Glemte å spise før eg sto opp idag... Har spydd så det holde nå og e sår i hals og vond i mage og rygg.. Eg så va så fornøyd så ikke hadde spydd på noen dager, 'kun' vært kvalmen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
og jeg som begynner å bli kvitt de greiene, tåler jo ikke at han har det no. Krysser fingrene for at han ikke har smittet mini, heldigvis sov han hos besteforeldrene i natt så ingen morgenkosekneking i sengen i dag tidligUtrolig lei meg når jeg så vekten hadde spretter opp 1.8 kg på 1 uke![]()
Nå får jeg flash back til de andre svangerskapene hvor jeg så ut som en hval![]()
Ikke har jeg spist så unødvendig mye mer heller enn normalt. Ble sushi på fredag og ordentlig julemat igår![]()
Nå må jeg tilbake på streng Grethe roede diett![]()
Er ikke bare litt vann i kroppen da? Min vekt varierer veldig om dagen. Kjenner på ringene at det er en del vann i omløp!
Aner ikke men ble bare skikkelig lei meg..
Har brukt 10 mnd på å gå ned 20 kg i vekt i år og når jeg nå ser vekten spretter så opp , på så kort tid , fikk jeg helt vondt![]()
Det skjønner jeg! Min vekt varierer 1-2 kg. Stort sett på matchvekt, men noen dager MYE mer!
Jeg la på meg 30kg første svangerskap så kjenner litt på angsten for vektøkning selv:-/
Spesielt nå når jeg veier en del kilo mer enn sist!
Blææææ. Skulle på jobb men etter frokost og en dusj stupte jeg til sengs og gråt i armene til sambo før jeg ringte og fikk mer sykemelding. Ikke i form i det hele tatt, muligens amøbeform....
Jeg vet, men vet også at det er krise på jobben spesielt siden jeg allerede har hatt en uke vekke og det ikke er mer ledig tid før jul å få gjort ting på. Så får dårlig samvittighet. Men helsen er viktigst og når jeg egentlig ikke tør sette meg i bilen fordi jeg blir helt fjern, så er det best å lytte til kroppenHørtes ut som det eneste fornuftige! Husk at det varer ikke evig...det er det jeg forsøker å trøste meg med iallefall...!