Syte-klage tråd

Vente-vente-venter! Sitter på legekontoret å venter på at det skal ha gått 2 timer fra jeg drakk sukkeroppløsningen!!! Så ny blodprøve, og hjem til 2 frøkener som er hjemme fra Bhg/skole pga sykdom og en gubbe som er uggen av cellegift.... Å sånn går no dagan!!!

Fudging hell!

Skulle egentlig på tre møter/ting idag.
8:30, 10 og 12.
Sambo skulle bli med på første men sier så fint igår kl 22 om vi ikke kunne ringe imorgen og utsette det... Hallo, kort varsel?!
Så nå blir ikke det første og det hadde betydd jeg slapp 45 min i buss (!)

Snuppa har brygga på noe og når jeg våknet så kjenner jeg at jeg også er blitt litt tett og veldig sår i halsen.. Spent på hennes form når hun våkner... Spørs om jeg ikke må ringe inn til de andre to tinga og kansellere også...selv om det ikke frister noe.. Arghh!
Brukte hele igår på å manne meg opp til småtravel dag idag også går alt til helvete.. Forbanna irriterende.

Har en gubbe som er ganske så lik. Første bursdagen min etter vi ble sammen kom han innom i 9 tiden på kvelden og dro meg med ut en tur for at jeg skulle stå og vente på at han måtte absolutt levere noen nøkler til den tidligere arbeidsplassen. På en lørdags kveld. Han har blitt litt bedre, nå får jeg gjerne en blomsterbukett ihvertfall. Men har lært meg å ikke forvente det helt store av han. Håper allikevel hver år at han overrasker med noe som f.eks frokost på sengen, at han står opp med mini den ene dagen så jeg kan få sove frempå hvis jeg har fri, at vi kan gå på kino eller noe, at han overrasker med kake o.l. Men har lært meg at er jeg heldig får jeg blomster av han og en liten gave fra mini. Men synes din godt kunne laget en god middag til deg eller kommet med litt blomster ihvertfall :-)

Holdt jentungen hjemme idag og hun har ligget på sofaen eller inne i senga med meg med iPad og jeg har ligget i senga mesteparten av dagen... Skikkelig sløv og vond. Gjør vondt å svelge og kjennes ut som bomull i bihulene...

Og jeg som sa til sambo for ikke lenge siden at nå var det stund siden jeg har vært syk....snakk om å jinxe det :mad: :(

Ryggen min tar livet av meg :( etter 5 å en halv time på jobb vil ikke ryggen samarbeide med meg meir :( er Sååå utrolig lei av å ha bekkenløysning å ha så stor MAge :(

Jeg vet det er bra at magen vokser, men nå føler jeg meg så stor og sprekkeferdig at jeg ikke vet hvordan dette skal gå i over 10 uker til :-O

Jeg er lei. Lei av å være gravid. Lei av å være syk. Lei av å være meg. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg i gjennom 8-10 uker til :(

Er lei av alle hormonene. I dag begynte jeg å gråte i barnehagen til minsten uten grunn... Våknet de siste tre dagene med dommedagsfølelse og helt på bærtur. Skikkelig lei av å være så følelsesladet.... Pause takk!!!!

Kom akkurat fra legevakta, vært ute med en urinprøve. Har ganske sterke mens smerter, men de blir bedre når jeg får gå på do. Men etter en liten stund er det ganske vondt igjen :( hadde 4+ på hvite blodlegemer? Ellers var alt fint.. Skjønner ikke hvorfor jeg har så vondt i magen :( kjenner det litt i ryggen også, men tenker det er pga bekkenløsning..
Nå fikk jeg antibiotika mot uvi, håper det tar bort smertene :(

Kom akkurat fra legevakta, vært ute med en urinprøve. Har ganske sterke mens smerter, men de blir bedre når jeg får gå på do. Men etter en liten stund er det ganske vondt igjen :( hadde 4+ på hvite blodlegemer? Ellers var alt fint.. Skjønner ikke hvorfor jeg har så vondt i magen :( kjenner det litt i ryggen også, men tenker det er pga bekkenløsning..

Masse god bedring <3

Off! UVI kan være skikkelig vondt:-/
Heldigvis bruker antibiotika virke veldig raskt!
Vær obs på mer smerter i nyre regionen og høy feber - det kan være tegn på at bakteriene har kommet seg litt lengre opp, men det nevnte de sikkert på legevakten:-)

Og god bedring!!!

Takk :) hvor ligger terskelen for å ringe føden egentlig? Tror ikke det er rier, men synes ikke det blir bedre. Kanskje prøve med Paracet :)

Prøv med en paracet. Gir det seg ikke innen rimelighetens grenser til når en paracet skal virke, ta kontakt med føden <3

Prøv med en paracet. Gir det seg ikke innen rimelighetens grenser til når en paracet skal virke, ta kontakt med føden <3
Takk for svar :) <3 føler meg litt bedre, så skal gå til sengs nå, så håper jeg at jeg føler meg enda bedre i morgen :)

Off! UVI kan være skikkelig vondt:-/
Heldigvis bruker antibiotika virke veldig raskt!
Vær obs på mer smerter i nyre regionen og høy feber - det kan være tegn på at bakteriene har kommet seg litt lengre opp, men det nevnte de sikkert på legevakten:-)

Og god bedring!!!
Takk skal du ha <3

Jeg er så lei av å være trøtt.

Slo meg igår at det var nesten en uke siden jeg har hatt skikkelig med spye osv..... Hva skjer da? Tar det såklart igjen idag! Forbannadrittkropp. Lei av å føle meg dritt nå...

Back
Topp