Syte-klage tråd

Har så vondt i halebenet mitt :(
Vet ikke hva det kommer av :(
Merker det når jeg har sittet en stund og skal reise meg, DA gjør det vondt da :(

Har så vondt i halebenet mitt :(
Vet ikke hva det kommer av :(
Merker det når jeg har sittet en stund og skal reise meg, DA gjør det vondt da :(

Samme her, hatt det sånn siden positiv test. Tok litt tid før jeg kobla det til graviditeten faktisk, heh... Skikkelig ubehagelig og vondt.

Samme som her. Manuellterapeuten knekker det opp for meg, hjelper litt på :) Hadde mest lyst å kjøpe badering en periode :p

Badering hørtes nydelig ut. Bare synd jeg ikke kan benytte det på jobb med pasienter hele dagen Hahaha :)

Samme her, kjennes ut som om noen prøver å elske ut hele halebeinet mitt fra kroppen.

Og når jeg reiser meg så kjenner jeg hvor sinnsykt ømt det faktisk er! Pain :(

Samme her, hatt det sånn siden positiv test. Tok litt tid før jeg kobla det til graviditeten faktisk, heh... Skikkelig ubehagelig og vondt.

Lurer på hva dette kommer av :/

Og når jeg reiser meg så kjenner jeg hvor sinnsykt ømt det faktisk er! Pain :(

Åja, det gjør så utrolig vondt når jeg endrer stilling eller flytter på meg. Storebror ville ha meg til å leke med han på gulvet før middag, hadde bare lyst til å gråte og måtte få gubben til å hente noen puter jeg kunne sitte på.

Åja, det gjør så utrolig vondt når jeg endrer stilling eller flytter på meg. Storebror ville ha meg til å leke med han på gulvet før middag, hadde bare lyst til å gråte og måtte få gubben til å hente noen puter jeg kunne sitte på.

Føler så med deg og oss <3

Må klage litt.... Har så store smerter... Forbanna revmatisme... Tillegg på hytta... Ligger våken og får ikke sove... Hjertesukk.... Måtte ta en paralgin forte og ligger å venter på virkning... Hater å ta det. Får så dårlig samvittighet for lille tuppen i magen :(

Innrømmer jeg er sint på mannen! Han kom hjem fra jobb i forgårs, fikk ligge til halv 12 i går. (Det fortjener han) i dag skulle jeg ligge lenge, men måtte fint vokne 07.30 fordi han ikke orket å "krangle" med storesøster om hvilke klær hun skulle ha på!!

Zzzz

Fikk nettopp kommentar fra en kunde at han kunne se det bakfra fordi eg var blitt større over ræven!:O

Sov til 11 på dagen i går, var våken 4 timer før jeg måtte sove to timer til :) våknet da 17, gikk å la meg igjen 20.30, sovnet med en gang, og våknet nå 10.45 dagen etter :O jeg er et dovendyr!! Burde ikke være mulig å være så trøtt!

Trøøøøtt.... Føler alt jeg gjør er å sove.
Husker knapt at mini sa hade idag tidlig, skikkelig zombie modus.

Makan! Har bare fått fine kommentarer fra kunder, jeg. Wow ass..
Har bare fått fine hittil, og har faktisk ikke lagt meg særlig mye ut, noen hm over rumpe og lår ellers alt på magen, fæle mennesker!

Back
Topp