Synes magen deres allerede?

Det er så godt med sånne betryggende svar! :love017 Jeg er 175 cm høy, lang overkropp og bakovervendt livmor, så jeg bærer de nok godt inni! Med andremann, som var 4000gr når han kom, kjente jeg vel ikke toppen av livmor før den plutselig var høyt oppe - samt at magen plutselig over natta poppa :hilarious: Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive og roe ned nervene mine ❤️
Ja ikke sant :D :love017 Null stress. Bare hyggelig å kunne prate. Man er jo så forskjellig i kropp i utgangspunktet og i graviditet at.:Heartred
 
Ja ikke sant :D :love017 Null stress. Bare hyggelig å kunne prate. Man er jo så forskjellig i kropp i utgangspunktet og i graviditet at.:Heartred
Det er heelt sant! Og det er så fort gjort å sammenligne seg med andre gravide - der er i alle fall jeg veldig god :angelic:
 
Det er heelt sant! Og det er så fort gjort å sammenligne seg med andre gravide - der er i alle fall jeg veldig god :angelic:
Jaaa jeg og. Akkurat nå så er det en dårlig periode der andre egentlig ikke ser at jeg er gravid (vises mest på kvelden) og at jeg har mistet muskler og blitt slapp i fisken :laughing002 :smiley-ashamed004 Føler meg sååå ufresh og skulle ønske jeg var en av de som heller fikk litt større rumpe og lår i svangerskapet.:wacky: Herlighet som jeg håper at jeg får trent litt snart
 
Jaaa jeg og. Akkurat nå så er det en dårlig periode der andre egentlig ikke ser at jeg er gravid (vises mest på kvelden) og at jeg har mistet muskler og blitt slapp i fisken :laughing002 :smiley-ashamed004 Føler meg sååå ufresh og skulle ønske jeg var en av de som heller fikk litt større rumpe og lår i svangerskapet.:wacky: Herlighet som jeg håper at jeg får trent litt snart
Jeg er en av de som får større rumpe og lår i svangerskap og trives ikke med det. Så forskjellige kan man være:laughing002
 
Jeg er en av de som får større rumpe og lår i svangerskap og trives ikke med det. Så forskjellige kan man være:laughing002
Jeg også. Jeg spjæra ene gravidbuksa da jeg gikk med andremann. Under rumpa, godt synlig for alle andre utenom meg selv, som ikke la merke til det før noen sa fra etter jeg hadde gått rundt sånn i selskap i en time… :wacky:
 
Jaaa jeg og. Akkurat nå så er det en dårlig periode der andre egentlig ikke ser at jeg er gravid (vises mest på kvelden) og at jeg har mistet muskler og blitt slapp i fisken :laughing002 :smiley-ashamed004 Føler meg sååå ufresh og skulle ønske jeg var en av de som heller fikk litt større rumpe og lår i svangerskapet.:wacky: Herlighet som jeg håper at jeg får trent litt snart
Kjenner virkelig på det samme! Var i grunn veldig aktiv tidligere og trente styrke ganske ofte, nå er det ingenting - føler meg som en vridd klut :wtf: Satser på et bedre 2. trimester for oss begge to!

Og den der; vises ikke at jeg er gravid, men likevel passer INGEN av klærne mine lenger :hilarious:
 
Kjenner virkelig på det samme! Var i grunn veldig aktiv tidligere og trente styrke ganske ofte, nå er det ingenting - føler meg som en vridd klut :wtf: Satser på et bedre 2. trimester for oss begge to!

Og den der; vises ikke at jeg er gravid, men likevel passer INGEN av klærne mine lenger :hilarious:
Haha hoff :wacky: nytter ikke at samboer synes jeg er fin heller. Kommer seg vel forhåpentligvis ila 2 trimester! Krysser alle fingre.
Jepp! Haha det er akkurat sånn jeg og har det nå:hilarious: blir så lett kvalm hvis noe bare strammer litt også!
 
9+3 :hilarious: Får meg til å luuuuure på om det kan være to der inne? Er ikke særlig plaget med kvalme da, men det var jeg heller ikke i hele forrige svangerskap. Blir spennende med OTUL om noen uker:HeartredVis vedlegget 406474
Jeg er så stor nå og jeg har to i magen :hilarious: Meeen det er jo så ulikt fra person til person. Spennende uansett da. Håper du på tvillinger?:)
 
Jeg har alltid slitt med å kjenne livmoren, men hvor høyt skal den være nå? Kan den være midt mellom navle og skamben allerede? Tredjegangs på 4 år så går sikkert litt raskere da livmoren er godt tøyd allerede….

Lurer fordi jeg begynner å bli ganske sikker på at jeg kjenner liv, men er jo bare 11+3 og kjenner det høyere opp enn jeg trodde var mulig så tidlig. Skal sies at jeg er veldig følsom på sånne ting og har kjent liv unormalt tidlig med de to andre. Som førstegangs i uke 14 og som annengangs i uke 13. vet at morkaken ligger bak denne gangen også…
Jeg kjenner også liv nå :Heartpink :Heartblue Er i uke 13+3 eller 12+5
 
Tror det er litt individuelt hvor langt opp livmoren har kommet på denne tiden hos oss fleregangs. Selvom det er utrolig tidlig å kjenne liv uke 11 tenker jeg det er mulig! Kjente selv rundt uke 18 med første, uke 13 med andre og i uke 12 nå med tredje❤️
Kjenner du livmoren din? Hvor høyt er den? Hvor høy er du? Ser ut som du er på 3 tette du og så sikkert litt sammenlignbart ;)
 
Kjenner du livmoren din? Hvor høyt er den? Hvor høy er du? Ser ut som du er på 3 tette du og så sikkert litt sammenlignbart ;)
Trooor jeg kjenner kanten ca 2-3 fingre under navlen når jeg ligger på ryggen. Er 169 :happy: 14+1 i dag
 
Det er heelt sant! Og det er så fort gjort å sammenligne seg med andre gravide - der er i alle fall jeg veldig god :angelic:
Tror man har bekymringer uansett. Jeg syntes jo jeg har for stor mage allerede og blir bekymret for hvor stor den kommer til å bli, så jeg syntes du er heldig som har god plass. Jeg er 174cm men laaange bein og kort overkropp.
 
Jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter :laughing001 Fikk bare beskjed på OTUL at de allerede er oppe ved navlehøyde, så regner med at livmoren også må være der da? Eller?
Hahah ja, det er en forutsetning for at babyene også kan være der :p
Jeg har heller aldri klart å kjenne livmoren selv om mange finner den lett som bare det. Treffer liksom ikke noen «kant» - alt er bare mykt haha
 
Jeg er så stor nå og jeg har to i magen :hilarious: Meeen det er jo så ulikt fra person til person. Spennende uansett da. Håper du på tvillinger?:)
Vet ikke helt :hilarious: I utgangspunktet tenkte vi å gi oss på to barn, så hvis det er tvillinger får vi tre:p samtidig har jeg ikke slått tanken om tre barn helt fra meg, så om det er tvillinger slipper vi å vurdere frem og tilbake:hilarious::Heartred Men like fornøyd med både én og to!
 
Back
Topp