Jeg våkner så tidliglørdag og søndag våknet jeg 07.15, og i dag våkner jeg 04.15!!!!!
Jeg sliter med det samme!
Trenger for øvrig litt trøst tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg våkner så tidliglørdag og søndag våknet jeg 07.15, og i dag våkner jeg 04.15!!!!!
«Godt» å høre at vi er flere morgenfuglerJeg sliter med det samme!
Trenger for øvrig litt trøst tror jegEr altså så sinnssykt dårlig, har intens hodepine og er så utrolig uggen. Ikke sånn spykvalm men bare… kjempedårlig. Jeg tok en negativ selvtest for covid men jeg blir så usikker allikevel, er dette graviditeten som herjer liksom? Føles typ som jeg har vært på grisefylla og har 10 forskjellige alvorlige vitaminmangler hvis det gir mening, kroppen er bare helt ubrukelig.
«Godt» å høre at vi er flere morgenfugler
skjønner skikkelig godt at det er kjipt å føle at kroppen ikke spiller på lagkorona kan jo slå ut etter symptomene oppstår, så kanskje ta en ny hjemmetest? Hvis ikke er det nok bare kroppen som reagerer på å gro et lite menneske
![]()

Mer kvalm på ettermiddag/kveld, sånn har jeg ikke vært tidligere da jeg bare var uggen når jeg ble sulten. Flere som er mer uvel på ettermiddag/kveld enn morgen?

MEN! Jeg gleder meg over hver og en av dem! Gleder meg bare til alle rundt meg kan få vite hvorfor jeg er som jeg erTror det er helt vanlig at det går litt opp og ned med symptomer. Ikke at jeg har så mye erfaring siden dette er min først, men har lest en god del på forumet her disse månedeneI dag kjenner jeg meg plutselig utrolig "vanlig" og "ugravid" med null symptomerBlir redd av sånt!
Hvordan er det idag da?
Nå våkner jeg skrubbsulten!

Tror det er helt vanlig at det går litt opp og ned med symptomer. Ikke at jeg har så mye erfaring siden dette er min først, men har lest en god del på forumet her disse månedeneHvordan er det idag da?