Nå føler jeg for å syte litt igjen. Redd for at dette blir langt
Er i London med min lillesøster, som jeg nå har funnet ut av ikke er en god reisepartner for meg

Å i hvert fall ikke nå når jeg er gravid, hormonell (lett irritert) og blir fort sliten!
Var innom noen butikker i går, og hun bruker så uendelig lang tid på å prøve klær.. Hun brukte 15(!) minutter på å prøve to bukser, som forøvrig var like, men i to ulike størrelser. Altså, det vil si at man står å ser seg selv i speilet VELDIG lenge, og om jeg skal regne med at hun bruker rundt 7 min på ett plagg kan ting ta tid..
Så, vi avtalte å stå opp klokken ni i dag, dra ut å spise frokost og begynne å titte i butikker når de åpner for å kanskje slippe unna litt mennesker, så tenkte vi å spise lunsj og slappe av midt på dagen. Skjønner at det er London og det er mye folk hele tiden, men litt mindre er det jo veldig tidlig/sent. Hun bruker 40 min på å komme seg ut av sengen (og da har jeg allerede vært våken i to timer før alarmen ringte), og nå har hun stått og sminket seg i 25, uten at det ser ut til at hun er ferdig med det første.. Hun har vippeextensions, så mascara er ikke noe hun bruker tid på. Hvordan kan man bruke over 20 min på resten av ansiktet?

Selv bruker jeg kanskje 4 min på foundation, concealer, pudder og mascara..
Veldig overfladiske problemer, men still!

Nå la hun seg ned i sengen for å ta masse selfies..