Synes magen deres allerede?

Takk❤️ vi tenkte det samme som deg. Jeg hadde ingen planer om flere barn, fordi jeg blir så dårlig. Så vi ble egentlig glad når det var to. Vi hadde aldri blitt en familie på fem viss ikke:)
Ikke sant?! Det er samme jeg tenker :D Skal på TUL 19.juni så får bare vente og se:Heartred
 
Nr 2 på vei. Magen begynt å bli synlig nå siste uken (uke 11+0 i dag). Føler folk er litt mistenksom på magen min, men kan være jeg som inbiller meg ting.
 
Har begynt å få tydelig mage. Har bare én bukse som ikke strammer ubehagelig nå, så kjøpte litt gravidklær i går. Var helt nydelig å ha på gravidbukse :D
 
Jeg føler magen nå har voks bare på ett døgn! Og følelsen av å ekspandere i magen er grusom. Kjenner at det strekker litt i huden under navlen som har vært utstrekt én gang før og litt «redd» for at det blir heftigere strekkmerker etter denne kula som vokser inni her :smiley-ashamed004 nå ser alle andre magen min også tydelig. Lik som jeg var 5 mnd på vei sist. Er smånervøs for at magen blir svær og større enn sist når den var ganske stor med en 4 kg pudding inni der. Da spekker jeg seriøst:hilarious::smiley-ashamed004
 
Har tykk mage fra før så er vel heller det som gjør at jeg ser gravid ut, hihi;) Er mye oppblåst da, og det gjør jo magen enda større.. når jeg kjenner på magen stående kan jeg kjenne hvordan magen er bak "fasaden" og da er det en liiiten kul :cat: er 12+1 btw
 
Jeg føler magen nå har voks bare på ett døgn! Og følelsen av å ekspandere i magen er grusom. Kjenner at det strekker litt i huden under navlen som har vært utstrekt én gang før og litt «redd» for at det blir heftigere strekkmerker etter denne kula som vokser inni her :smiley-ashamed004 nå ser alle andre magen min også tydelig. Lik som jeg var 5 mnd på vei sist. Er smånervøs for at magen blir svær og større enn sist når den var ganske stor med en 4 kg pudding inni der. Da spekker jeg seriøst:hilarious::smiley-ashamed004
Med andremann kom magen raskere, men totalt ble den ikke større. Har hørt det gjelder veldig mange andre flergangs også, så får håpe du er en av de ;)

Smører magen med en kroppsolje fra L’occitane som jeg kan anbefale. Vet ikke om den faktisk forebygger strekkmerker, men jeg har hvert fall klart å unngå strekkmerker og kløe så langt.
 
jeg føler meg veldig gravid for tiden. Går bare med gravidklær og klarer ikkje skjule magen om jeg prøver engang. Uke 11 snart. Spent på hvor stor jeg blir:nailbiting:
 
jeg føler meg veldig gravid for tiden. Går bare med gravidklær og klarer ikkje skjule magen om jeg prøver engang. Uke 11 snart. Spent på hvor stor jeg blir:nailbiting:
Jeg byttet over til gravidklær jeg og nå, ga opp med bukse og hårstrikk.
Er 13+noe da, men bare en
 
Jeg byttet over til gravidklær jeg og nå, ga opp med bukse og hårstrikk.
Er 13+noe da, men bare en
Men selv om magen ikke er stor så blir man jo større. Husker jeg gikk med strikk i buksen lenge med førstemann. Nå begynte jeg rett på gravidklær istede for å klippe opp alle buksene mine :hilarious:
 
12+2 her og føler magen er like stor som minst uke 20 med førstemann! Går i store kjoler på jobb for å skjule det, men føler snart det viser uansett! Glad vi snart skal på TOUL så jeg forhåpentligvis kan si det etterpå
 
Her har magen kommet den siste uken og har måtte begynne med gravidbukser. Er 13+5 i dag.
 
Back
Topp