Symtpomer

Velkommen i klubben. Her går det i riskjeks og farris. ♥️

Fytti. Klem til deg! Føler meg litt bedre med en gang jeg har spist litt. Men nå etter frokost kjenner jeg det kommer snikende igjen:smiley-ashamed008
 
Våkner og er kvalm. Synes dette var litt vel tidlig med kvalmen...
Samme her, første gang dette svangerskapet. Ikke nok til at jeg brekker meg, men. Jeg skal ikke klage, for svangerskapet er svært ønsket, og visstnok er kvalme forbundet med signifikant lavere sannsynlighet for spontanabort.
 
Samme her, første gang dette svangerskapet. Ikke nok til at jeg brekker meg, men. Jeg skal ikke klage, for svangerskapet er svært ønsket, og visstnok er kvalme forbundet med signifikant lavere sannsynlighet for spontanabort.

Det er plagsomt uansett hvordan kvalme man har. Føler med deg!:Heartred
Har ikke hørt det om kvalme, da skal jeg ta det som et godt tegn, siden jeg er så bekymret.
 
Jeg….er….sååå….TRØTT :hungover:

kan sove held natta, legger meg med guttungen 19:30 og sover 12 timer….like trøtt igjen få timer senere:hilarious:
Nylig hatt covid så tenker det er en kombinasjon av det og hormoner :bored::hungover::hilarious:

Puppene er blitt veldig ømme den siste tiden og skal meget lite til før jeg griner/kjefter :bored::wacky::(:shy:
 
Når er det vanlig at kvalmen kommer?:think005 Er bare svimmel og ør i hodet, ekstremt trøtt++ de andre vanlige symptomene:p.Men ingen kvalme:wideyed:
Er 6+0 nå:love7
 
Last edited:
Når er det vanlig at kvalmen kommer?:think005 Er bare svimmel og ør i hodet, ekstremt trøtt++ de andre vanlige symptomene:p.Men ingen kvalme:wideyed:
Er i uke 6 nå:love7
Er noen som ikke får kvalme :p
Jeg var ikke særlig kvalm sist svangerskap :)
Ikke nå heller :)
 
Er det noen som har erfaring med å kjenne på angst, rett og slett, under svangerskapet? Da mener jeg ikke panikk eller kaotiske følelser over omveltningene i livet, bekymringer for hva som kommer etc. Men bare en helt generalisert følelse av angst i kroppen uten at det skyldes noe spesifikt? Jeg har slitt litt med dette tidligere, det har blitt bedre de siste par årene, men i dag våknet jeg opp og bare kjenner meg sånn... stressa, engstelig uten at jeg klarer sette fingeren på hvorfor. Kaldsvetter i hendene, rister med benet når jeg sitter stille og føler at "noe skal skje" liksom. Er ikke veldig redd for å miste akkurat nå, eller altså, tror ikke det er det som ligger og murrer i bakhodet og forårsaker en sånn kroppslig reaksjon. Tenkte kanskje det kan ha en sammenheng med alle hormonene som herjer, men har ikke hørt noen snakke om det før.
 
Foresten er jeg i uke 7? Når jeg er 6+0? Blir helt forvirret her :hilarious:
Spørs hvem du spør. Appene mine sier uke 7 på 6+0, mens helsepersonell jeg har møtt ville sagt uke 6 på 6+0.
 
Spørs hvem du spør. Appene mine sier uke 7 på 6+0, mens helsepersonell jeg har møtt ville sagt uke 6 på 6+0.

Hehe takk, da er det vel greit å følge det helsepersonellet sier:p ble litt gira når jeg lastet ned appen preglife og den sa jeg var i uke 7 :rolleyes::hilarious:
 
Er det noen som har erfaring med å kjenne på angst, rett og slett, under svangerskapet? Da mener jeg ikke panikk eller kaotiske følelser over omveltningene i livet, bekymringer for hva som kommer etc. Men bare en helt generalisert følelse av angst i kroppen uten at det skyldes noe spesifikt? Jeg har slitt litt med dette tidligere, det har blitt bedre de siste par årene, men i dag våknet jeg opp og bare kjenner meg sånn... stressa, engstelig uten at jeg klarer sette fingeren på hvorfor. Kaldsvetter i hendene, rister med benet når jeg sitter stille og føler at "noe skal skje" liksom. Er ikke veldig redd for å miste akkurat nå, eller altså, tror ikke det er det som ligger og murrer i bakhodet og forårsaker en sånn kroppslig reaksjon. Tenkte kanskje det kan ha en sammenheng med alle hormonene som herjer, men har ikke hørt noen snakke om det før.

Da er du på alerten, du. Jeg har hatt angst en del tidligere. Har ikke det nå, men har kjent på at det kan føles ut som om jeg har adrenalin disse dagene. Det nevnte jeg faktisk for kjæresten min igår. Ingen trøst fra meg, men kan virke som om det er noe av det samme.
 
Ja så koselig :D spennende å se med disse små frøa om de holder seg nå ! :O kjenner dette er en super spennende tid, og kan ikke vente til jeg skal på UL!

Helt enig! En stor lykke følelse og mye nerver på at alt skal gå fint:shy: Når skulle du til UL? :love7
 
Jeg utsatte den etter anbefaling fra min gyn, til 18/3 :D er da 7+5(tror jeg) så da var det mer å se sa hun :D du da ?

Min gyno/lege satt meg opp på torsdag, da er jeg 6+3 :D må nok ta en til rundt i uke 11 for å se mer. Men veldig betryggende å få time så tidlig:happy:
Kanskje jeg får se et bankende hjerte :love7
 
Takk for svar ang ukene mine :p

Siden det er en symptom tråd, er det noen andre som opplever at de er svimmel, eller sånn ør i hodet. :schocked028
Vanskelig å beskrive følelsen... Lurer på om det er mangel på noe, eller bare hormoner som styrer på. :confused:
 
Back
Topp