Sytetråd

Får prøve det som "siste" løsning. Går I cola kvote og eple juice foreløpig. Litt surt for magen over tid, men holder seg nede.

Blander 50/50 eplejuice og farris ! med masse isbiter i. det funker. og lipton iste med sitronsmak som jeg blander fra sånn pulverpose... med masse isbiter!
 
Klager over at jeg er på natt 2/3 og ønsker å ingenting ennet enn å legge meg i sengen nå!
Går veldig bra å gå nattevakter, men lengter alltid sånn etter sengen siste to timene :hilarious::dead:
 
I dag er jeg fryktelig lei. Har kasta opp i hvertfall en gang i timen. Vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg.
 
masse kviser her også:O ser ikke ut hverken i ansikte, skuldre eller armer.. hihi.. blir bedre etter hvert sier de.. startet i uke 7 til meg, å har blitt litt bedre nå, er 10+1 idag :)

Kom i går , er 10+ 4 :wtf: to på haka og ei diger ei på siden av nesa. urk. håper de forsvinner igjen. føler meg muggen nok av å være konstant kvalm..
 
Kom i går , er 10+ 4 :wtf: to på haka og ei diger ei på siden av nesa. urk. håper de forsvinner igjen. føler meg muggen nok av å være konstant kvalm..
Det skjønner jeg godt ;) blir bare bedre her nå :) er ikke kvalm , kun stikking i høyre side :)
Håper D ordner seg med kvisene hos deg :) har du vært på tul?
 
Ingen som har hatt noe å syte for siden november? Nå er det 13 uker igjen og jeg syns tiden godt kan gå fortere de ukene.... formen er relativt fin utenom at jeg aldri finner en god sitte eller liggestilling...og jeg har vondt i ryggen men jeg syns generelt ikke det er så kjekt å være gravid....misforstå meg rett...jeg gleder meg masse til lille kommer og han er mer enn hjertelig velkommen men gleder meg også veldig til å ikke være gravid mer... er det bare meg?
 
Ingen som har hatt noe å syte for siden november? Nå er det 13 uker igjen og jeg syns tiden godt kan gå fortere de ukene.... formen er relativt fin utenom at jeg aldri finner en god sitte eller liggestilling...og jeg har vondt i ryggen men jeg syns generelt ikke det er så kjekt å være gravid....misforstå meg rett...jeg gleder meg masse til lille kommer og han er mer enn hjertelig velkommen men gleder meg også veldig til å ikke være gravid mer... er det bare meg?

Neida :)
Jeg liker å være gravid når jeg kjenner spark og sånn. Men den store gløden kjenner jeg ikke. Føler meg bare tykk og ekkel, og ser sånn ut og :(
Og ryggen blir bare verre og verre. Gleder meg masse til baby kommer og den første uken hjemme er over. Kjente veldig på at jeg følte meg fanget sist gang, men kanskje det blir annerledes nå som jeg allerede har et barn fra før og vet hva jeg går til.
Har du barn fra før?
 
Ingen som har hatt noe å syte for siden november? Nå er det 13 uker igjen og jeg syns tiden godt kan gå fortere de ukene.... formen er relativt fin utenom at jeg aldri finner en god sitte eller liggestilling...og jeg har vondt i ryggen men jeg syns generelt ikke det er så kjekt å være gravid....misforstå meg rett...jeg gleder meg masse til lille kommer og han er mer enn hjertelig velkommen men gleder meg også veldig til å ikke være gravid mer... er det bare meg?

Haha, joo! Jeg er sååå sliten. Skjønner ikke hvordan jeg skal overleve til juni :p
 
Ingen som har hatt noe å syte for siden november? Nå er det 13 uker igjen og jeg syns tiden godt kan gå fortere de ukene.... formen er relativt fin utenom at jeg aldri finner en god sitte eller liggestilling...og jeg har vondt i ryggen men jeg syns generelt ikke det er så kjekt å være gravid....misforstå meg rett...jeg gleder meg masse til lille kommer og han er mer enn hjertelig velkommen men gleder meg også veldig til å ikke være gravid mer... er det bare meg?


Som at jeg skulle skrevet det selv!
Jeg har to stykker fra før, og følte det helt likt da å, så jeg er virkelig ingen "gravid-type". Føler meg ikke tilfreds, er mye dårlig, osv. Liker dem best på utsiden [emoji87] Men såklart, veldig takknemlig for at jeg er gravid, og har mulighet til det [emoji849]
 
Har det tungt om dagen selv.. er nå ferdig med sykemelding som varte i noen uker, kjenner at jeg ikke takler hverdagen nå, mange vonde kynnere hos meg og veldig utslitt! Og i tillegg så har jeg hatt så dårlig mage i flere dager [emoji53] masse luft og det gir seg aldri. I tillegg ligger jeg og kjenner på noe begynnende bekkenløsning og forferdelig vondt stikking nede på høyre side av magen.. har to gutter fra før, kjenner det sliter litt på formen.
 
Back
Topp