Syte-klage tråd

Glemte å spise før eg sto opp idag... Har spydd så det holde nå og e sår i hals og vond i mage og rygg.. Eg så va så fornøyd så ikke hadde spydd på noen dager, 'kun' vært kvalmen...

Usj, sambo leker sympatigravid med både kvalme og oppkast :hungover: og jeg som begynner å bli kvitt de greiene, tåler jo ikke at han har det no. Krysser fingrene for at han ikke har smittet mini, heldigvis sov han hos besteforeldrene i natt så ingen morgenkosekneking i sengen i dag tidlig

Det viste seg brått at formen ikke var stigende - tvertimot!
Tilbrakt de siste timene på badet:-/ Jeg som skulle på teater med mammsen og pappsen idag:-(

Er også så sykt kvalm. Syns det blir verre for hver dag. Trodde det skulle bli bedre. Får snart ikke i meg noe mat. Eller jeg lever kun på rett i koppen supper. Det er det eneste som går. Hater kvalmen!

Jentungen nekter å legge seg, å jeg er såå trøtt å vil sooove:(

Har vært så innmari kvalm i dag :dead: Følte det hadde begynt å bli bedre, men er nok bare at jeg har blitt flink til å spise litt hele tida, og i dag slurva jeg ... og valgte i tillegg en alt for fløtete middag. Ugh! Har ikke spydd, da.

Utrolig lei meg når jeg så vekten hadde spretter opp 1.8 kg på 1 uke :(
Nå får jeg flash back til de andre svangerskapene hvor jeg så ut som en hval :(:(

Ikke har jeg spist så unødvendig mye mer heller enn normalt. Ble sushi på fredag og ordentlig julemat igår :(
Nå må jeg tilbake på streng Grethe roede diett :(

Mini på snart 8 år har fått en liten blemme på foten. Fikk tlf fra Sfo igår at hu ville bli hentet fremfor å gå hjem.. Oook

Men idag! Idag e hu skikkelig aaaaarghhhhh, sitter på gulvet i 15 min uten å gjøre en pjuk, skylder på at foten er vond. Når hu tar på strømpebukse så bruker hu hundre år og til slutt sa sambo at nå ryker gavekalenderen for idag da vi var enige om at hun fikk den hvis hun var grei og ikke gjorde slike ting.
Nå hyyyylskriker hun at hun ikke vil på skole og alt e gale.
Sallipus kor lite tålmodighet eg har akkurat nå, lyst til å bare brøle og filleriste heile kiden akkurat nå. Så istedenfor så satt eg meg i sofa og skrive haha

Utrolig lei meg når jeg så vekten hadde spretter opp 1.8 kg på 1 uke :(
Nå får jeg flash back til de andre svangerskapene hvor jeg så ut som en hval :(:(

Ikke har jeg spist så unødvendig mye mer heller enn normalt. Ble sushi på fredag og ordentlig julemat igår :(
Nå må jeg tilbake på streng Grethe roede diett :(

Er ikke bare litt vann i kroppen da? Min vekt varierer veldig om dagen. Kjenner på ringene at det er en del vann i omløp!

Er ikke bare litt vann i kroppen da? Min vekt varierer veldig om dagen. Kjenner på ringene at det er en del vann i omløp!

Aner ikke men ble bare skikkelig lei meg..
Har brukt 10 mnd på å gå ned 20 kg i vekt i år og når jeg nå ser vekten spretter så opp , på så kort tid , fikk jeg helt vondt :(

Aner ikke men ble bare skikkelig lei meg..
Har brukt 10 mnd på å gå ned 20 kg i vekt i år og når jeg nå ser vekten spretter så opp , på så kort tid , fikk jeg helt vondt :(

Det skjønner jeg! Min vekt varierer 1-2 kg. Stort sett på matchvekt, men noen dager MYE mer!

Jeg la på meg 30kg første svangerskap så kjenner litt på angsten for vektøkning selv:-/
Spesielt nå når jeg veier en del kilo mer enn sist!

Mer klaging! :@
Skulle levert ny sykemelding til ene jobben og klarte ikke tanken på buss og mye gåing opp bakker osv så spurte min bestemor om hun kunne kjøre, jaudå. Hu kunne kjøre etter hun hadde vært på noe lunsj kl 12 en plass... Klokkå e 14:15 nå, ikke hørt et pip og hu svarer ikke telefonen sin... Jeg måtte vært på jobb før 15.

Hater å vente! Og hater følelsen av å ha blitt bare glemt av!

Hat vondt i magen :( heldigvis bare 1,5 time til jeg er ferdig åå jobb :)

Det skjønner jeg! Min vekt varierer 1-2 kg. Stort sett på matchvekt, men noen dager MYE mer!

Jeg la på meg 30kg første svangerskap så kjenner litt på angsten for vektøkning selv:-/
Spesielt nå når jeg veier en del kilo mer enn sist!

Tro meg jeg skjønner så følelsen :/
Gikk opp like mye ( les nærmere 40 kg med begge to og veide over 100 kg når jeg dro HJEM fra sykehuset)
Livredd for det nå .. så sikkert derfor jeg tar så på vei når jeg ser vekten har spretter 1.8kg på 1 uke :/

Flott det... så nå som jeg tok av meg sokkene at DER var det merker ja.. kan da vel ikke få vann i kroppen i uke 7 !!!!! Derfor jeg har gått opp 1.8 kg som dritt vekten viste idag da !!!:/

Første klageinnlegg fra meg!:
Åååå jeg er så kvaaaaalm, og magen er helt sykt oppblåst i kveld- bare såvidt jeg fikk på meg buksen da jeg var ferdig på jobb. Godt ingen andre var i garderoben da! :P Jeg er så trøtt, men klarer ikke legge meg ennå siden jeg nettop er kommet hjem fra seinvakt. Hadde også seinvakt i går så ingen av desemberdagene har jeg fått med meg når snuppa åpner pakkekalenderen sin :( (første kalenderen hennes!)
Syt og klag!

Sånn, der var den utblåsningen! Takk for meg! ;)

Blææææ. Skulle på jobb men etter frokost og en dusj stupte jeg til sengs og gråt i armene til sambo før jeg ringte og fikk mer sykemelding. Ikke i form i det hele tatt, muligens amøbeform....

Blææææ. Skulle på jobb men etter frokost og en dusj stupte jeg til sengs og gråt i armene til sambo før jeg ringte og fikk mer sykemelding. Ikke i form i det hele tatt, muligens amøbeform....

Hørtes ut som det eneste fornuftige! Husk at det varer ikke evig...det er det jeg forsøker å trøste meg med iallefall...!

Hørtes ut som det eneste fornuftige! Husk at det varer ikke evig...det er det jeg forsøker å trøste meg med iallefall...!
Jeg vet, men vet også at det er krise på jobben spesielt siden jeg allerede har hatt en uke vekke og det ikke er mer ledig tid før jul å få gjort ting på. Så får dårlig samvittighet. Men helsen er viktigst og når jeg egentlig ikke tør sette meg i bilen fordi jeg blir helt fjern, så er det best å lytte til kroppen

Back
Topp