Symtpomer

Ligamentsmerter ved plutselige bevegelser, og så utrolig trøtt og ettermiddags-kvalm (ikke hørt om før :hilarious:)
 
Puster og peser som en 120 år gammel kolspasient når jeg anstrenger meg litt. Samtidig som jeg svetter under puppene.
 
Litt kvalm, litt ømme bryster så egentlig veldig lite symptomer sammenlignet med sist svangerskap. Da kastet jeg opp nesten 4mnd i strekk. Så ut i fra symptomer virker det som det er en gutt, men ut i fra hva jeg spiser å det jeg higer etter der så er det tegn til jente :laughing002
 
Flere som våkner ekstremt tidlig? Siste uka har jeg våkna i 4-5 tiden, men nå tar det kaka. Våkna 3 og er ekstremt sulten. Føles som magen går innover:wideyed:
 
Flere som våkner ekstremt tidlig? Siste uka har jeg våkna i 4-5 tiden, men nå tar det kaka. Våkna 3 og er ekstremt sulten. Føles som magen går innover:wideyed:

Jaa!! Er så sykt lei... Prøvde å holde meg våken lenger enn 21 i går og tok til og med en valium før jeg la meg, men spretter fortsatt opp kl 6, lys våken :sour:
 
Jaa!! Er så sykt lei... Prøvde å holde meg våken lenger enn 21 i går og tok til og med en valium før jeg la meg, men spretter fortsatt opp kl 6, lys våken :sour:

Jeg var også lengre oppe i går kveld enn vanlig, men det hjalp ikke da jeg våkna og var skrubbsulten.
Før graviditeten så var jeg vant til å faste til 11-12, men det hadde jeg ikke hatt sjans til nå:hilarious:
Ble havregryn før noe som helst da vi stod opp nå:hilarious:
 
Jeg måtte ta meg sammen for å ikke begynne å gråte i går når samboeren fortalte at han hadde kjøpt tandori-mix fra Saritas og ikke Toro :oops:
 
Syyyykt trøtt om dagen, måtte sove 2,5 time på sofaen i går før jeg gikk å la meg med minsten :hilarious:
Sykt såre nipler og ellers ligamentsmerter:dummy1::Heartpink
 
Syyykt trøtt om dagen, sitter å løser en eksamens case nå:wtf:,holder på å sovne :sleep011:shifty:
 
Back
Topp