Symtpomer

Jeg er også merkelig nok veldig støl i lårene, og da jeg googlet var så klart blodpropp det første som kom opp..... Og nå har jeg noia:(
Det er nok ikke det kjære deg :Heartpink men skjønner man blir redd:Heartred er nok noe annet eller bare hormoner:love2
 
Diaren min har gitt seg og minsten har spydd ut hele senga vår i natt, så var nok bare omgangssyken :confused2

men merker økt utflod(kremete), ekstrem trøtthet og mer stramming i underlivet og nedre del av magen:dummy1::Heartpink tok å sjekket hcg stigningen på mandag og i går, var kun 89 på mandag men 200 i går, så den dobles hvertfall og det er godt å vite :love017
 
Det er nok ikke det kjære deg :Heartpink men skjønner man blir redd:Heartred er nok noe annet eller bare hormoner:love2
Takk! Det hjelper <3 Min bestevenninne er sykepleier og er den som vanligvis beroliger meg når jeg får et hypokonder-øyeblikk, så kommer nok til å plage livet av henne over de neste månedene :happy090
 
Takk! Det hjelper <3 Min bestevenninne er sykepleier og er den som vanligvis beroliger meg når jeg får et hypokonder-øyeblikk, så kommer nok til å plage livet av henne over de neste månedene :happy090
Det er godt :) kjenner meg igjen, veldig fort gjort å henvende seg til DR Google som ikke alltid er så lurt :p hehe
Godt du har henne :Heartpink
 
Har ikke meldt meg offisielt inn enda, men altså… Jeg er så sinnsykt følsom/irritert/irrasjonell (spørs hvem du spør) at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Isted gikk jeg grinende fra sofaen med teppet sleppende etter meg fordi jeg måtte jobbe litt på pc-en. Er dette normalt? :anyone:anyone Spør for en venn…
 
Har ikke meldt meg offisielt inn enda, men altså… Jeg er så sinnsykt følsom/irritert/irrasjonell (spørs hvem du spør) at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Isted gikk jeg grinende fra sofaen med teppet sleppende etter meg fordi jeg måtte jobbe litt på pc-en. Er dette normalt? :anyone:anyone Spør for en venn…
Ja helt normalt :hilarious: jeg var slik med førstemann:bag: ble jeg frustrert over noe gråt jeg, var jeg sliten gråt jeg og ble jeg sint gråt jeg:happy::hilarious::hungover:
 
Takk for svar. På en måte godt å høre, samtidig er jeg litt spent på tiden fremover kjenner jeg :smiley-angry017:smiley-ashamed008:dance018
Hehe ja velkommen til hormonkarusellen :wacky::hilarious:
Mannen er litt forberedt denne gang men han skjønte lite sist :hilarious:
Det er jo bare for en periode, å ett godt tegn at det er endringer i kroppen pga hormonene og baby:p
 
Hehe ja velkommen til hormonkarusellen :wacky::hilarious:
Mannen er litt forberedt denne gang men han skjønte lite sist :hilarious:
Det er jo bare for en periode, å ett godt tegn at det er endringer i kroppen pga hormonene og baby:p
Ja, tror han skjønte fint lite isted stakkars :hilarious: Ønsker han lykke til :angelic: men verdt det er det jo :love7
 
Har ikke meldt meg offisielt inn enda, men altså… Jeg er så sinnsykt følsom/irritert/irrasjonell (spørs hvem du spør) at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Isted gikk jeg grinende fra sofaen med teppet sleppende etter meg fordi jeg måtte jobbe litt på pc-en. Er dette normalt? :anyone:anyone Spør for en venn…

Haha, unnskyld at jeg ler, men kjenner meg så godt igjen. Samboeren min har også blitt ganske forvirra av meg innimellom men har nå begynt å akseptere at det bare er hormonene så vi ler det bort sammen :whacky011
 
Har ikke meldt meg offisielt inn enda, men altså… Jeg er så sinnsykt følsom/irritert/irrasjonell (spørs hvem du spør) at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Isted gikk jeg grinende fra sofaen med teppet sleppende etter meg fordi jeg måtte jobbe litt på pc-en. Er dette normalt? :anyone:anyone Spør for en venn…
Ååååh jeg leeeer :p jeg ser det for meg med pleddet, haha. Jeg var også sånn i 1. trimester.
 
Har definitivt en «baby bump», er ikke oppblåst, nylig vært på do… så dette MÅ jo være livmoren som er vokst noe innmari. I uke 6!!! Jeg sa til samboer «tenk om det er tvillinger» og vi ble ganske bleke begge to
 
Jeg er bare trøtt og sliten foreløpig. Og har litt stikninger og murring av og til.. er 4+5.
 
Noen andre som har erfaring med sår/vond korsrygg tidlig i svangerskapet? Har hatt lite symptomer siste dagene (bortsett fra trøtt), men har hatt litt økende ubehag i korsryggen. Noen som he god erfaring med det? Forrige svangerskap hadde jeg ikke det før samme dag som vi oppdaget at jeg hadde mistet, så jeg har bare dårlig erfaring med vond korsrygg hehe. Testene stiger, så er nok bare jeg som overanalyserer alt, men merker ryggen er veldig plagsom nå.
 
Noen andre som har erfaring med sår/vond korsrygg tidlig i svangerskapet? Har hatt lite symptomer siste dagene (bortsett fra trøtt), men har hatt litt økende ubehag i korsryggen. Noen som he god erfaring med det? Forrige svangerskap hadde jeg ikke det før samme dag som vi oppdaget at jeg hadde mistet, så jeg har bare dårlig erfaring med vond korsrygg hehe. Testene stiger, så er nok bare jeg som overanalyserer alt, men merker ryggen er veldig plagsom nå.
Jeg merker det på venstre side i ryggen… nesten litt sånn bekkenplager da det går ned i lysken og ned i bene. Slet veldig med bekkenet med guttungen på 4 så forventer nesten det denne gang å :p

Jeg tror det er veldig vanlig å ha vondt i ryggen/korsryggen. Så lenge det ikke er sammen med blod :)
 
Jeg merker det på venstre side i ryggen… nesten litt sånn bekkenplager da det går ned i lysken og ned i bene. Slet veldig med bekkenet med guttungen på 4 så forventer nesten det denne gang å :p

Jeg tror det er veldig vanlig å ha vondt i ryggen/korsryggen. Så lenge det ikke er sammen med blod :)
Godt å høre. Ingen blod, og ikke smerter i magen (hadde magesmerter i kombinasjon med ryggsmerter når jeg mistet sist). Bare syns det føltes litt tidlig å få så plagsomme ryggplager, men kan hende det går litt over etterhvert. :shy:
 
Godt å høre. Ingen blod, og ikke smerter i magen (hadde magesmerter i kombinasjon med ryggsmerter når jeg mistet sist). Bare syns det føltes litt tidlig å få så plagsomme ryggplager, men kan hende det går litt over etterhvert. :shy:
ja samme her, men dette er ikke de smertene. Her er det kun korsrygg og hofte/lysk :hungover: trodde i går det var blod på gang men kun vanlig utflod, det er nytt for meg denne gange. Livredd det er blod hver gang jeg kjenner noe:wideyed:

men dette må bare gå bra for oss denne gangen :dummy::dummy1::Heartblue:Heartpink
 

Vedlegg

  • FC72B602-581A-4DC5-95F8-75962C265E14.png
    FC72B602-581A-4DC5-95F8-75962C265E14.png
    387,2 KB · Visninger: 39
Noen andre som har erfaring med sår/vond korsrygg tidlig i svangerskapet? Har hatt lite symptomer siste dagene (bortsett fra trøtt), men har hatt litt økende ubehag i korsryggen. Noen som he god erfaring med det? Forrige svangerskap hadde jeg ikke det før samme dag som vi oppdaget at jeg hadde mistet, så jeg har bare dårlig erfaring med vond korsrygg hehe. Testene stiger, så er nok bare jeg som overanalyserer alt, men merker ryggen er veldig plagsom nå.
Jeg har også en spesiell smerte nederst i ryggen/mot rompeballene som jeg aldri har kjent før. Kjenner det ekstra når jeg bøyer meg. Skjønner ikke hvordan det er fysisk mulig så tidlig? :smiley-ashamed004
 
Skulle kjøre en del greier på dynga i går for å klargjøre det som skal bli barnerom. Måtte hjelpe samboer med å dytte gammel sofa ned trappa og ut i bakgården, og halvveis ned etasjen var jeg fullstendig overveldet av utmattelse og begynte å hylgråte. Måtte bare melde meg ut og ble sittende og gråte av ingen grunn i en halvtime :rolleyes:

Er helt avhengig av Farris med lime og syntes plutselig den smakte helt annerledes i dag?? Smaksløkene som blir påvirket av graviditeten kanskje?
 
Jeg våkner så tidlig :hungover: lørdag og søndag våknet jeg 07.15, og i dag våkner jeg 04.15!!!!!
 
Back
Topp