Friluftslivmamma_3
Elsker forumet
Har nesten ingen symptomer. Fortsatt ømme bryster, sykt trøtt på dagtid, men ellers merker jeg ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt vi er fler. Hvor langt er du på vei?Har nesten ingen symptomer. Fortsatt ømme bryster, sykt trøtt på dagtid, men ellers merker jeg ingenting
Godt vi er fler. Hvor langt er du på vei?
Har nesten ingen symptomer. Fortsatt ømme bryster, sykt trøtt på dagtid, men ellers merker jeg ingenting
Vet du hva, det samme skjedde meg. I dag ble det skrudd på en bryter.Trøtt... Tok en strimmeltest idag da vi kom hjem. Den var blitt mye sterkere enn den igår. Jobber kroppen masse nå eller? Er jo trøttere enn trøttest. Kan sovne hele tiden. Gruer meg allerede til jobb mandag
Jeg trente bein i dag. Har vært helt kake på sofaen i 4 timer nå.Helt utslitt i dag, migrene, humørsvingninger og økt matlyst. Var ute et par timer på shopping, det var visst nok til å gjøre meg kaputt i dag.
Ligamentsmerter har virkelig meldt sin ankomst i dag! Det er utmattende når det holder på leeeeenge.
Vet du hva, det samme skjedde meg. I dag ble det skrudd på en bryter.
Åsså, her kan jeg ikke le engang uten at det strekker til. Det har virkelig tatt seg opp her de siste dagene.
Samme her! Nå har vi golfet ute i dag, og jeg sitter i bilen mens mannen handler mat nå. Er så sliten og hatt småvondt lenge nå. Lengter etter sofaen
Hormoner er det rareste!! Jeg så en reportasje på NRK om en mann som mistet kona til korona, hvor han sa at han ønsket mer tid med henne. Altså, jeg hylgrein. Så slo mannen en vits, og jeg lo meg i hjæl. Så etterpå bare rant tårene og han spurte om jeg var lei meg eller om jeg lo, men det visste jeg ikke, mens jeg både lo og gråt.