Lykkeligkjærring
Blir kjent med forumet
Gravid for 2 gang, ble gravid bare 6,5 mnd etter jentungen ble født. Har ikke noen kul, men er veldig oppblåst. Takler ikke at buksene strammer på magen. Jordmor mistenker at livmor er vendt bakover, så kanskje det tar litt tid føl kulen kommer 

. Men neida.
Magen har såvidt kommet nå, er i uke 36+2, men den er så høy, så hjelper ikke på løshuden.
Mannen mobber meg masse, haha, han sier jeg KANSKJE får 1 uke med stram mage, hvis jeg er heldig..
Dette er første, så håper magen kommer bedre neste gang

Får meg til å luuuuure på om det kan være to der inne? Er ikke særlig plaget med kvalme da, men det var jeg heller ikke i hele forrige svangerskap. Blir spennende med OTUL om noen uker
Glad jeg har otul på onsdag!
når hun var 9 mnd gravid så hadde hun mage på størrelse som min når jeg var 5/6 mnd gravid. Jeg har kortere overkropp og ikke så veldig høy i utgangspunktet (163 cm) og unge som var over 4 kg sist, så naturlig at den ble større og måtte vokse mer utover
Hun var litt høyere, lik lengde på overkropp og bein, bakovervendt livmor og bærte barn naturlig litt mer inn i kroppen, og en baby på rundt 3,1 kg da. Så man er forskjellige