Synes magen deres allerede?

Jeg har fått en bump som er vanskelig å skjule! Er barn nr 3 og jeg har ikke fått mage så tidlig med de to andre.
 
Mitt sjette barn og har fått mage allerede. Har litt på magen ifra før.
 
Barn nr 3, 11+0 og har synlig mage. Er oppblåst og hadde litt mage fra før. Føler jeg ser mest tjukk ut :facepalm:
 
Jaa. Dette er nr 2 så forventet at det skulle komme tidligere. Men føler jeg ser mest oppblåst ut. Skulle ønske det syntes mer fordi dette er en sånn «rar» mageperiode :laughing002
 
Har fått litt mage ja Nå er det sånn at andre ser det om jeg ikke går i litt store gensere f.eks Uke 12+3
 
Barn nr 6 og er litt fluffy ifra før, men har fått mage allerede, ja :love017 er 12+6
 
Barn nr 4 og mag fra før, treg mage og veldig oppblåst så ser gravid ut i noen klær og ellers tjukk :joyful: Gleder meg til mer tydelig gravidmage
 
12+1 her, og synes magen har fått en annen fasong... Liksom litt «spissere» vinkel sett fra siden :hilarious: Men sikkert bare luft, innbilning og ønsketenkning!
 
9+3 her og ser ut som jeg er 8 mnd på vei om kveldene :laughing002 Men det er dessverre en kombinasjon mellom å være veldig oppblåst og treig mage.
 
11+6 og magen synes godt. Bruker store gensere og baggy klær for å skjule det. Barn 2 og slank/ normal ellers
 
Åhhh så gøy med alle som viser! Er 10+4 og vises nada. Første barn. Mest oppblåst, så om kveldene føler jeg meg litt stor, men bom. Helt vanlig neste morgen og ut over dagen. Har ikke gått opp ett gram heller gleeeder meg til jeg vises!
 
Jeg har en veldig synlig kul ❤️ På utenlandsferien min nå ble jeg ved to ulike anledninger spurt om jeg ville gå på toalettet før de andre som stod i kø siden jeg er gravid. (Jeg takket nei, men veldig koselig)
 
Vises av og til, men ikke sånn synlig gravid. Barn nr. 2, 13 uker på vei :)
 
De siste to dagene føler jeg magen har vokst. Kveldsmage er som om jeg skulle vært i uke 17/18 med første. Andre gang nå. Men nå er magen liksom der litt på mårran og. Også føles det ut som magen «presser» seg ut på en måte. Ubehagelig følelse. Er vel sånn den utvider seg nå. Kjenner ikke så mye til ligamentsmerter enda, annet enn det er vondt å nyse noen ganger :smiley-ashamed004
 
Back
Topp