Symtpomer

Grunnen til eg tok en test i dag var at puppene var ømme (spesielt niplene), vondt i nedre delen av magen, luft i magen og sting følelse ved bevegelser.
 
Varierende form, alt fra supermassr energi midt på dag til mega sliten på kveld. Har alt fra mange symptomer til ingen symptomer som en berg og dalbane. Fort gjort å bli kvalm :p
 
Noen som har ømme pupper som kommer og går?
Kjenner jeg stresser at puppene var ømme i går men så og si fine idag
Ja!! Jeg har det. Og har økning på tester så er ikke bekymret. I forrige graviditet fikk jeg erfare at symptomer kom og gikk over natten, og det er helt vanlig. Så om man plutselig ikke kjenner noe man har kjent i ukesvis trenger ikke det å bety noe som helst.
 
Noen som har Murringer i livmora? :p kommer noen murring tak gjennom livmora om dagene
 
Noen som har Murringer i livmora? :p kommer noen murring tak gjennom livmora om dagene
Kjenner litt innimellom. Jeg mener å huske at det skal rive og strekkes bra i løpet av 1. trimester. Jeg synes egentlig det var litt godt, for da visste jeg at bebis vokste :p
 
Jeg var på hytta i vinterferien(har egne toalettsaker der) Kom hjem sist søndag. Deoen min har ikke funka i det hele tatt denne uka, så kjøpte ny på fredag. Så begynner jeg å tenke litt, at i svangerskap 2 sleit jeg mye med svettelukt de første ukene uansett hva jeg gjorde:shy::hilarious::hilarious::hilarious:
Ømme pupper, stikker og strekker i livmora. Ellers har jeg vært hormontroll denne uka:confused:
 
Har hatt småkvalme i hele dag. Var og fisket, det var skikkelig lurt:goodnight
 
Jeg var på hytta i vinterferien(har egne toalettsaker der) Kom hjem sist søndag. Deoen min har ikke funka i det hele tatt denne uka, så kjøpte ny på fredag. Så begynner jeg å tenke litt, at i svangerskap 2 sleit jeg mye med svettelukt de første ukene uansett hva jeg gjorde:shy::hilarious::hilarious::hilarious:
Ømme pupper, stikker og strekker i livmora. Ellers har jeg vært hormontroll denne uka:confused:
Høres kjent ut! Jeg svetter også mye nå og deon gjør ikke jobben sin :p
 
Kan ikke huske jeg hadde så mye menssmerter i di forrige svangerskapene. Noen her som har menssmerter nesten hele dagen? Startet i går. 5+6 i dag
 
Kan ikke huske jeg hadde så mye menssmerter i di forrige svangerskapene. Noen her som har menssmerter nesten hele dagen? Startet i går. 5+6 i dag

Jepp. Masse murringer i helgen. Men idag er det mer ømhet og stikninger.
 
Kjenner kvalmen bre seg over livet mitt. Og selv om det er det verste med en graviditet, så skal jeg ta den, og tenke at det er et godt tegn. Det skal bli spennende på jobb imorgen. Jeg kjører hele dagen
 
Kan ikke huske jeg hadde så mye menssmerter i di forrige svangerskapene. Noen her som har menssmerter nesten hele dagen? Startet i går. 5+6 i dag
Hadde det med første. Ikke så mye denne gangen
 
Kan ikke huske jeg hadde så mye menssmerter i di forrige svangerskapene. Noen her som har menssmerter nesten hele dagen? Startet i går. 5+6 i dag
Samme her, kombinert med mye utflod. Ikke den beste kombinasjonen, tror det er blod hele tiden :smiley-ashamed004 Men tror det er ett veldig vanlig symptom heldigvis :smiley-bounce012
 
Våkner og er kvalm. Synes dette var litt vel tidlig med kvalmen...
 
Back
Topp