Symtpomer

Har nesten ingen symptomer. Fortsatt ømme bryster, sykt trøtt på dagtid, men ellers merker jeg ingenting

Kort lunte, mye ligamentsmerter, trøtthet som bare slår meg i trynet plutselig! Og så har jeg blitt så ufattelig sulten. Sånn typ blir jeg sulten så blir jeg skrubbsulten. Finnes visst kun mett og sulten hos meg nå. Og brystene er jo blitt så vonde at man kan gråte når noe/n er borti.. Gråter et par ganger om dagen, fordi jeg plutselig synes synd på noen, eller fordi jeg er så glad:joyful:

Murring i nedre delen av magen og vonde pupper. Har ikke lyst på sjokolade lengre. Før gikk eg å små spiste. Nå spiser eg hvis eg for tilbud om det men ikke store mengder. Det er ikke akkurat det verste :oops:;)

Jeg er så konstant UTMATTET og så utrolig uggen. Som en konstant sykdomsfølelse. Er så sliten og lei :(

I dag har jeg en skikkelig kort lunte og er veldig emosjonell. Skal bli en spennende dag! Har allerede advart mannen :sorry:

Ooooog der kom kvalmen og den sinnsyke trøttheten. Og vi har svigermor på besøk hele helgen. Jeg vil sove!!

Trøtt... Tok en strimmeltest idag da vi kom hjem. Den var blitt mye sterkere enn den igår. Jobber kroppen masse nå eller? Er jo trøttere enn trøttest. Kan sovne hele tiden. Gruer meg allerede til jobb mandag

Helt utslitt i dag, migrene, humørsvingninger og økt matlyst. Var ute et par timer på shopping, det var visst nok til å gjøre meg kaputt i dag.

Trøtt... Tok en strimmeltest idag da vi kom hjem. Den var blitt mye sterkere enn den igår. Jobber kroppen masse nå eller? Er jo trøttere enn trøttest. Kan sovne hele tiden. Gruer meg allerede til jobb mandag
Vet du hva, det samme skjedde meg. I dag ble det skrudd på en bryter.

Ligamentsmerter har virkelig meldt sin ankomst i dag! Det er utmattende når det holder på leeeeenge.

Åsså, her kan jeg ikke le engang uten at det strekker til. Det har virkelig tatt seg opp her de siste dagene.

Åsså, her kan jeg ikke le engang uten at det strekker til. Det har virkelig tatt seg opp her de siste dagene.

Samme her! Nå har vi golfet ute i dag, og jeg sitter i bilen mens mannen handler mat nå. Er så sliten og hatt småvondt lenge nå. Lengter etter sofaen :oops:

Samme her! Nå har vi golfet ute i dag, og jeg sitter i bilen mens mannen handler mat nå. Er så sliten og hatt småvondt lenge nå. Lengter etter sofaen :oops:

Da blir det ekstra godt å slappe av på sofaen!

Hormoner er det rareste!! Jeg så en reportasje på NRK om en mann som mistet kona til korona, hvor han sa at han ønsket mer tid med henne. Altså, jeg hylgrein. Så slo mannen en vits, og jeg lo meg i hjæl. Så etterpå bare rant tårene og han spurte om jeg var lei meg eller om jeg lo, men det visste jeg ikke, mens jeg både lo og gråt.

Hormoner er det rareste!! Jeg så en reportasje på NRK om en mann som mistet kona til korona, hvor han sa at han ønsket mer tid med henne. Altså, jeg hylgrein. Så slo mannen en vits, og jeg lo meg i hjæl. Så etterpå bare rant tårene og han spurte om jeg var lei meg eller om jeg lo, men det visste jeg ikke, mens jeg både lo og gråt.

hadde det slikt med første, det er litt snodig, men helt innafor :D

Back
Topp