Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjenner det innimellom. Har lest at det bare er livmoren som vokser og strekker på seg, mao helt ufarligNoen andre som kjenner litt små stikk inni mellom ? Er det vanlig/ufarlig?
Sammma her. River kjøkken nu å svetter å peser og stuptrøtt. HahaPuster og peser som en 120 år gammel kolspasient når jeg anstrenger meg litt. Samtidig som jeg svetter under puppene.
Er og kvalm om formiddag/ettermiddag og nattLigamentsmerter ved plutselige bevegelser, og så utrolig trøtt og ettermiddags-kvalm (ikke hørt om før )
Jeg gjør også det kan faktisk ikke huske sist jeg sov til klokken var over 7Flere som våkner ekstremt tidlig? Siste uka har jeg våkna i 4-5 tiden, men nå tar det kaka. Våkna 3 og er ekstremt sulten. Føles som magen går innover
Jeg gjør også det kan faktisk ikke huske sist jeg sov til klokken var over 7
EeenigJeg syns ikke noe om å starte denne trenden allerede nå, gi meg litt tid å forberede meg på liksom
Flere som våkner ekstremt tidlig? Siste uka har jeg våkna i 4-5 tiden, men nå tar det kaka. Våkna 3 og er ekstremt sulten. Føles som magen går innover
Jaa!! Er så sykt lei... Prøvde å holde meg våken lenger enn 21 i går og tok til og med en valium før jeg la meg, men spretter fortsatt opp kl 6, lys våken