Kl er 2:14 og jeg sitter på gulvet på toalettet og spyr som en gris.. :-(
Leeeeeei.... Spydde tre ganger igår kveld så føles ganske tomt ut alt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kl er 2:14 og jeg sitter på gulvet på toalettet og spyr som en gris.. :-(
I dag har jeg lyst til å levere tilbake lillesøster i huset...er det mulig????
Skuffa i dag!
Hadde bursdag på fredag
(...)
Er jeg hormonell som har vært (og fortsatt er) skikkelig lei meg, eller er det bare veldig fyfy?
Hvordan er mennene deres på deres dager?
Gratulerer med dagen!
Syns du har grunn til å være skuffet! Men kan jo være gravidhormoner som gjør at du blir så lei deg selv om du kanskje vanligvis ikke ville tatt på vei for det? Men en "perfekt" kjæreste hadde jo så klart visst om dette også, heheHan prøvde jo med den restauranten, kanskje han syntes han hadde gjort nok? Men det holder ikke når det ikke passet, det burde han jo også visst. Må gjøre en litt større innsats.
Jeg har alltid sagt til kjæresen at jeg ikke bryr meg om blomster og sånt, men han kjøpte i fjor likevel. Roser og vin.
Helt klart. Men det er kanskje bare sånn han er, ikke så opptatt av sånt, og tenker ikke på at du kanskje ville sette pris på det? Håper han viser kjærlighet på andre måterjeg kunne vel ha fått en latte og et kakestykke fra bakern i det miste? Håper virkelig ikke innsatsen gjenspeiler hva jeg betyr for han, for da er vi på tynn is...
Kjennes ut som maten jeg har spist ikke har kommet seg helt ordentlig ned, liksom. Bare stilt seg i kø, så når jeg drikker noe, er det vanskelig å få svelget ordentlig ...
Først pg fremst gratulerer så mye med dagen dinHvordan er mennene deres på deres dager?
Først pg fremst gratulerer så mye med dagen dinHvordan er mennene deres på deres dager?
Gjorde feilen med å legge meg ned her en dag etter å ha spist/drukket.... Stooor feilHar det sånn jeg og. Om jeg bøyer meg frem når det er sånn så gulper jeg. Æsj!![]()
Skuffa i dag!
Hadde bursdag på fredag, og mannen stod opp sent og spurte om jeg ville spise frokost/lunsj på byens beste restaurant. Jeg kunne ikke for mamma skulle komme på besøk. Mannen dro i møte og mamma og jeg dro ut en tur og handlet. Mannen ringte igjen rundt 16-17 og lurte på om jeg hadde spist, det hadde jeg. Var hjemme ca kl 17. Mannen var hjemme, men gikk opp på soverommet. En time etterpå fant jeg han sovende der. Lot han bare sove, han stod opp litt senere, dusjet og dro på jobb.
Lørdag morgen møtte jeg mamma en tur ute. Snakket med mannen som ba meg si ifra når jeg var hjemme igjen så han kunne komme. Dro hjem og sendte melding, han kom hjem rundt kl 17. Så dro han på jobb igjen før kl 19.
I dag når han stod opp, så små prater vi. Jeg pakket opp blomster jeg hadde fått av ei venninne og han sier: "jeg hadde tenkt til å kjøpe blomster til deg jeg også, men begge blomsterbutikkene jeg var innom var nedlagt", hvorpå jeg spør om det var de eneste butikkene i hele verden som solgte blomster. Så fleipa vi litt om det, og han gjorde seg klar for å dra og se på noe bilgreier.
DA gikk det opp for meg, og DA ble jeg kjempeskuffa. Seriøst!!! Jeg bærer din unge og sliter meg halvt ihjel, og får ikke så mye som en kaffekopp servert på dagen min?? SERIØST??!!!
Han kom hjem rundt 18.30 og lurte på om vi skulle "finne på noe". Jeg var kald og sa det er vanskelig å finne på noe på den tiden, på en søndag,med barn som skal på skolen dagen etter... Nå har han sittet og snorker i sofaen et par timer....
Er jeg hormonell som har vært (og fortsatt er) skikkelig lei meg, eller er det bare veldig fyfy?
Hvordan er mennene deres på deres dager?