Synes magen deres allerede?

Gravid for 2 gang, ble gravid bare 6,5 mnd etter jentungen ble født. Har ikke noen kul, men er veldig oppblåst. Takler ikke at buksene strammer på magen. Jordmor mistenker at livmor er vendt bakover, så kanskje det tar litt tid føl kulen kommer :nailbiting:
 
Dere som har litt mage, er det helt nederst i magen der det begynte å vise først? Jeg føler at magen er litt rundere helt nederst, og det føles som overfylt urinblære når jeg presser litt for å kjenne på den.
 
Jeg husker ikke helt...men er det fra uke 12 at livmorkanten kan kjennes over skambeinet?
Er kun i uke 8+5, og kjenner ikke noe til hverken det ene eller det andre....
 
Merker dere at magen har blitt større? Strammer buksa? Mye oppblåst? Isåfall..hvor langt er dere påvei?
Jeg gleder meg mye til jeg begynner å få mage! .. men hittil synes det ikke i det heletatt selv om det er tidlig (10+4). :smiley-ashamed005
Sniker -

Jeg gledet meg og så sykt til mage! Har tidligere STORT vekttap, så har en del løshud, spesielt nederst på magen, og har i årevis gledet meg til graviditet og STRAM magexsmile9. Men neida. :inpain:Magen har såvidt kommet nå, er i uke 36+2, men den er så høy, så hjelper ikke på løshuden.:smiley-angry017 Mannen mobber meg masse, haha, han sier jeg KANSKJE får 1 uke med stram mage, hvis jeg er heldig..:whacky059 Dette er første, så håper magen kommer bedre neste gang:blob3
 
Sniker -

Jeg gledet meg og så sykt til mage! Har tidligere STORT vekttap, så har en del løshud, spesielt nederst på magen, og har i årevis gledet meg til graviditet og STRAM magexsmile9. Men neida. :inpain:Magen har såvidt kommet nå, er i uke 36+2, men den er så høy, så hjelper ikke på løshuden.:smiley-angry017 Mannen mobber meg masse, haha, han sier jeg KANSKJE får 1 uke med stram mage, hvis jeg er heldig..:whacky059 Dette er første, så håper magen kommer bedre neste gang:blob3
Hei! Har selv en del vektap og her er det myye mage nederste del...så ser greia med høy mage men fremdeles løshud nedre del.. :bored:
 
Uke 13+2 med nr 3. Har nok fått bittelitt mage (som er mye tidligere enn med de andre to), men tror ikke noen hadde klart å gjette at jeg er gravid enda. Føler meg bare litt småtjukk:smile
 
De siste to dagene føler jeg magen har vokst. Kveldsmage er som om jeg skulle vært i uke 17/18 med første. Andre gang nå. Men nå er magen liksom der litt på mårran og. Også føles det ut som magen «presser» seg ut på en måte. Ubehagelig følelse. Er vel sånn den utvider seg nå. Kjenner ikke så mye til ligamentsmerter enda, annet enn det er vondt å nyse noen ganger :smiley-ashamed004
Har kjent samme når jeg nyser! Tar meg ofte til magen når jeg skal nyse! Haha
 
Så og si ingen mage på morgenen, men på ettermiddag og kveld er den godt synlig :hilarious: Har bakovervendt livmor, noen som vet om det kan spille inn?

Kan lett skjule graviditeten enda og jeg venter tvillinger :) Nesten så jeg blir litt nervøs :bag: Glad jeg har otul på onsdag!
 
Jeg er veldig oppblåst på kvelden, men syns også jeg har litt mage om morgenen. Har aldri født før, men mistet fire ganger, sist i Oktober. Er akkurat som om magen denne gang kom mye tidligere. Kanskje siden det ikke er så alt for lenge siden sist?!
 
Jeg har alltid slitt med å kjenne livmoren, men hvor høyt skal den være nå? Kan den være midt mellom navle og skamben allerede? Tredjegangs på 4 år så går sikkert litt raskere da livmoren er godt tøyd allerede….

Lurer fordi jeg begynner å bli ganske sikker på at jeg kjenner liv, men er jo bare 11+3 og kjenner det høyere opp enn jeg trodde var mulig så tidlig. Skal sies at jeg er veldig følsom på sånne ting og har kjent liv unormalt tidlig med de to andre. Som førstegangs i uke 14 og som annengangs i uke 13. vet at morkaken ligger bak denne gangen også…
 
Jeg har alltid slitt med å kjenne livmoren, men hvor høyt skal den være nå? Kan den være midt mellom navle og skamben allerede? Tredjegangs på 4 år så går sikkert litt raskere da livmoren er godt tøyd allerede….

Lurer fordi jeg begynner å bli ganske sikker på at jeg kjenner liv, men er jo bare 11+3 og kjenner det høyere opp enn jeg trodde var mulig så tidlig. Skal sies at jeg er veldig følsom på sånne ting og har kjent liv unormalt tidlig med de to andre. Som førstegangs i uke 14 og som annengangs i uke 13. vet at morkaken ligger bak denne gangen også…
Tror det er litt individuelt hvor langt opp livmoren har kommet på denne tiden hos oss fleregangs. Selvom det er utrolig tidlig å kjenne liv uke 11 tenker jeg det er mulig! Kjente selv rundt uke 18 med første, uke 13 med andre og i uke 12 nå med tredje❤️
 
Så og si ingen mage på morgenen, men på ettermiddag og kveld er den godt synlig :hilarious: Har bakovervendt livmor, noen som vet om det kan spille inn?

Kan lett skjule graviditeten enda og jeg venter tvillinger :) Nesten så jeg blir litt nervøs :bag: Glad jeg har otul på onsdag!
Der er så ulikt hvordan man bærer barn i magen også, og kanskje bakovervendt livmor kan ha noe å si da hvis du feks har like lang/lengre overkropp enn lengde på bein(?) Har ei venninne som hadde det og hun hadde så fin liten mage helt til slutten :love017 når hun var 9 mnd gravid så hadde hun mage på størrelse som min når jeg var 5/6 mnd gravid. Jeg har kortere overkropp og ikke så veldig høy i utgangspunktet (163 cm) og unge som var over 4 kg sist, så naturlig at den ble større og måtte vokse mer utover:laughing002 Hun var litt høyere, lik lengde på overkropp og bein, bakovervendt livmor og bærte barn naturlig litt mer inn i kroppen, og en baby på rundt 3,1 kg da. Så man er forskjellige:love017
 
Der er så ulikt hvordan man bærer barn i magen også, og kanskje bakovervendt livmor kan ha noe å si da hvis du feks har like lang/lengre overkropp enn lengde på bein(?) Har ei venninne som hadde det og hun hadde så fin liten mage helt til slutten :love017 når hun var 9 mnd gravid så hadde hun mage på størrelse som min når jeg var 5/6 mnd gravid. Jeg har kortere overkropp og ikke så veldig høy i utgangspunktet (163 cm) og unge som var over 4 kg sist, så naturlig at den ble større og måtte vokse mer utover:laughing002 Hun var litt høyere, lik lengde på overkropp og bein, bakovervendt livmor og bærte barn naturlig litt mer inn i kroppen, og en baby på rundt 3,1 kg da. Så man er forskjellige:love017
Det er så godt med sånne betryggende svar! :love017 Jeg er 175 cm høy, lang overkropp og bakovervendt livmor, så jeg bærer de nok godt inni! Med andremann, som var 4000gr når han kom, kjente jeg vel ikke toppen av livmor før den plutselig var høyt oppe - samt at magen plutselig over natta poppa :hilarious: Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive og roe ned nervene mine ❤️
 
Back
Topp