Jeg har en fra førGlemte å si gratulerer med tvillinger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en fra førGlemte å si gratulerer med tvillinger
Ikke sant?! Det er samme jeg tenker Skal på TUL 19.juni så får bare vente og seTakk vi tenkte det samme som deg. Jeg hadde ingen planer om flere barn, fordi jeg blir så dårlig. Så vi ble egentlig glad når det var to. Vi hadde aldri blitt en familie på fem viss ikke
Spennende!!Ikke sant?! Det er samme jeg tenker Skal på TUL 19.juni så får bare vente og se
Med andremann kom magen raskere, men totalt ble den ikke større. Har hørt det gjelder veldig mange andre flergangs også, så får håpe du er en av deJeg føler magen nå har voks bare på ett døgn! Og følelsen av å ekspandere i magen er grusom. Kjenner at det strekker litt i huden under navlen som har vært utstrekt én gang før og litt «redd» for at det blir heftigere strekkmerker etter denne kula som vokser inni her nå ser alle andre magen min også tydelig. Lik som jeg var 5 mnd på vei sist. Er smånervøs for at magen blir svær og større enn sist når den var ganske stor med en 4 kg pudding inni der. Da spekker jeg seriøst
Jeg byttet over til gravidklær jeg og nå, ga opp med bukse og hårstrikk.jeg føler meg veldig gravid for tiden. Går bare med gravidklær og klarer ikkje skjule magen om jeg prøver engang. Uke 11 snart. Spent på hvor stor jeg blir
Men selv om magen ikke er stor så blir man jo større. Husker jeg gikk med strikk i buksen lenge med førstemann. Nå begynte jeg rett på gravidklær istede for å klippe opp alle buksene mineJeg byttet over til gravidklær jeg og nå, ga opp med bukse og hårstrikk.
Er 13+noe da, men bare en
Så fin babymage skal noe til å skjule den nåVis vedlegget 407271
11+0 Gleder meg til vi kan fortelle, for jeg klarer ikke skjule det på jobb i det hele tatt lengre!