Grunnen til eg tok en test i dag var at puppene var ømme (spesielt niplene), vondt i nedre delen av magen, luft i magen og sting følelse ved bevegelser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de varierer veeldig! Alt fra helt fine til litt ønme til ønme til ingenting igjen. Kan og være helt vanlige en dagNoen som har ømme pupper som kommer og går?
Kjenner jeg stresser at puppene var ømme i går men så og si fine idag
Ja!! Jeg har det. Og har økning på tester så er ikke bekymret. I forrige graviditet fikk jeg erfare at symptomer kom og gikk over natten, og det er helt vanlig. Så om man plutselig ikke kjenner noe man har kjent i ukesvis trenger ikke det å bety noe som helst.Noen som har ømme pupper som kommer og går?
Kjenner jeg stresser at puppene var ømme i går men så og si fine idag
Kjenner litt innimellom. Jeg mener å huske at det skal rive og strekkes bra i løpet av 1. trimester. Jeg synes egentlig det var litt godt, for da visste jeg at bebis voksteNoen som har Murringer i livmora? kommer noen murring tak gjennom livmora om dagene
TakkKjenner litt innimellom. Jeg mener å huske at det skal rive og strekkes bra i løpet av 1. trimester. Jeg synes egentlig det var litt godt, for da visste jeg at bebis vokste
Høres kjent ut! Jeg svetter også mye nå og deon gjør ikke jobben sinJeg var på hytta i vinterferien(har egne toalettsaker der) Kom hjem sist søndag. Deoen min har ikke funka i det hele tatt denne uka, så kjøpte ny på fredag. Så begynner jeg å tenke litt, at i svangerskap 2 sleit jeg mye med svettelukt de første ukene uansett hva jeg gjorde
Ømme pupper, stikker og strekker i livmora. Ellers har jeg vært hormontroll denne uka
Kan ikke huske jeg hadde så mye menssmerter i di forrige svangerskapene. Noen her som har menssmerter nesten hele dagen? Startet i går. 5+6 i dag
Hadde det med første. Ikke så mye denne gangenKan ikke huske jeg hadde så mye menssmerter i di forrige svangerskapene. Noen her som har menssmerter nesten hele dagen? Startet i går. 5+6 i dag
Samme her, kombinert med mye utflod. Ikke den beste kombinasjonen, tror det er blod hele tiden Men tror det er ett veldig vanlig symptom heldigvisKan ikke huske jeg hadde så mye menssmerter i di forrige svangerskapene. Noen her som har menssmerter nesten hele dagen? Startet i går. 5+6 i dag
Samme her! Livredd hver gang jeg kjenner det blir vått i trusaSamme her, kombinert med mye utflod. Ikke den beste kombinasjonen, tror det er blod hele tiden Men tror det er ett veldig vanlig symptom heldigvis
Velkommen i klubben. Her går det i riskjeks og farris.Våkner og er kvalm. Synes dette var litt vel tidlig med kvalmen...