri feil!
Huset ser ut som en svinesti! Og han tar virkelig ikke initiativ til å rydde når han er frisk heller! Garasjen ser ikke ut, og kjelleren er bare en plass han dumper ting!
Er så lei!
 
er lri av mannen jeg å i perioder,han gjør ingenting av husarbeid,bortsett fra middagslaging. Har bekkenløsning så er begrens hva jeg kan gjøre i leiligheten, eneste mannen gjør er å mase på meg om å hente ting til ham. Tilfredsstille han på andre måter. Føler han ikke tar hensyn til min tilstand i det hele tatt, er 37+1 idag. Han tar bedre vare på bilen enn på meg, for å si det sånn. Har tatt det opp med han også, men kommer liksom ingen vei med han.
 
Back
Topp