Preggosaurus
Blir kjent med forumet
Er så kvalm, sliten, uvell og trøtt at jeg klarer ikke å glede meg over graviditeten akkurat nåhåper det snur seg når formen er bedre.. redd jeg aldri vil bli glad for å få en baby til
![]()
Det snur

Er så kvalm, sliten, uvell og trøtt at jeg klarer ikke å glede meg over graviditeten akkurat nåhåper det snur seg når formen er bedre.. redd jeg aldri vil bli glad for å få en baby til
![]()
Får prøve det som "siste" løsning. Går I cola kvote og eple juice foreløpig. Litt surt for magen over tid, men holder seg nede.
Å herre så jæævliI dag er jeg fryktelig lei. Har kasta opp i hvertfall en gang i timen. Vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
Å herre så jæævlifår du no for det her eller?
masse kviser her også:O ser ikke ut hverken i ansikte, skuldre eller armer.. hihi.. blir bedre etter hvert sier de.. startet i uke 7 til meg, å har blitt litt bedre nå, er 10+1 idagKviser ! ??!
Hvor kom de ifra?? *sukk*
masse kviser her også:O ser ikke ut hverken i ansikte, skuldre eller armer.. hihi.. blir bedre etter hvert sier de.. startet i uke 7 til meg, å har blitt litt bedre nå, er 10+1 idag![]()
Det skjønner jeg godtKom i går , er 10+ 4to på haka og ei diger ei på siden av nesa. urk. håper de forsvinner igjen. føler meg muggen nok av å være konstant kvalm..
Det skjønner jeg godtblir bare bedre her nå
er ikke kvalm , kun stikking i høyre side
Håper D ordner seg med kvisene hos deghar du vært på tul?
Ingen som har hatt noe å syte for siden november? Nå er det 13 uker igjen og jeg syns tiden godt kan gå fortere de ukene.... formen er relativt fin utenom at jeg aldri finner en god sitte eller liggestilling...og jeg har vondt i ryggen men jeg syns generelt ikke det er så kjekt å være gravid....misforstå meg rett...jeg gleder meg masse til lille kommer og han er mer enn hjertelig velkommen men gleder meg også veldig til å ikke være gravid mer... er det bare meg?
Ingen som har hatt noe å syte for siden november? Nå er det 13 uker igjen og jeg syns tiden godt kan gå fortere de ukene.... formen er relativt fin utenom at jeg aldri finner en god sitte eller liggestilling...og jeg har vondt i ryggen men jeg syns generelt ikke det er så kjekt å være gravid....misforstå meg rett...jeg gleder meg masse til lille kommer og han er mer enn hjertelig velkommen men gleder meg også veldig til å ikke være gravid mer... er det bare meg?
Ryggen har startet å hangle :-/