Syte-klage tråd

Kl er 2:14 og jeg sitter på gulvet på toalettet og spyr som en gris.. :-(
Leeeeeei.... Spydde tre ganger igår kveld så føles ganske tomt ut alt.

Jeg er sliten, lei og trøtt.
Jeg vil sove på natten, uten å ha vondt og jeg vil slippe å være så svimmel hele tiden :(

jeg begynner å bli forkjølet, er snufsete, nyser og er kald :/ Jeg orker ikke bli forkjølet nå. Tok en megadose c-vit nå i morres, så håper det stopper.

Bah. Det er SÅ fint vær ute men jeg er så trøtt hele tiden! Spiser jerntabletter til den store gullmedaljen men blir så kvalm av de også :( Vil ha energien min tilbake og ikke bare sove vekk solrike fridager! Hmrf..

Syter litt over at bekkenet er spesielt vondt i dag og at jeg sef er hjemme aleine med storebror i helga. Er så sliten, merker at det blir mye smukk og TV på han stakkar, orker jo knapt å løfte han opp for å skifte bleier :( Det her er SÅ siste helga jeg er aleine hjemme med barn på veldig veldig lenge, mannen kan bare hoppe og drite i å dra på flere fisketurer før nedkomst.

I dag har jeg lyst til å levere tilbake lillesøster i huset...er det mulig????

I kveld vil jeg bare dø. Har vondt i bekkenet og ryggen, og kaster opp hver gang jeg prøver å spise noe. Jeg vil ikke være gravid mer :sad010

I dag har jeg lyst til å levere tilbake lillesøster i huset...er det mulig????

Vi har også en sånn dag i dag, har mest lyst til å slenge guttungen ut på balkongen og låse døra. Jeg blir noen ganger imponert over hvor irriterende en 2 åring kan være.

Skuffa i dag!
Hadde bursdag på fredag, og mannen stod opp sent og spurte om jeg ville spise frokost/lunsj på byens beste restaurant. Jeg kunne ikke for mamma skulle komme på besøk. Mannen dro i møte og mamma og jeg dro ut en tur og handlet. Mannen ringte igjen rundt 16-17 og lurte på om jeg hadde spist, det hadde jeg. Var hjemme ca kl 17. Mannen var hjemme, men gikk opp på soverommet. En time etterpå fant jeg han sovende der. Lot han bare sove, han stod opp litt senere, dusjet og dro på jobb.
Lørdag morgen møtte jeg mamma en tur ute. Snakket med mannen som ba meg si ifra når jeg var hjemme igjen så han kunne komme. Dro hjem og sendte melding, han kom hjem rundt kl 17. Så dro han på jobb igjen før kl 19.
I dag når han stod opp, så små prater vi. Jeg pakket opp blomster jeg hadde fått av ei venninne og han sier: "jeg hadde tenkt til å kjøpe blomster til deg jeg også, men begge blomsterbutikkene jeg var innom var nedlagt", hvorpå jeg spør om det var de eneste butikkene i hele verden som solgte blomster. Så fleipa vi litt om det, og han gjorde seg klar for å dra og se på noe bilgreier.

DA gikk det opp for meg, og DA ble jeg kjempeskuffa. Seriøst!!! Jeg bærer din unge og sliter meg halvt ihjel, og får ikke så mye som en kaffekopp servert på dagen min?? SERIØST??!!!
Han kom hjem rundt 18.30 og lurte på om vi skulle "finne på noe". Jeg var kald og sa det er vanskelig å finne på noe på den tiden, på en søndag,med barn som skal på skolen dagen etter... Nå har han sittet og snorker i sofaen et par timer....

Er jeg hormonell som har vært (og fortsatt er) skikkelig lei meg, eller er det bare veldig fyfy?

Hvordan er mennene deres på deres dager?

Skuffa i dag!
Hadde bursdag på fredag
(...)
Er jeg hormonell som har vært (og fortsatt er) skikkelig lei meg, eller er det bare veldig fyfy?

Gratulerer med dagen!
:flower:flower:flower

Syns du har grunn til å være skuffet! Men kan jo være gravidhormoner som gjør at du blir så lei deg selv om du kanskje vanligvis ikke ville tatt på vei for det? Men en "perfekt" kjæreste hadde jo så klart visst om dette også, hehe :) Han prøvde jo med den restauranten, kanskje han syntes han hadde gjort nok? Men det holder ikke når det ikke passet, det burde han jo også visst. Må gjøre en litt større innsats.

Jeg har alltid sagt til kjæresen at jeg ikke bryr meg om blomster og sånt, men han kjøpte i fjor likevel. Roser og vin.

Gratulerer med dagen!
:flower:flower:flower

Syns du har grunn til å være skuffet! Men kan jo være gravidhormoner som gjør at du blir så lei deg selv om du kanskje vanligvis ikke ville tatt på vei for det? Men en "perfekt" kjæreste hadde jo så klart visst om dette også, hehe :) Han prøvde jo med den restauranten, kanskje han syntes han hadde gjort nok? Men det holder ikke når det ikke passet, det burde han jo også visst. Må gjøre en litt større innsats.

Jeg har alltid sagt til kjæresen at jeg ikke bryr meg om blomster og sånt, men han kjøpte i fjor likevel. Roser og vin.

Han syns nok han var kjempeflink ja... jeg er i grunn heller ikke så opptatt av sånt. Jeg er mer opptatt av at man skal vise hverandre at man betyr noe i hverdagen, men han er så fryktelig dårlig på det. Derfor forventer jeg at han gjør en innsats. Jeg forventer ikke parade og dyre gaver, men altså... NOE...
Han fikk den beste bursdagen noensinne av meg i fjor. Jeg handlet mat for 5000 fra favorittsjappa hans, og kjørte 2 timer en vei for å hente det. Jeg sørget for at han hadde fri fra jobb og invitere alle kompisene hans hjem på fest, og overrasket han med dette.
Jeg tok litt vel av da, men jeg kunne vel ha fått en latte og et kakestykke fra bakern i det miste? Håper virkelig ikke innsatsen gjenspeiler hva jeg betyr for han, for da er vi på tynn is...

jeg kunne vel ha fått en latte og et kakestykke fra bakern i det miste? Håper virkelig ikke innsatsen gjenspeiler hva jeg betyr for han, for da er vi på tynn is...
Helt klart. Men det er kanskje bare sånn han er, ikke så opptatt av sånt, og tenker ikke på at du kanskje ville sette pris på det? Håper han viser kjærlighet på andre måter :)

Kjennes ut som maten jeg har spist ikke har kommet seg helt ordentlig ned, liksom. Bare stilt seg i kø, så når jeg drikker noe, er det vanskelig å få svelget ordentlig ...

Kjennes ut som maten jeg har spist ikke har kommet seg helt ordentlig ned, liksom. Bare stilt seg i kø, så når jeg drikker noe, er det vanskelig å få svelget ordentlig ...

Har det sånn jeg og. Om jeg bøyer meg frem når det er sånn så gulper jeg. Æsj! :p

Først pg fremst gratulerer så mye med dagen din:-)
Og detter høres ut som min mann, han er sååå dårlig på bursdag, morsdag ect. Forrige bursdag fikk jeg en pappeske med skrot fra TGR som var ment å være morsomt. Han sier alltid at han hadde 'tenkt å kjøpe blomster' men de ser jeg aldri noe til.
Jeg synes han har vert en skikkelig egotripper hele graviditeten min og jeg begynner å bli litt pissed. Jeg ordner alt babyting, vasker hus/klær, lager mat hver dag, jobber, og han klager og bærer seg hver gang jeg ber om 10 min formassasje en gang i uken.

Først pg fremst gratulerer så mye med dagen din:-)
Og detter høres ut som min mann, han er sååå dårlig på bursdag, morsdag ect. Forrige bursdag fikk jeg en pappeske med skrot fra TGR som var ment å være morsomt. Han sier alltid at han hadde 'tenkt å kjøpe blomster' men de ser jeg aldri noe til.
Jeg synes han har vert en skikkelig egotripper hele graviditeten min og jeg begynner å bli litt pissed. Jeg ordner alt babyting, vasker hus/klær, lager mat hver dag, jobber, og han klager og bærer seg hver gang jeg ber om 10 min formassasje en gang i uken.

Skuffa i dag!
Hadde bursdag på fredag, og mannen stod opp sent og spurte om jeg ville spise frokost/lunsj på byens beste restaurant. Jeg kunne ikke for mamma skulle komme på besøk. Mannen dro i møte og mamma og jeg dro ut en tur og handlet. Mannen ringte igjen rundt 16-17 og lurte på om jeg hadde spist, det hadde jeg. Var hjemme ca kl 17. Mannen var hjemme, men gikk opp på soverommet. En time etterpå fant jeg han sovende der. Lot han bare sove, han stod opp litt senere, dusjet og dro på jobb.
Lørdag morgen møtte jeg mamma en tur ute. Snakket med mannen som ba meg si ifra når jeg var hjemme igjen så han kunne komme. Dro hjem og sendte melding, han kom hjem rundt kl 17. Så dro han på jobb igjen før kl 19.
I dag når han stod opp, så små prater vi. Jeg pakket opp blomster jeg hadde fått av ei venninne og han sier: "jeg hadde tenkt til å kjøpe blomster til deg jeg også, men begge blomsterbutikkene jeg var innom var nedlagt", hvorpå jeg spør om det var de eneste butikkene i hele verden som solgte blomster. Så fleipa vi litt om det, og han gjorde seg klar for å dra og se på noe bilgreier.

DA gikk det opp for meg, og DA ble jeg kjempeskuffa. Seriøst!!! Jeg bærer din unge og sliter meg halvt ihjel, og får ikke så mye som en kaffekopp servert på dagen min?? SERIØST??!!!
Han kom hjem rundt 18.30 og lurte på om vi skulle "finne på noe". Jeg var kald og sa det er vanskelig å finne på noe på den tiden, på en søndag,med barn som skal på skolen dagen etter... Nå har han sittet og snorker i sofaen et par timer....

Hadde også blitt veldig skuffet over slik halvhjertet innsats. Tross alt så koster det ikke mange kalorier og tankevirksomhet for å gi litt ekstra oppmerksomhet. Kan du ikke bare si det til ham? Kanskje han ikke forstår hvor mye det betyr?

Hvis man har sagt i fra og innsatsen fremdeles er laber er det lov å bli skikkelig sur hehe.. Men noen menn må ha det inn med t skje og selv ikke da forstår de alltid :) gjerne likagreit å ikke skape dårlig stemning når man allerede er skuffet for det har vært prøvd ut mange ganger uten at de forstår nevneverdig mer hehe... Mannfolk.. ;)

Back
Topp